موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

کوله پشتی Creeper مدل Tyloo YD_202 45+5

ناموجود

کوله پشتی کوهنوردی کریپر 45 لیتر با قابلیت ارتقاء حجم تا 5 لیتر

‎1,520,000 تومان
رنگ
  • سبزآبی
  • سبز لجنی
  • دلفینی روشن
تعداد
مرجع:
1062813397251426
توضیحات

کوله پشتی های کوهنوردی باید آنقدر کارآمد باشند که تمام وسایل چند روز ماندن در طبیعت را در خود جای بدهند تا دغدغه زیادی در طبیعت نداشته باشیم. کوله پشتی Creeper 45+5 لیتری از آن دسته کوله ها است که حتماً باید با آن آشنا شوید. حجم مناسب 45 لیتر این کوله پشتی کوهنوردی برای یک سفر 2 تا چند روزه بسیار عالی است و تمام نیازهای شما برای به همراه داشتن وسایل برای چند روز را برطرف می کند. در کنار این ویژگی، جنس این کوله پشتی کوهنوردی بسیار با کیفیت بوده و طول عمر بالایی دارد.

در هر فعالیت ورزشی بدن ما آب خود را به شکل عرق از دست می دهد؛ بنابراین شما باید برای حفظ انرژی بیشتر از وسایلی با بافت تنفس پذیر استفاده کنید. بافت های تهویه در قسمت کمر، کمربندهای لگنی و بندهای شانه ای این کوله پشتی کوهنوردی عرق این نواحی از بدن را به خود جذب می کنند و باعث خشک شدن سریع بدن می شوند، این خاصیت باعث حفظ انرژی بیشتر و بهترین عملکرد در طول مسیر کوهنوردی می شود.

طراحی این محصول به شکلی است که تمام وزن آن به طور یکسان در تمام بدن شما پخش می شود تا خستگی کمتری احساس کنید؛ مانند کمربندهای لگنی که با بستن و محکم کردن آن باعث پخش انرژی به صورت یکسان در بدن خواهد شد. از دو جیب زیپ دار بر روی این کمربند لگنی برای گذاشتن وسایل مانند موبایل، جی پی اس و غیره می توانید استفاده کنید.

اگر برای یک سفر چند روزه در طبیعت چادر و کیسه خواب به همراه دارید، می توانید آن را در بالاترین قسمت و روی درب کیف قرار دهید تا حمل آن برای شما ساده تر شود. همچنین می توانید از دو جیب زیپ دار یکی در داخل برای گذاشتن وسایلی مانند کارت بانکی و جیب بیرون برای وسایلی مانند تنقلات که سریعاً می خواهید بردارید، استفاده کنید. وجود جیب های متعدد در قسمت جلویی این کوله پشتی کوهنوردی به شما کمک می کند که دسترسی بیشتری به وسایل کوچک داشته باشید، علاوه براین در پهلوی این کوله پشتی کوهنوردی جیب کش دار بزرگی برای قرار دادن بطری آب دوخته شده است تا گذاشتن و برداشتن آن برای شما راحت تر باشد.

کوله پشتی کوهنوردی

هنگام بارندگی در کوهنوردی استفاده از این کوله کوهنوردی بدون دردسر است، زیرا در پایین ترین بخش این کوله پشتی کوهنوردی یک جیب زیپ دار که کاور باران در داخل آن قرار دارد، دوخته شده است تا از این کاور برای محافظت بیشتر وسایل و جلوگیری از خیس شدن آن ها استفاده شود. از ویژگی های جالب و کاربردی این کوله کوهنوردی دوخت یک زیپ U شکل شبیه به چمدان های مسافرتی در قسمت جلوی آن است که وجود این زیپ کمک بسیاری برای برداشتن و گذاشتن وسایل از بخش اصلی می کند تا دسترسی آسانی به وسایل بخش مرکزی داشته باشید.

در کوهستان یا جنگل ممکن است اتفاق های غیر قابل پیش بینی رخ بدهد و به هر دلیلی از دوستان و هم نوردان خود جدا شودید. می توانید با استفاده از سوت کوهنوردی که بر روی بندهای شانه ای این محصول قرار دارد حضور خود را اعلام کنید، همچنین در قسمت جلوی کوله کوهنوردی Creeper بندهای کشی و حلقه هایی برای قرار دادن وسایل جانبی مانند باتوم، کلاه ایمنی و .. دوخته شده است.

و در آخر قیمت کوله پشتی کوهنوردی از این برند با توجه به ویژگی های فوق العاده و طول عمر بالای آن بسیار مناسب است. با خرید کوله پشتی کوهنوردی برند Creeper می توانید یک همراه عالی و انتخاب خوب برای سفرهای کوهنوردی و طبیعت گردی خود داشته باشید.

مشخصات و ویژگی های کوله پشتی Creeper مدل Tyloo YD_202 45+5

  • مناسب برای کوهنوردی، طبیعت گردی و برنامه های چند روزه
  • دارای سیستم پشتی تنفس پذیر برای گردش هوا و جلوگیری از عرق کردن کمر
  • دارای جیب های متعدد و کاربردی 
  • مجهز به بندهایی برای قرار دادن کیسه خواب و چادر و ..
  • دارای جیب کش دار در پهلوها برای گذاشتن بطری آب
  • زیپ U شکل برای گذاشتن و برداشتن راحت وسایل در قسمت جلویی
  • دارای کاور باران برای استفاده در روزهای بارانی
  • کمربند لگنی برای تحمل بهتر وزن و ایجاد تعادل
  • دارای سوت اورژانسی
  • وجود حلقه هایی برای گذاشتن وسایل مانند باتوم، کلاه ایمنی و ...

کوله کوهنوردی

جزئیات محصول
1062813397251426

توضیحات

برند
Creeper
کشور مبدا برند
چین
مناسب برای
مشترک آقایان و بانوان
بازه وزن
1500-1900 گرم
وزن
1600 گرم
ابعاد
35 * 25 * 65 cm
حجم
45 L
کاور باران
دارد
قابل استفاده برای
کوهنوردی، طبیعت گردی و برنامه های چند روزه

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند نیز خریداری کرده اند:
محصولات مرتبط
هیچ موردی نیست

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود