موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

ست قاشق و چنگال و کارد Sea To Summit مدل Titanium 3 Piece Set

ناموجود

ست قاشق و چنگال و کارد سی تو سامیت سه تکه تیتانیوم بادوام و مقاوم

‎370,000 تومان
رنگ
  • آبی 3
تعداد
مرجع:
توضیحات

ست قاشق، چنگال و کارد سی تو سامیت مدل تیتانیوم یک ترکیب سه تکه ای بادوام و با ماندگاری بالا می باشد. ست سه تکه سی تو سامیت مدل Titanium Set به دلیل ساختارش بسیار در برابر سایش و خوردگی مقاومت دارد و با کارایی و عملکرد عالی یک همراه مناسب برای برنامه ها به حساب می آید. این مجموعه قاشق و چنگال و کارد سفری سی تو سامیت مدل Titanium علاوه بر مقاومت و محکمی، بسیار سبک بوده و می توان آن را به راحتی حمل کرد و استفاده کافی را از این محصول استرالیایی برد. Sea To Summit این برند خوش ذوق و سلیقه قدرتمند با ارائه انواع محصولات کوهنوردی و کمپینگی نیاز بسیاری از افراد را رفع نموده است. 

کمپانی Sea To Summit در سال 1983 در Perth استرالیای غربی شکل گرفت زمانی که تولید محصولات سبک بسیار کم بود. Sea To Summit از آنجایی شروع شد که شخص Tim Macartne Snap پس از فتح اورست با رولند آشنا شد و این آغاز رابطه دوستانه آنها محسوب می شود. در همان میان Tim مشغول آماده سازی خود جهت صعودش به قله اورست (Summit) از دریای خلیج بنگال (Sea) بود و یکی از دلایل انتخاب نام برند صعودش از دریا به این قله بود و او اولین نفری محسوب می شد که از دریا به اورست صعود می کرد و اینجا بود که از این چالش بزرگ الهام گرفته شد. کمپانی Sea To Summit یک سیستم کمال گرا در جهت تولید محصولاتی جذاب با ظاهری زیبا و کاربردی می باشد. تولید محصولاتی با کیفیت فراوان در عین حال با حجم بسیار کم و سبک از جمله اهداف این کمپانی بزرگ می باشد که توانسته است نیازهای طیف گسترده ای از افراد را برطرف نماید تا نهایت لذت را از برنامه های مختلف خود ببرند. 

سی تو سامیت این بار با تولید یک مجموعه قاشق و چنگال و کارد سفری یک ست سه تکه از جنس تیتانیوم آنودایز شده رویکردی دیگر از محصولات خود نمود. ست 3 تکه قاشق و چنگال کارد تیتانیوم سی تو سامیت مدل Titanium 3 Piece Set برای برنامه های طبیعت گردی، کوهنوردی، طبیعت گردی و مسافرت قابل استفاده می باشد. توسط یک کارابین همراه می توان این قاشق و چنگال و کارد تیتانیوم سی تو سامیت را به هم متصل و در کنار هم قرار داد و آویزان نمود. قیمت مقرون بصرفه، طراحی فوق العاده و دوام از مؤلفه های این ست سه تکه می باشد. با خرید قاشق و چنگال و کارد سفری سی تو سامیت می توان آن را یک همراه عالی بشمار آورد.

  • مناسب برای طبیعت گردی، کوهنوردی، کمپینگ و سفر
  • طراحی سبک و فوق العاده
  • ساخته شده از تیتانیوم آنودایز
  • بسیار بادوام و محکم
  • مجهز به یک کارابین اتصال
  • مقاوم در برابر خوردگی
جزئیات محصول

توضیحات

برند
Sea to summit
کشور مبدا برند
استرالیا
بازه وزن
20-60 گرم
وزن
40 گرم
جنس
تیتانیوم آنودایز
مناسب برای
طبیعت گردی، کوهنوردی، کمپینگ و سفر

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند نیز خریداری کرده اند:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود