موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

کتاب سماموس پیدای ناپیدا

ناموجود

کتاب کوهنوردی سماموس؛ پیدای ناپیدا درباره بلندترین کوه گیلان

‎35,000 تومان
تعداد
مرجع:
111100100
توضیحات

سُماموس کجاست؟ سماموس مرتفع ترین کوه استان گیلان در شهرستان رودسر و بلندترین کوه رامسر (بعد از کوه خَشچال) است. این کوه زیبا به شکل توده ی کوهستانی در استان گیلان نمایان است. اما آنچه که باعث تمایز این کوه شده، ارتباط معنوی آن با ساکنین در مناطق و کوهپایه ها و مردم همجوار با آن می باشد. 

این کتاب کوهنوردی که به لطف نیما فریدمجتهدی، میثم نوائیان و دکتر سمانه نگاه تألیف شده است، شامل چهار بخش بوده که در بخش اول آن از سماموس به عنوان یک میراث طبیعی یاد می کند و شرایط آب و هوایی و موقعیت جغرافیایی آن را مورد بحث قرار می دهد. در قسمت دوم این کتاب کوهنوردی توضیحاتی در مورد میراث انسانی سماموس که همان گالش ها هستند را می خوانیم. بخش سوم که میراث معنوی نام گذاری شده، جایگاه اجتماعی و معنوی این کوه زیبا را به عنوان مقدس ترین کوه گیلان بیان می کند. در فصل آخر کتاب کوهنوردی سماموس پیدای ناپیدا درباره کوهنوردی در این کوه و انواع مسیرهای صعود به آن صحبت شده است. بعد از پایان توضیحات مسیرها به مخاطره های کوهنوردی کوه سماموس اشاره شده تا همه ی کوهنوردان با خطرهای این کوه گیلانی بیشتر آشنا شوند.

کتاب کوهنوردی

چیزی که در این کتاب کوهنوردی به چشم می آید و خواندن آن را دلچسب کرده است، وجود تصاویر گویا و مطابق با متن بوده تا بتوانید خود را در کوه سماموس تصور کنید! این کتاب کوهنوردی کاملاً روان و ساده نوشته شده تا شما را با طبیعت زیبای استان گیلان و کوه سماموس که بخشی از این موهبت است، آشنا و عجین کند. اگر قصد صعود به این کوه را داشته باشید، خرید کتاب کوهنوردی سماموس پیدای ناپیدا راهنمای جامع و خوبی برایتان خواهد بود. در بیشتر موارد قیمت کتاب کوهنوردی رنج معقول و مناسبی دارد تا هرکسی که به این ورزش هیجان انگیز علاقه دارد، بتواند انواع این کتاب ها را در دسترس داشته باشد. کتاب کوهنوردی سماموس پیدای ناپیدا نیز از این قاعده مستثنی نیست و با خواندن آن مطمئنیم که به این کوه باصلابت صعود خواهید کرد. 

جزئیات محصول
111100100

توضیحات

بازه وزن
260-300 گرم
وزن
270 گرم
طول
21.5 cm
انتشارات
فرهنگ ایلیا
موضوع
کوهنوردی
زبان
فارسی
نوبت چاپ
اول، 1399
تعداد صفحه
220
عرض
14.5 cm
نویسنده
نیما فریدمجتهدی، میثم نوائیان، دکتر سمانه نگاه
شابک
978-964-190-702-2
قطع کتاب
رقعی
ضخامت
1.1 cm

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند نیز خریداری کرده اند:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود