موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

تبر Fiskars مدل Limited Edition 365

ناموجود

تبر فیسکارس 365 مجهز به غلاف پلاستیکی مقاوم

‎2,150,000 تومان
رنگ
  • مشکی
تعداد
مرجع:
216877
توضیحات

تبر فیسکارس مدل Limited Edition 365 محصولی باکیفیت، بادوام و گزینه ای ایده آل برای جنگل بانی، آفرود، کمپینگ و همچنین نجاری می باشد. تبر فیسکارس 365 با عملکرد فوق العاده دارای تیغه تیز و مقاوم از جنس فولاد ضدزنگ بوده است. تیغه تبر فیس کارس دارای پوشش سیلور جهت بالا بردن مقاومت می باشد و باعث می گردد کمترین نیرو و زمان را هنگام استفاده از فرد بگیرد.

دسته تبر Fiskars با نهایت کارایی و طول بلند و همچنین با ساختاری عالی دارای قابلیت ضدلغزش می باشد. در بخش انتهایی فیسکارس 365 قوسی طراحی شده است که باعث افزایش چسبندگی در دست می شود و امکان استفاده از تبر Fiskars را هنگام کار به حداکثر می رساند.

فیسکارس در سال 1649 در یک دهکده کوچک فنلاندی به عنوان یک کارخانه آهن تأسیس شد. در واقع زمانی این اتفاق افتاد Peter Thorowste گواهی ریخته گری و کوره احتراق را گرفته بود. فیسکارس با تولید اولین محصول خود و با طراحی خاص در بین مردم شناخته شد. برای رفع نیازهای افراد اعم از لوازم های کمپینگ، آشپزی و باغبانی محصولات خود را به بازار ارائه نمود. Fiskars تمام تولیدات خود را با یک کد شناسایی مختص به همان کالا با مقاومت و استحکام بالا از جنس فولاد عرضه کرده است و همین امر سبب گشته در چشم جهانیان قرار بگیرد و به یک کمپانی قدرتمند و مطرح تبدیل گردد.

فیس کارس 365 محصولی کارآمد و بی نظیر برای طبیعت گردی، فعالیت های آفرودی و باغبانی های بزرگ مناسب می باشد. از دیگر مزیت های این تبر فیسکارس با کد 365 می توان به غلاف پلاستیکی دسته دار برای تیغه و روزنه ای که برای اتصال بند در انتها دسته تعبیه شده اشاره نمود و این خود باعث هیچ گونه نگرانی در حمل می شود و می توان آن را در هر جایی آویزان نمود.

قیمت تبر فیسکارس با دارا بودن ویژگی های فوق از اهمیت بالایی برخوردار است و همین امر سبب می شود طرفداران زیادی برای خرید تبر Fiskars داشته باشد.

  • مناسب برای جنگل بانی، نجاری، آفرود
  • مجهز به غلاف پلاستیکی مقاوم
  • دارای تیغه مقاوم ساخته شده از فولاد ضدزنگ با روکش سیلور
  • فرم طراحی منحصر بفرد دسته برای نهایت کارایی و افزایش چسبندگی 
  • مجهز به روزنه در انتهای دسته برای اتصال بند

جزئیات محصول
216877

توضیحات

برند
Fiskars
کشور مبدا برند
فنلاند
بازه وزن
1500-1900 گرم
وزن
1748 گرم با غلاف
مناسب برای
جنگل بانی، نجاری، آفرود
طول دسته
70.8cm
جنس دسته
پلاستیک
جنس تیغه
فولاد ضدزنگ
ضخامت تیغه
2cm
طول تیغه
16.3cm
جنس غلاف
پلاستیکی

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند نیز خریداری کرده اند:
محصولات مرتبط
هیچ موردی نیست

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود