موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

اسپری ضدآب Nikwax مدل Nubuck & Suede 125 ml

ناموجود

اسپری ضد آب نیکوکس مناسب کفش و پوشاک از جنس نوبوک و جیر

‎230,000 تومان
تعداد
مرجع:
1273304376
توضیحات

شما هم هنگام حضور در هوای بارانی دوست ندارید خیس شوید؟ حتی اگر بهترین کفش ها و لباس ها را داشته باشید باز هم ممکن است با بارش باران خیس شوید؛ به خصوص اگر لباس و کفش شما از جنس نوبوک یا جیر باشد. شاید هنگامی که در شهر هستید بتوانید زمان بارندگی برای خود پناه گاه امنی پیدا کنید یا با یک چتر خودتان را از خیس شدن و عواقب بعد آن نجات دهید. اما هنگام کوهنوردی و حضور در طبیعت چه باید کرد؟ سیاه کمان به شما پیشنهاد می کند اسپری ضد آب را همیشه در لیست لوازم خود قرار دهید. اسپری ضد آب برند Nikwax از شما در برابر عوامل این چنینی محافظت می کند.

کفش کوهنوردی و لباس شما اگر ضدآب هم باشد، در صورت کثیف شدن می تواند آب را به خود جذب کند. هنگام کوهنوردی معمولاً لباس و کفشتان در معرض مستقیم خاک و گرد و غبار قرار می گیرد که این امر روی پوشش ضدآب به طور مستقیم تأثیر می گذارد. بهترین کاری که برای جلوگیری از این اتفاق می توان انجام داد، استفاده از اسپری ضد آب است.

اسپری نبوک

در تولید این اسپری ضد آب از فلوروکربن استفاده نشده که این ویژگی کاملاً مورد توجه فعالان محیط زیست قرار گرفته است، زیرا هیچ تأثیر منفی در طبیعت نمی گذارد. بعضی از شرکت های تولید کننده ی اسپری ضد آب برای تست و آزمایش محصولات خود از پوست حیوانات زنده استفاده می کنند که این کار، اصلاً مورد پسند نیست؛ اما نیکوکس برای آزمایش کیفیت اسپری ضد آب خود به هیچ وجه این کار را انجام نمی دهد. پس خرید اسپری ضد آب از این برند می تواند خیال شما را بایت این مسائل راحت کند. تنها نکته ای که برای این اسپری ضد آب باید بگوییم این است که شاید استفاده از آن روی بعضی پارچه های چرم و جیر باعث تغییر رنگ شود، بنابراین بهتر است در محلی از سطح پارچه که دید کمتری دارد ابتدا آن را تست کنید تا از این بابت مطمئن شوید.

اسپری ضد آب کفش کوهنوردی

هنگام استفاده از اسپری ضدآب برند Nikwax موارد زیر را رعایت کنید:

- بعد از پیاده روی یا کوهنوردی سطح بیرونی لباس یا کفش خود را کاملاً تمیز کنید. برای تمیز کردن کفش خود می توانید از ژل پاک کننده Nikwax استفاده کنید.

- اسپری ضد آب را تکان داده و با فاصله روی کفش یا لباس اسپری کنید.

- بعد از اسپری کردن، آن ها را زیر نور مستقیم آفتاب قرار ندهید.

بهتر است در دمای اتاق و دور از آتش یا رادیاتور خشک شوند، چون سریع خشک شدن مواد اسپری باعث ترک خوردن چرم یا جیر می شود.

کافیست فقط یک بار از این اسپری ضد آب استفاده کنید تا متوجه حفظ کیفیت و تنفس پذیری محصول خود شوید. قیمت اسپری ضد آب برند نیکواکس با وجود سازگار بودن با محیط زیست و کاربرد آن، کاملاً مناسب است. بنابراین پیشنهاد می کنیم همین حالا خرید اسپری ضد آب خود را ثبت کنید تا از این به بعد با آسودگی خاطر برای برنامه های خود در آب و هوای مختلف برنامه ریزی کنید. 

مشخصات و ویژگی های اسپری ضدآب Nikwax مدل Nubuck & Suede 125 ml

  • مناسب برای انواع لباس و کفش از جنس نوبوک و جیر
  • حفظ خاصیت ضدآب و تنفس پذیری
  • عدم استفاده از فلوروکربن در تولید اسپری ضد آب
  • دارای حجم 125 میلی لیتر و کاملاً مقرون بصرفه
  • غیرقابل اشتعال و ایمن هنگام استفاده
جزئیات محصول
1273304376

توضیحات

برند
Nikwax
کشور مبدا برند
انگلیس
بازه وزن
140-180 گرم
وزن
168 گرم
حجم
125 ml
مناسب برای
انواع لباس و کفش از جنس نوبوک و جیر

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند نیز خریداری کرده اند:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود