موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

بطری Primus مدل Drinking Botlle 1 L

ناموجود

بطری پریموس 1 لیتری درینکینگ باتل مناسب کوهنوردی و سایر ورزش های دیگر

‎390,000 تومان
رنگ
  • مشکی
تعداد
مرجع:
توضیحات

بطری پریموس مدل Drinking Botlle محصولی سوئدی با حجم یک لیتر از این کمپانی بی نظیر می باشد که عرصه تولید تجهیزات کمپینگ را گسترده تر کرده است. بطری Primus یک محصول چند منظوره می باشد که علاوه بر کوهنوردی برای سایر ورزش ها چون دوچرخه سواری و دویدن و ... قابل استفاده است. شرط لازم ورزشکاران و کوهنوردان نوشیدن آب در طی برنامه می باشد تا بتوانند فعالیت مفید و خوبی را ارائه دهند. متریال استفاده شده در این بطری پریموس Drinking Botlle کاملاً از لحاظ سلامت تست شده است و دارای استاندارد سلامت BPA Free نیز می باشد.

پریموس را می توان به جرأت گفت که یکی از قدیمی ترین و خوش نام ترین برندهای تولیدکننده تجهیزات Outdoor می باشد که در سال 1892 در یک کارگاه کوچک در استکهلم شکل گرفت؛ زمانی که F.W Lindqvist و J.V Svenson اولین اجاق گاز بدون کوره را ساختند و تصمیم گرفتند نام آن را پریموس (به معنی اولین) نام گذاری کنند. محصولات پریموس در سفرهای بسیاری مورد استفاده قرار گرفت از جمله Roald Amundsen اولین نفری که در سال 1911 به قطب جنوب رسید و همچنین Sir Edmund Hillary و Tenzing Norgay که در سال 1953 اورست را فتح کردند با گسترش و رشد تقاضا در سال 1999 پریموس کارخانه جدید خود را در Tartura در استونی به منظور پاسخگویی به نیاز مشتریان افتتاح کرد. یکی از مهمترین اهداف این شرکت ساخت محصولات با حداکثر کارایی و کمترین اثر تخریب زیست محیطی می باشد. کمپانی Primus با 125 سال تجربه و ساخت و تولید ده ها محصول مختلف با تنوع و جذابیت فراوان و بکارگیری خلاقیت های مخصوص به خود امروزه یکی از بهترین و معتبر ترین کمپانی ها در زمینه تولید تجهیزات می باشد و توانسته در طی این سال ها تحول عظیمی را در صنعت ساخت تجهیزات Outdoor ایجاد نماید.

بطری یک لیتری Primus مدل Drinking Botlle مجهز به دو درب بوده که برای هرگونه فعالیتی طراحی شده است تا فرد بتواند انتخاب نماید. وجود یک درب پیچی با نگهدارنده اتصال (کارابین کوچک) به کوله پشتی حمل بطری را آسان می سازد و از نفوذ هرگونه آلودگی و نشت جلوگیری می نماید و همچنین مجهز به آبنوش درپوش دار برای دوچرخه سواران و سایر ورزشکاران می باشد.

  • استفاده چند منظوره برای کوهنوردی، دوچرخه سواری، دویدن و سایر ورزش ها
  • مجهز به یک درب بدون نشت و یا نفوذ هر گونه آلودگی و یک درب مخصوص دوچرخه سواری 
  • بدنه ساخته شده از فولاد ضدزنگ
  • دارای استاندارد سلامت BPA Free
  • راحتی در استفاده حتی با یک دست
جزئیات محصول

توضیحات

برند
Primus
کشور مبدا برند
سوئد
بازه وزن
180-220 گرم
وزن
205 گرم
حجم
1 لیتر
جنس
Stainless Steel
مناسب برای
کوهنوردی، دوچرخه سواری، دویدن و سایر ورزش ها
ضد نشت
هست
درب با قابلیت لیوان
ندارد
دسته
ندارد
نگهدارنده درب
دارد
قابلیت حفظ مایعات
سرد
بازه حجم
1000-1200 میلی لیتر

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند نیز خریداری کرده اند:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود