موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

ماهیتابه Cooking Set مدل SY-200

ناموجود

ماهیتابه کوهنوردی کوکینگ ست 200 با دسته های تاشو

‎220,000 تومان
رنگ
  • *طوسی*
تعداد
مرجع:
9530469952
توضیحات

هیچ فرقی نمی کند که چگونه و کجا سفر می کنید؛ آشپزی در طبیعت یکی از لذت هایی است که هیچ کس نمی تواند آن را نادیده بگیرد. اما برای داشتن یک وعده غذای لذیذ در طبیعت، نیاز به تجهیزات مناسب دارید تا از آشپزی در هرکجا و هر زمان لذت ببرید. ماهیتابه کوهنوردی مدل SY-200، یکی از این ظروف کاربردی می باشد که می تواند به شما در تهیه یک وعده غذای خوشمزه و در عین حال سریع کمک کند.

تصور کنید بعد از یک روز پر تحرک و پیاده روی طولانی به کمپ خود رسیدید، تنها چیزی که می تواند خستگی یک روز کامل را از بدنتان بیرون کند، خوردن یک غذای سالم و مفید در طبیعت است. این ماهیتابه کوهنوردی برای کسانی طراحی شده است که از وقت گذراندن در طبیعت و آشپزی لذت می برند. به دلیل سهولت در جابجایی این تابه کمپینگ، می توانید از آن در اکثر برنامه ها مانند کوهنوردی، طبیعت گردی، کمپ و سفر استفاده کنید.

ماهیتابه کوهنوردی

این ماهیتابه طبیعت گردی از متریال باکیفیت آاومینیوم با روکش تفلون ساخته شده است. آلومینیوم آنودایز شده بهترین مواد برای ساخت ظروف کوهنوردی در سراسر جهان می باشد، زیرا علاوه بر افزایش دوام و کاهش وزن، باعث می شود گرما به طور مساوی در ماهیتابه کوهنوردی پخش و غذا به شکل یکسان با حرارت یک اندازه درست شود. شستشوی این ماهیتابه کوهنوردی به دلیل استفاده از پوشش تفلون که خاصیت نچسب بودن دارد، بسیار آسان بوده و در سریع ترین زمان تمیز می شود.

از دیگر ویژگی های این ماهیتابه کوهنوردی می توان به طراحی ظاهری شیک و دستگیره های کاربردی آن اشاره کرد. در این تابه کمپینگ از دستگیره فلزی مقاوم با قابلیت تاشو استفاده شده است و این امکان را به شما می دهد تا با جمع کردن آن، فضای کمتری اشغال شود تا بتوانید به راحتی آن را حمل کنید. دستگیره های این ماهیتابه کوهنوردی با پلاستیک های نسوز جهت ایمنی بیشتر هنگام آشپزی پوشانده شده تا آشپزی روی آتش را برای شما امن کند. بنابراین با خرید ماهیتابه کوهنوردی Cooking Set می توانید لذت آشپزی در طبیعت را به خوبی لمس کنید. لازم به ذکر است قیمت ماهیتابه کوهنوردی موردنظر با توجه به متریال به کار رفته و امکانات عالی و لذت بخشی که در اختیار شما قرار می دهد، کاملاً ایده آل است.

مشخصات و ویژگی های ماهیتابه Cooking Set مدل SY-200

  • مناسب برای استفاده در کوهنوردی، طبیعت گردی، کمپینگ و سفر
  • ماهیتابه کوهنوردی ساخته شده از آلومینیوم مقاوم با روکش تفلون
  • دارای دستگیره فلزی تاشو جهت حمل و نقل آسان
  • تعبیه پلاستیک های نسوز در دستگیره جهت جلوگیری از سوختگی
  • قابلیت نچسب و شستشوی آسان
  • بسیار کم حجم، سبک با مقاومت بالا
جزئیات محصول
9530469952

توضیحات

برند
متفرقه
کشور مبدا برند
چین
بازه وزن
100-140 گرم
وزن
129 گرم
ابعاد
15.5 * 3.7 cm
جنس
آلومینیوم با روکش تفلون
مناسب برای
کوهنوردی، طبیعت گردی، کمپینگ و سفر
نوع دستگیره
تاشو
خاصیت قرار دادن بر روی حرارت
دارد
دسته
دارد

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط
هیچ موردی نیست

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود