موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

کتاب کوهنوردی لذت آزادی در اوج بلندی ها جلد دوم

ناموجود

کتاب کوهنوردی لذت آزادی در اوج بلندی ها جلد دوم درباره سنگنوردی

‎27,000 تومان
تعداد
مرجع:
109104102
توضیحات

جلد دوم کوهنوردی لذت آزادی در اوج بلندی ها، درباره مسائل تخصصی سنگنوردی صحبت شده که خواندن این کتاب برای علاقه مندان به این رشته بسیار مفید است. در این کتاب جامع به بررسی نکات مهم و کلیدی برای عملکرد صحیح و آموزش سنگنوردی پرداخته شده است تا میزان سطح اشتباهات در این رشته را کاهش دهد، زیرا در رشته سنگنوردی یک اشتباه کوچک می تواند تبعات جبران ناپذیری را در پی داشته باشد.

این کتاب از سری کتاب های کوهنوردی لذت آزادی در اوج بلندی ها، چهل نفر از کوهنوردان آمریکایی که تجربیات و اطلاعاتشان را گردآوری کرده اند تا در قالب کتاب به چاپ برسانند، این کتاب ها با ترجمه رحیم دانایی توانسته است مرجع و راهنمای خوبی برای دوست داران این رشته ورزشی باشد.

این کتاب تخصصی مسائل مهم در مورد کوهنوردی به خصوص در ارتفاع و صعود از روی برف ها و یخ ها است که ریز این مباحث به طور کامل در کتاب کوهنوردی لذت آزادی در اج بلندی ها جلد دوم گردآوری شده و با خواندن این کتاب بدون شک سطح عملکرد صحیح شما را افزایش خواهد داد.

کتاب کوهنوردی

مسائل مطرح شده در این کتاب که به طور کامل در مورد چالش ها و نکات سنگنوردی صحبت نموده، عبارت اند از سیستم اساسی ایمنی، انتخاب وسایل، گره ها، صعود نفر اول، میانی های سنگنوردی، سنگنوردی مصنوعی، حمایت کردن، فرود و تکنیک های سنگنوردی کوهستانی را از نکاتی که اصلاً به چشم نمی آیند تا مهم ترین مسائل به طور کامل مطالعه کنید.

مطمئناً با خرید اینترنتی کتاب از سری کتاب های لذت آزادی در اوج بلندی ها می توانید قدم بزرگ و مطمئنی در این رشته بردارید، همچنین قیمت این کتاب با توجه به میزان اطلاعاتی که در اختیار شما قرار می دهد، بسیار مناسب و ایده آل است.

جزئیات محصول
109104102

توضیحات

بازه وزن
340-380 گرم
وزن
360 گرم
طول
23.5 cm
انتشارات
روان
موضوع
سنگ نوردی
زبان
فارسی
نوبت چاپ
اول، پاییز 1384
تعداد صفحه
240
عرض
17 cm
مترجم
رحیم دانایی
نویسنده
چهل نفر از کوهنوردان آمریکا
شابک
964-8345-23-6
قطع کتاب
وزیری
ضخامت
1.5 cm

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند نیز خریداری کرده اند:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود