موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

کتاب آموزش نوین کوهنوردی

ناموجود

کتاب آموزش نوین کوهنوردی شامل نکات مهم و کلی شروع کوهنوردی

‎27,000 تومان
تعداد
مرجع:
105100100
توضیحات

کوه ها مظهر عظمت و ایستادگی هستند؛ به طوری که گذشت ماه ها و سال ها تأثیر چندانی بر آن ها ندارد. زندگی بشر از ابتدا با کوه ها ارتباط تنگاتنگی داشته است. به شکلی که از پیدایش خلقت، غار نشینان کوه ها را مسکن گزیدند و کوهستان ناجی آن ها شد. چه افسانه ها و روایت های مهمی در طول این سال ها در کوه ها اتفاق افتاد و باعث احترام بیشتر انسان به کوهستان شد. به همین دلیل است که کوهنوردی از ارزش بالایی برخوردار بوده و از آن به عنوان یکی از لذت بخش ترین ورزش های دنیا نام می برند. فرقی نمی کند این ورزش را به صورت تفریحی انجام می دهید یا می خواهید آن را به یک حرفه تبدیل کنید. برای شروع آن باید علم و آگاهی عمیقی داشته باشید تا از به وجود آمدن هرگونه خطری جلوگیری نمایید.

کتاب کوهنوردی

این کتاب کوهنوردی از ابتدای شروع کوهنوردی تا آخرین لحظه ی لذت بخش آن را با شما مرور می کند تا نسبت به لوازم اولیه ضروری برای انواع برنامه کوهنوردی، برنامه ریزی، تغذیه و آب در کوهستان، شیوه ی مقابله با خطرات، سوانح و مسائل پزشکی آگاهی کاملی پیدا کنید . این کتاب کوهنوردی حتی برای افراد خوش ذوق عکاسی در کوهستان را نیز آموزش می دهد و در انتها حتی اصطلاحات کوهنوردی را به افراد آماتور گوشزد می کند.

البته بررسی مسائل محیط زیستی در هیچ کتاب کوهنوردی فراموش نمی شود. به یاد بسپارید که طبیعت متعلق به ما نیست، بلکه به ما به ارث رسیده است و ما نیز باید آن را به نسل آینده واگذار کنیم. پس سعی کنید تا در حفظ آن کوشا باشید.

قیمت کتاب آموزش نوین کوهنوردی بسیار مقرون بصرفه است. خرید کتاب کوهنوردی شما را در برنامه ریزی برای فعالیت هایتان همراهی می کند. در راستای همین اطلاعات می توانید از بلاگ برنامه ریزی کوهنوردی نیز بهره بگیرید.

جزئیات محصول
105100100

توضیحات

بازه وزن
220-260 گرم
وزن
225 گرم
طول
21.5 cm
انتشارات
روان
موضوع
کوهنوردی
زبان
فارسی
نوبت چاپ
سوم، زمستان 1384
تعداد صفحه
182 صفحه
عرض
15 cm
نویسنده
رحیم دانایی
شابک
964-92866-3-2
قطع کتاب
رقعی
ضخامت
1 cm

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند نیز خریداری کرده اند:
محصولات مرتبط
هیچ موردی نیست

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود