موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

کتاب فرهنگ کوه جلد اول

ناموجود

کتاب فرهنگ کوه جلد اول راهنمای جامع ورزش های کوهستانی

‎27,000 تومان
تعداد
مرجع:
106100101
توضیحات

این کتاب کوهنوردی با چاپ مطالب مفید و آموزنده در صدد بالا بردن اطلاعات به صورت علمی و کاربردی برای جامعه کوهنوردان قدم برداشته است تا علاقه مندان این رشته به صورت اصولی در این زمینه فعالیت کنند. کتاب کوهنوردی فرهنگ کوه در ابتدا در مورد کوه شناسی در ایران و برخی از رشته کوه ها و اصول کوهنوردی صحبت کرده است.

همچنین در ادامه شما را با بیماری هایی که در کوه ممکن است دچارشان شوید آشنا می کند و می‌آموزید چگونه با آن ها روبه‌رو شوید تا بدون این که به خود و دیگران آسیب برسانید از کوهنوردی در کمال سلامت و ایمنی لذت ببرید. در ضمن این کتاب کوهنوردی در مورد مسائل فرهنگی و میراث طبیعی مناطق مختلف ایران صحبت کرده است و شما را با فرهنگ نقاط مختلف کشور نیز آشنا می کند. کتاب فرهنگ کوه با تألیف علی مقیم مطالب جامع و دقیق در مورد کوهنوردی و انواع مسائل وابسته به آن را گردآوری کرده است و توانسته با همکاری فدراسیون کوهنوردی ایران، یک راهنمای جامع ورزش های کوهستانی برای مطالعه علاقه مندان به کوهنوردی تهیه کند.

کتاب کوهنوردی

از دیگر مطالب آموزنده و کاملی که در این کتاب جمع آوری شده، می توان به آشنایی با فدراسیون کوهنوردی جمهوری اسلامی ایران، آشنایی با کمیته ملی المپیک، هیئت های کوهنوردی استان ها، انجمن بانوان کوهنوردی کشور، اساس نامه ها، امداد و نجات، فهرست صعود به قله ها اشاره کرد که در آخر با چگونگی تشکیل شرکت پرسون و بیوگرافی بهروز سعیدی یکی از دو بانیان مجموعه آشنا می شوید.

بنابراین با خرید کتاب کوهنوردی فرهنگ کوه می توانید اطلاعات کامل و جامعی در مورد کوهنوردی و مسائل مرتبط به آن کسب کنید و با آگاهی کامل به فعالیت در این رشته بپردازید، همچنین قیمت کتاب کوهنوردی فرهنگ کوه با توجه به میزان اطلاعاتی که در اختیار شما قرار می دهد، بسیار مناسب و کارآمد است.

جزئیات محصول
106100101

توضیحات

بازه وزن
180-220 گرم
وزن
197 گرم
طول
24 cm
موضوع
کوهنوردی
زبان
فارسی
نوبت چاپ
1382
تعداد صفحه
108 صفحه
عرض
16.8 cm
نویسنده
علی مقیم
شابک
964-06-3452-2
قطع کتاب
وزیری
ضخامت
50 mm
انتشارات
مولف

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند نیز خریداری کرده اند:
محصولات مرتبط
هیچ موردی نیست

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود