موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

کتاب کوهنوردی لذت آزادی در اوج بلندی ها جلد اول

ناموجود

کتاب کوهنوردی لذت آزادی در اوح بلندها جلد اول روایتی از گروه کوهنوردان آمریکایی

‎27,000 تومان
تعداد
مرجع:
109100101
توضیحات

رشته کوهنوردی در کشور ما روز به روز تعداد طرفداران و دوست دارانش بیشتر می شود. در سال تعداد زیادی از افرادعلاقه مند به این رشته با نداشتن اطلاعات کافی یا بدون ابزار ضروری تصمیم به فعالیت در کوهستان می گیرند، این امر می تواند به شدت تجربه تلخی را رقم بزند. در حالی که کوهستان بسیار جذاب و زیباست اما در مقابل می تواند به شدت خطر آفرین باشد یا به عبارت دیگر کوهستان آن روی خودش را نشان می دهد و شما را غافل گیر می کند.

امروزه به رشته کوهنوردی نمی توان مانند گذشته خیلی ساده نگاه کرد که با خرید کوله و کفش بدون داشتن آگاهی یک کوهنوردی موفق داشته باشید، بر خلاف تصورات مهم تر از همه جمع کردن اطلاعات و آموزش صحیح است که این کتاب در مرحله اول آموزش به شما کمک می کند تا فرهنگ احترام به محیط زیست را یاد بگیرید و رواج دهید، سپس در مرحله بعدی یاد می دهد به صورت اصولی در این رشته فعالیت کنید.

در واقع هدف از ایجاد این کتاب رفع نیازهای جامعه کوهنوری است، زیرا این ورزش نیاز به ورزشکارهایی دارد که هدفشان فقط سریع صعود کردن نباشد، بلکه مسائل کوچک و بزرگ کوهنوردی را آموزش ببینند و به آن عمل کنند تا هم به خودشان و هم دیگران آسیب وارد نشود.

 کتاب کوهنوردی لذت آزادی در اوج بلندی ها، بسیار کمک شایانی به سوق دادن این رشته به سمت ورزشی امن و اصولی کرده است. قطعاً کسی با خواندن کتاب کوهنوردی، کوهنورد نشده اما می تواند مهارت های لازم را اصولی آموزش دهد که با عملی کردن آن ها می توانید به هر قله صعود کنید. در ضمن کتاب کوهنوردی لذت آزادی در اوج بلندی ها به خوبی آموزش می دهد که چگونه یک تغذیه سالم داشته باشید و استفاده درست از مایعات که امری مهم در کوهنوردی به شمار می آید را در این کتاب می آموزید.

همچنین این کتاب کوهنوردی می تواند اتفاقات ناگوار مانند گم شدن در طبیعت را با آموزش صحیح به حداقل برساند، از دیگر مزایای مطالعه این کتاب می توان به شناخت کافی ابزارها و استفاده در

ست از آن ها برای حفظ جان خود اشاره کرد که با یاد گیری این نکات می توانید سفرها و صعودهای طولانی تر و امن تری را تجربه کنید.

این کتاب در طول این سال ها در تمام مسائل کوهنوردی و صعودهای موفق از آن به عنوان راهنما و مرجع استفاده کرده اند و ما به شما این کتاب را به عنوان یک ابزار ضروری برای افراد علاقه مندان به این رشته محبوب توصیه می کنیم.

قیمت کتاب کوهنوردی جامع لذت آزادی در اوج بلندی ها با توجه به اطلاعات موجود بسیار ایده آل است و با خرید کتاب کوهنوردی نام برده شده می توانید با آگاهی کامل و اطمینان خاطر به فعالیت مورد علاقه خود بپردازید.

جزئیات محصول
109100101

توضیحات

بازه وزن
320-360
وزن
357 گرم
طول
23 cm
انتشارات
روان
موضوع
کوهنوردی
زبان
فارسی
نوبت چاپ
دوم، زمستان 1390
تعداد صفحه
216
عرض
17 cm
مترجم
رحیم دانایی
نویسنده
گروهی از کوهنوردان آمریکا
شابک
964-8345-10-4
قطع کتاب
وزیری
ضخامت
1 cm

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند نیز خریداری کرده اند:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود