موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

کیف پول Salewa مدل Wallet

ناموجود

کیف پول سالیوا والت با رویه ضدآب

‎750,000 تومان
رنگ
  • قرمز روشن
تعداد
مرجع:
211752755900001
توضیحات

برند Salewa به‌ صورت تخصصی در زمینه تجهیزات ورزشی و کوهنوردی فعالیت دارد، بنابراین کیف پول آن را نیز می‌توان از جمله لوازم ورزشی مورد نیاز برای کوهنوردان و طبیعت‌  گردان دانست. اگر شما نیز در جرگه دوست‌داران طبیعت و ورزش کوهنوردی هستید، بی‌شک کیف پولی نیاز دارید که مخصوص شرایط کوهنوردی و با کیفیت بالا، تهیه شده باشد. ما به شما کیف پول Salewa مدل Wallet را پیشنهاد می‌کنیم.

این کیف پول با ابعاد 2 × 10 × 12 سانتی‌متر، طراحی شیک و ساده‌ای دارد. نحوه‌ی باز و بسته‌ کردن کیف پول سالیوا بسیار ساده و سریع است، چراکه تنها با یک دکمه یا مگنت باز و بسته می‌شود. در فضای داخلی کیف پول، محل جداگانه‌ای برای گذاشتن کارت‌های بانکی وجود دارد که می‌توانید از آن برای نگه‌داری انواع کارت‌های بانکی یا سایر مدارک کارتی‌تان استفاده کنید. کیف پول مخصوص کوهنوردان باید طوری طراحی شده باشد که دسترسی به محتویات آن راحت باشد، به همین منظور داخل کیف پول Salewa مدل Wallet دو محل برای نگهداری اسکناس‌ها قرار داده شده است که یکی دارای زیپ است تا خیال کوهنورد از ایمن‌ ماندن محتویات آن آسوده باشد و دیگری بدون هیچ زیپ یا مگنتی برای بستن، تا دسترسی آسان و سریع‌تری فراهم کند. علاوه بر این دو، محلی هم برای نگهداری سکه‌ها تعبیه شده است که به‌ وسیله زیپ می‌توان آن را باز و بسته کرد،‌ البته کوهنوردان از این قسمت می‌توانند به‌عنوان فضایی امن و در دسترس برای نگه‌داری ابزارهای بسیار ریز‌ خود، بهره ببرند.

طراحی بخش‌های مختلف این کیف پول به گونه‌ای است که به‌ راحتی بتوان داخل آن را چک کرد. از آن‌جایی که زمان‌های زیادی در کوه و طبیعت شاهد بارش باران و رطوبت هوا هستیم، تولیدکنندگان کیف پول سالیوا برای رویه مات بیرون کیف از پارچه ضدآب استفاده کرده‌اند. زیپ‌های این کیف پول YKK بوده و از کیفیت و دوام بسیار بالایی برخوردار است. این کیف پول را می‌توانید در جیب لباس‌ یا کوله‌پشتی‌تان بگذارید. این محصول بسیار ساده، شیک و کاربردی است و با کیفیت عالی و قیمت مناسبی که دارد، آن را به گزینه‌ای مناسب برای خرید کیف پول تبدیل کرده است. قیمت کیف پول برند سالیوا در برابر این‌ همه کیفیت و کارایی بسیار مناسب است. شما می‌توانید در فروشگاه تجهیزات کوهنوردی سیاه کمان این محصول را با قیمت شرکتی بخرید.

مشخصات و ویژگی های کیف پول Salewa مدل Wallet

  • مناسب برای حمل اسکناس، سکه، کارت اعتباری
  • مجهز به جیب ضدآب برای حمل وسایل ضروری
  • ساخته شده از رویه ضدآب
  • نحوه باز و بسته‌شدن کیف مگنتی و دکمه
  • ساخته ‌شده از مواد با دوام
  • دارای زیپ های محکم  مقاوم YKK
جزئیات محصول
211752755900001

توضیحات

برند
Salewa
کشور مبدا برند
ایتالیا
بازه وزن
60-100 گرم
وزن
90 گرم
ابعاد
2 * 10 * 12 cm
جنس
TPU 840D

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند نیز خریداری کرده اند:
محصولات مرتبط
هیچ موردی نیست

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود