موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

بخاری جیبی Kovea مدل VKH-PW04S

ناموجود

بخاری جیبی کووا قابل استفاده با سوخت بنزین و الکل

‎359,000 تومان
رنگ
  • *نقره ای*
تعداد
مرجع:
توضیحات

بخاری جیبی Kovea محصولی کاربردی از کمپانی قدرتمند و مطرح کره جنوبی می باشد که این مدل از بخاری جیبی را با سایز و طرح های گوناگون تولید کرده است. این بخاری برای کوهنوردی، طبیعت گردی، کمپینگ، سفر و هرگونه فعالیت های زمستانه مفید و کارآمد بوده و از دستان فرد هنگام سرمازدگی جلوگیری می کند. این محصول از کووا بخاری جیبی کوچک با قابلیت حمل راحت و طراحی جمع و جور بسیار با کیفیت بوده و با تولید گرما مطلوب و شایان نیاز فرد را در طی برنامه برطرف می سازد. Kovea بخاری سفری با سوخت بنزین و الکل قابل استفاده می باشد و با داشتن یک کاپ با حجم 12 میلی لیتر در مدت زمان 12 ساعت گرمای لازم را تولید می کند. در واقع با تزریق دو کاپ با حجم مشخص شده در این بخاری جیبی کوهنوردی، محصول تا 24 ساعت می تواند روشن بماند و گرمای مطلوب و ملایمی را به فرد پاسخ دهد.

کمپانی Kovea در سال 1982 با هدف جلب رضایت مشتری در کره جنوبی تاسیس گشت که می توان گفت یکی از پیشروترین شرکت های تولیدی در زمینه تولید تجهیزات Outdoor و کمپینگ می باشد. Kovea در طی سالیان متوالی و با تلاش فراوان گواهی نامه های بسیاری را در زمینه کیفیت، ایمنی گاز و همچنین جوایز ارزنده چون موفقیت فرهنگی برای بخش شرکتی Gold Winner , IF Design Gold و ... به دست آورده است. این کمپانی با بکار گیری تخصص، مهارت و خلاقیت محصولاتی نو با پیشرفته ترین فناوری، تولید نمود که توانست در سطح جهان به رقابت با سایر کمپانی ها بپردازد.

بخاری کوچک دستی کاملاً بی خطر بوده و با روشن شدن هیچ گونه بو و دودی را تولید نمی کند و به فرد این اجازه را داده تا با اطمینان خاطر بیشتری از آن استفاده نماید. فیتیله درون این بخاری همراه مسافرتی از جنس پنبه نسوز بوده که بعد از پر شدن از مایع سوخت به راحتی از طریق یک فندک یا شعله کبریت روشن می شود و همچنین می توان فیتیله این محصول را بعد از استفاده در مدت زمان طولانی تعویض نمود. قیمت بخاری کوهنوردی چون بخاری سفری کووا کاملاً مقرون بصرفه بوده و با داشتن ویژگی های منحصربفرد گرمای کافی و ملایم و حس آرامش بخشی را به ارمغان می آورد. استفاده و حمل راحت بخاری مسافرتی کووا بسیار حائز اهمیت بوده زیرا با قرارگیری در کاور حمل خود می توان درون کاپشن یا لباس آن را جای داد و گرمای مطبوعی را از این بخاری جیبی کوهنوردی دریافت نمود.

با خرید بخاری جیبی کووا یک محصول ایده آل برای فعالیت های زمستانه خود داشته باشید.

  • مناسب برای طبیعت گردی، کوهنوردی، کمپینگ، سفر و هرگونه فعالیت های زمستانه
  • دارای فیتیله از جنس پنبه نسوز و با قابلیت تعویض
  • مجهز به یک کاپ با حجم 12 میلی لیتر
  • بادوام و با کیفیت
  • تولید گرما بدون بو و دود 
  • استفاده با سوخت الکل و بنزین
  • داشتن گرمای مطلوب در مدت زمان 12 ساعت در هر یک کاپ
  • دارای کاور حمل
جزئیات محصول

توضیحات

برند
Kovea
کشور مبدا برند
کره جنوبی
بازه وزن
60-100 گرم
وزن
78 گرم
ابعاد
6 * 9 cm
مناسب برای
طبیعت گردی، کوهنوردی، کمپینگ، سفر و هرگونه فعالیت های زمستانه

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند نیز خریداری کرده اند:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود