موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

کتاب دنیای عمودی غارها

ناموجود

کتاب دنیای عمودی غارها درباره آشنایی با غارنوردی و تجهیزات فنی آن

‎27,000 تومان
تعداد
مرجع:
110101100
توضیحات

دنيای عمودی غارها يك كتاب كاملاً فنی در مورد غارنوردی است. اگر با غارنوردی آشنایی چندانی ندارید، باید بگوییم این ورزش دنیایی مجزا از فعالیت های دیگر است. در واقع، ترکیب چند رشته ورزشی در کنار هم است که غارنوردی را می سازند. در این ورزش به جز فعالیت بدنی می توانید از اکتشاف مسائل جدید نیز لذت ببرید. بسیاری از افراد به دلیل حظ کردن از این زیبایی ها به غارنوردی روی می آورند.

البته بسیاری از غارنوردان به دلیل رشته های تحصیلی یا زمینه کاریشان به این ورزش می پردازند تا از نزدیک با این زیبایی ها رو به رو شوند. زمین شناسان، باستان شناسان و زیست شناسان از نمونه های این زمینه ی کاری هستند.

اولین کتاب غارنوردی فنی به زبان فارسی!

آلن واريلد كه خود از غارنوردان معروف استرالياست؛ سعی کرده تمام تجربیات خود را در زمينه غارنوردی فنی با اين كتاب آموزش دهد و هرگونه اطلاعاتی در این زمینه را به خواننده منتقل کند. او در فصل‌های این كتاب به تجهيزات شخصی، تجهيزات فنی، گره‌ها، اصول اوليه طناب‌گذاری در غار، طناب‌گذاری پيشرفته صعود، فرود، سازماندهی غارنوردی، امداد در غار، و نقشه‌برداری در غار اشاره کرده است. رحیم دانایی نیز با ترجمه این اثر، اولین کتاب غارنوردی فنی به زبان ملی را برای هم وطنانش به ثمر آورده است.

کتاب غارنوردی

مطالب این كتاب همراه با تصاوير گوناگون و جداول مربوطه برای فهم بهتر طراحی شده؛ اما از آن جایی که این کتاب كاملاً در مورد مسائل فنی غارنوردی می باشد؛ مترجم لازم ديد كه همراه با غارنوردی فنی مقداری از زيبايی های درون غارها را هم به خوانندگان این کتاب معرفی كند. در نتیجه، در انتهای کتاب یک DVD مشاهده می کنید که در آن فیلمی یک ساعته در مورد غارهای معروف دنیا وجود دارد. این فیلم را BBC تهیه و تنظیم کرده و در آن به خوبی می توانید مطالب کتاب را مشاهده کنید تا برای همیشه در ذهن شما حک شود. برای این فیلم زیر نویس فارسی نیز تعبیه شده پس به راحتی می توانید از توضیحات آن نیز بهره ببرید.

جزئیات محصول
110101100

توضیحات

بازه وزن
420-460 گرم
وزن
424 گرم
طول
23.7 cm

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند نیز خریداری کرده اند:
محصولات مرتبط
هیچ موردی نیست

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود