موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

طناب Edelweiss مدل Element II 10.2mm

ناموجود

طناب دینامیک ادلوایز المنت II به قطر 10.2 میلی متری برای سنگنوردی سالن، سنتی و اسپرت

‎4,830,000 تومان
رنگ
  • *بنفش*
تعداد
مرجع:
توضیحات

طناب دینامیک Edelweiss ELEMENT II 10.2mm یکی از بهترین طناب های دینامیکی از کمپانی معروف Edelweiss (فرانسه) است که در تولید آن از مدرن ترین فناوری ها و پیشرفت های نوآورانه ی این برند استفاده می شود. طناب 50 متری مدل Edelweiss Element 10.2mm به دلیل قابلیت های کاربردی و عملکرد عالی اعتماد بسیاری از کوهنوردان برجسته و صخره نوردان را به خود جلب کرده است. اگر به طنابی انعطاف پذیر برای سنگ نوردی نیاز دارید، طناب 50 متری ادلویز مدل المنت قطر 10.2 یونیکور انتخاب نهایی شما خواهد شد!

طناب دینامیک المنت ادلوایز Edelweiss Element 10.2 mm تقریباً برای همه ی فعالیت های مورد نیاز شما قابل استفاده است، اما وقتی صحبت از بالا رفتن از طناب و سنگنوردی در سالن می شود Element II عملکردی عالی دارد. راز این کارایی و طول عمر مناسب طناب edelweiss بهره بردن از فناوری منحصر بفرد در طراحی آن و استفاده از روکش HD است که موجب مقاومت در برابر سایش می شود. طناب دینامیک Edelweiss Element 10.2 دارای تکنولوژی perform3 است که موجب شده طناب های نسل جدید این کمپانی نسبت به گذشته، انعطاف پذیری بهتری داشته باشند و کار با آن ها راحت تر و با ایمنی بیشتری انجام گیرد در حالی که وزن کمتری نسبت به نمونه های قبلی دارد، پس عملکرد آن افزایش پیدا می کند.

طناب 50 متری ادلویز مدل المنت قطر 10.2 یونیکور به صورت Unicore طراحی شده، به این معنی که هسته و پوسته ی این طناب با هم ادغام شده و طناب مستحکمی برای افزایش اطمینان در کارهای دشوار و خطرناک، تولید کرده است. پوسته ی این طناب بافت بسیار محکمی دارد که حتی از ورود خاک جلوگیری می کند. این طناب بسیار خوش دست است، به راحتی می توانید آن را در دست گرفته و گره بزنید. طناب 50 متری ادلوایز مدل Element 10.2mm دارای ویژگی های ایمنی و کاربردی است که باعث موفقیت همه جانبه آن می شود. طناب ادلوایز دارای نشانگر میانی است به این معنی که وسط طناب را برای کنترل و افزایش ایمنی علامت گذاری می کند که موجب می شود کار با آن راحت تر و سریع تر باشد. کیفیت Element II 10.2 mm توسط گواهینامه UIAA و CE EN892 تأیید شده است.

خرید طناب 50 متری  ادلوایز مدل Element 10.2mm را می توانید در سایت های معتبر ببینید. این طناب بسیاری از نیاز های سنگنوردی شما را رفع می کند و با کیفیتی که دارد شما را شگفت زده خواهد کرد. قیمت طناب دینامیک کوهنوردی ادلوایز با توجه به کارایی آن بسیار مناسب است. پس اگر نیاز به یک طناب سنگنوردی داشتید المنت 2 را فراموش نکنید!

  • مناسب برای سنگنوردی سالن،سنتی و اسپرت 
  • عدم لغزش پوسته طناب
  • دارای تکنولوژی perform3 برای انعطاف پذیری، ایمنی و سبکی طناب
  • دارای تکنولوژی HD Cover برای استحکام پوسته طناب
  • دارای استاندارد UIAA , CE , EN892
  • مجهز به نقطه ARC برای مشخص کردن نیمه طناب

جزئیات محصول

توضیحات

برند
Edelweiss
کشور مبدا برند
فرانسه
بازه وزن
3900-4400 گرم
وزن
3960 گرم
جنس
Polyamid
وزن هر متر
66 گرم
قطر
10.2 mm
طول
50 متر
درصد کش سانی دینامیکی
37%
درصد کش سانی استاتیکی
9.5%
نوع طناب
دینامیک
نوع دینامیک
تک طناب
قابلیت
perform3 / ARC / HD Cover
استاندارد
EN , CE , UIAA
مناسب برای
سنگنوردی سالن، سنتی، اسپرت
تعداد سقوط
11
نیروی ضربه
7.8 کیلونیوتن

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود