موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

کاور بسته بندی Deuter مدل Pack Sack 15

ناموجود

کاور بسته بندی دیوتر پَک سَک 15 لیتری مقاوم در برابر آب

‎160,000 تومان
رنگ
  • Petrol
تعداد
مرجع:
توضیحات

کاور بسته بندی لوازم دیوتر مدل Pack Sack 15 محصولی بی نظیر مناسب برای طبیعت گردی و همچنین مسافرت می باشد. گاهی خیلی مواقع افراد به هنگام سفر و طبیعت گردی برای حمل وسایل، لباس و لوازم های ضروری خود نیاز به وسیله ای که کمترین فضا را اشغال کند و حمل را آسان تر بسازد دارند؛ همچنین می توان وسیله ای کارآمد برای حمل لباس های کثیف که در طی برنامه و سفر اتفاق می افتد از آن استفاده نمایند. این محصول توسط کمپانی قدرتمند دیوتر با حجم و انواع مختلف ارائه شده که در اینجا به Pack Sack به حجم 15 لیتری می پردازیم. محصولی پر کاربرد و منحصر بفرد بوده و علاوه برآن بسیار سبک و حمل آسانی دارد و می تواند گزینه ای عالی و فوق العاده برای خرید باشد.

کمپانی دیوتر آلمان از دیرباز در زمینه تولید محصولات فعال بوده است و در سال 1898 در Augsburg Oberhause توسط Hans Deuter تأسیس گشت. دیوتر در ابتدا کیسه و کیف های پستی ایالت باواریا را تولید می نمود اما در سال 1905 با شروع جنگ جهانی و با افزایش میزان تقاضای ارتش، این کمپانی شروع به تولید کوله پشتی، چادر و کیف برای ارتش آلمان می نماید. در سال 1919 حوزه جدیدی از سبک و کار توسط این کمپانی آغاز می شود و تصمیم به ساخت چمدان، کوله پشتی، چادر و سایبان می گیرد. سالها فعالیت و تجربه در زمینه ساخت تجهیزات سبب شد تا این کمپانی با عرضه و فروش محصولات خود و همچنین تأمین تجهیزات کوهنوردان برای برنامه های اکسپدیشن سبب گشت تا این کمپانی به یک قدرتمند اقتصادی تبدیل گردد و هر روز با توسعه محصولات جدید قدرت خود را بیش از پیش به جهانیان اثبات کرده است. 

کاور بسته بندی Deuter Pack Sack 15 از نایلون با پوشش PU ساخته شده است که به ترتیب در برابر سایش و در برابر آب تا 1000 میلی متر مقاوم می باشد. همچنین از دیگر مزایای این کیسه دیوتر دسترسی آسان به لوازم و لباس ها توسط درب بندی با قابلیت تنظیم می باشد. 

  • مناسب برای حمل لوازم جانبی و ضروری
  • ساخته شده نایلون ضدسایش 70D با پوشش PU
  • مقاومت در برابر آب تا 1000 میلی متر
  • مجهز به بند برای تنظیم درب آن
جزئیات محصول

توضیحات

برند
Deuter
کشور مبدا برند
آلمان
بازه وزن
60-100 گرم
وزن
65 گرم
ابعاد
23 * 40 cm
حجم
15 لیتر
جنس
Triple RS 70D

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند نیز خریداری کرده اند:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود