موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

پایه کپسول Fire Maple مدل FMC-710

ناموجود

سه پایه کپسول فایر مپل FMC-710 برای تعادل ظروف بر روی سرشعله و کپسول در سطوح شیب دار

‎71,000 تومان
رنگ
  • نارنجی
تعداد
مرجع:
توضیحات

پایه کپسول Fire Maple مدل FMC-710 یکی دیگر از محصولات تولیدی Fire Maple بوده است که همراهی مناسب برای طبیعت گردان و کوهنوردان می باشد. این سه پایه کپسول فایر مپل با کیفیت و مقاومت خاص خود باعث شده بسیاری از چالش ها را کنار بزند و مشکلاتی چون واژگونی ظروف بر روی سرشعله مخصوصاً در سطوح شیب دار و عدم تعادل کپسول گازها را حل نماید.

برند فایر مپل در سال 2003 برای بازار داخلی و خارج از کشور تأسیس شد که در سال 2006 نخستین فستیوال غذا را برگزار می کند که این جشنواره 6 بار با موفقیت روبه رو بود. اولین سرشعله تیتانیومی در سال 2008 وارد بازار شد این سرشعله تنها 48 گرم وزن داشت و سبک ترین سرشعله کمپینگ در جهان محسوب می شد. در سال 2009 سری آشپزخانه همراه را برای سفر خانواده ها راه اندازی می نماید و همچنین سیر پیشرفت در تولیدات این کمپانی به گونه ای بود اجاق های کنترلی تیتانیومی خود را وارد بازار می نماید. فایر مپل در طی فعالیت ها سرعت پیشرفت و همچنین ساخت محصولات خلاقانه خود را حفظ نمود و در هر سال تمام تلاش خود را برای ارائه محصولی جدید متمرکز نمود. در سال 2014 با ارائه محصولی تیتانیومی جهت درست کردن چای برنده جوایز سالانه صنعت فضای باز چین گشت. امروزه فایر مپل با ارائه محصولات گوناگون در زمینه فضای باز و کمپینگ به یکی از کمپانی های مطرح تبدیل گشته است.

سه پایه کپسول فایر مپل (FMC-710 (Canister Stand از PC ساخته شده است. همچنین این سه پایه کپسول گاز با قابلیت تاشو بودن بسیار سبک و کم حجم شده و این خود مزیت خوب و مفیدی برای کاربران به هنگام حمل و نقل شامل می شود. از سوی دیگر این سه پایه گاز با سایر کپسول گازهای سفری سازگار می باشد.

جزئیات محصول

توضیحات

برند
Fire Maple
کشور مبدا برند
چین
بازه وزن
20-60 گرم
وزن
30 گرم
ابعاد
10.8* 2.1 cm
جنس
PC

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند نیز خریداری کرده اند:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود