موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

محافظ شعله Vango مدل Windshield

ناموجود

محافظ شعله ونگو سبک وزن و کم حجم

‎300,000 تومان
رنگ
  • نارنجی تیره
تعداد
مرجع:
توضیحات

محافظ شعله Vango یک محصولی کاربردی جهت حفظ سرشعله ها و اجاق گازهای کوچک در برابر وزش باد است و به عنوان یک بادگیر برای آن ها عمل می کند. بادگیر و محافظ شعله ونگو از آلومینیوم ساخته شده است. هنگام پخت و پز و آشپزی طبیعت گردان و اکثر افراد در کمپینگ با مشکلاتی چون خاموش شدن شعله اجاق گاز یا سرشعله مواجه اند برای همین جهت رفع این مشکل می توان از بادگیر و محافظ شعله استفاده نمود. در واقع همراه داشتن یک محافظ باد سرشعله علاوه بر حفظ و نگهداری شعله و جلوگیری از خاموش شدن آن، باعث مصرف کمتر گاز هم نیز می شود. بادگیر ونگو با طراحی فوق العاده و عملکرد عالی از این کمپانی قدرتمند یک گزینه ایده آل برای کاربران می باشد.

شرکت ونگو یک کمپانی پیشرو در زمینه تولید لوزام و تجهیزات طبیعت گردی، کمپینگ و... است که فعالیت خود را در سال 1996 در غرب اسکاتلند شروع کرد. Vango در ابتدا با تولید چادر Air Beam شروع به کار کرد. این چادرها به گونه ای طراحی و ساخته شده اند که می توان در مدت کوتاهی آن ها را نصب کرد و این قابلیت را در سایر محصولات خود مانند سایبان ها نیز به کار برد.

این محافظ باد ونگو به گونه ای طراحی شده است که کاملاً ثبات داشته و با قابلیت تاشو درحمل و جابجایی کمک شایانی به فرد می کند. محافظ اجاق شعله Vango از کیفیت و دوام بالایی برخوردار است و با توجه به سبکی و ویژگی های مثبت فوق می توان آن را به همراه داشت و بهره کافی را از این محصول برد. قیمت بادگیر ونگو نسبت به سایر برندها دارای قیمت بسیار مناسبی بوده و یک محصول کارآمد به حساب می آید. می توان با خرید محافظ شعله چون خرید بادگیر ونگو مطمئن آشپزی و بهینه از کپسول گاز کوچک خودتان استفاده کنید.

  • قابل استفاده برای حفظ سرشعله ها و اجاق گازهای کوچک از وزیدن باد
  • ساخته شده از آلومینیوم سبک وزن
  • دارای یک کاور جهت حمل آسان
  • طراحی منحصر بفرد و ثبات عالی
  • قابلیت تاشو جهت کم شدن حجم 
جزئیات محصول

توضیحات

برند
Vango
کشور مبدا برند
انگلیس
بازه وزن
140-180 گرم
وزن
110 گرم
ابعاد
14 * 60 cm
جنس
Aluminum

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند نیز خریداری کرده اند:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود