موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

باتوم Komperdell مدل 4 Carbon Ultralight Vario

ناموجود

باتوم کامپردل با قابلیت تاشو و بسیار سبک

‎6,029,000 تومان
رنگ
  • سبز 3
تعداد
مرجع:
4112705675
توضیحات

همانطور که می دانید باتوم کوهنوردی به وسیله ای گفته می شود که کمک می کند تا کوهنورد در مسیرهای سخت و ناهموار با امنیت بیشتری حرکت کند و باعث حفظ انرژی و جلوگیری از آسیب دیدن شود. طرز تفکر برخی از کوهنوردان این است که باتوم کوهنوردی برای افرادی که مشکل راه رفتن دارند مناسب بوده، اما بسیاری از کوهنوردان بر این عقیده اند که استفاده از باتوم جز ضرورات است و تحت هیچ شرایطی نباید باتوم کوهنوردی فراموش شود و استفاده از باتوم کوهنوردی اصلاً به سن و سال و یا جنسیت هیچ ارتباطی ندارد و در هر سن و جنسیتی، باتوم کوهنوردی اهمیت دارد. همراه نداشتن عصای کوهنوردی ممکن است آسیب های جدی به کوهنورد وارد کند.

یکی از کاربردی ترین باتوم های برند کامپردل، باتوم کوهنوردی تاشو Carbon Ultralight می باشد که دارای قابلیت های مناسبی است و می تواند به عنوان دست های کمکی کوهنورد در فعالیت های گوناگون نقش مهمی را ایفا کند. این باتوم کوهنوردی نه تنها بسیار مقاوم است بلکه دارای مکانیزم تاشو هوشمندانه ای بوده که به همین دلیل بسیار فضای کمی برای حمل کردن آن نیاز است .

طراحی و جنس دسته باتوم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، زیرا در صعودهای خود به خصوص در ارتفاعات بالا دستان شما نقش حیاتی را در صعود ایفا می کنند. باتوم کامپردل دارای دسته هایی از جنس لاستیک Light 280 می باشد. دسته های لاستیکی به دلیل این که به خوبی از لیز خوردن دست جلوگیری می کنند و کوهنورد احساس امنیت و اطمینان خاطر پیدا می کند، برای فعالیت های شما بسیار هستند. همچنین با بندهایی که در دسته ی این باتوم کوهنوردی تعبیه شده می توانید آن ها را به دور مچ خود بپیچید و باتوم را مستحکم تر و با اطمنیان بیشتری در دست بگیرید. لازم به ذکر است که این دسته در قسمت پایین آن طولی دو برابر سایر مدلها دارد , این قسمت اضافی در دسته باعث می شود وقتی فرد در حال صعود می باشد و مسیر روبرو شیب زیادی دارد، مثلاً مسیرهای سنگی و صخره ای که فرد مجبور است از روی یک سنگ عبور کند، باتوم را در شیب و ارتفاع بالاتر قرار دهد و از قسمت پایینی دسته به عنوان یک اهرم برای کشیدن خود به سمت بالا می تواند استفاده کند.

باتوم Komperdell دارای سیستم 3.0 Power lock می باشد. این مکانیزم در این مدل از باتوم کامپردل به صورت کلیپسی با قفل نیز مشاهده می شود که به صورت کامل قسمت های باتوم را در داخل یکدیگر چفت می کند. همچنین قفل های این باتوم کوهنوردی از آلیاژ بسیار متراکم آلومینیوم ساخته شده است که اطمینان خاطر مناسبی به مصرف کننده می دهد. اندازه پک یا به صورت جمع شده این باتوم کوهنوردی 44 سانتی متر و در بلند ترین حالت 120 تا 145 سانی متر می شود. این مدل باتوم کوهنوردی از برند کامپردل، دارای 2 عدد گل برف و یخ می باشد تا در مواقعی که مسیر پوشیده از برف یا یخ شود با استفاده از گل، باتوم به داخل برف و یخ فرو نرود.

از دیگر ویژگی های این باتوم کامپردل می توان به سخمه اشاره کرد که این قسمت معمولاً از کاربید و تنگستن تشکیل می شود که بتواند استحکام و مقاومت خود را حین کار با آن حفظ کند. جنس سخمه این باتوم کوهنوردی از تنگستن کاربید استفاده شده که به راحتی با قرار گرفتن روی زمین از لغزش آن جلوگیری و باعث سهولت در استفاده از آن و امنیت بیشتر می شود. در مواقعی که نیاز به سخمه نیست می توان با درپوشی که برای باتوم komperdell  طراحی شده، آن را پوشانده تا از آسیب به خود و دیگران جلوگیری کنید.

در نهایت برای یک صعود هیجان انگیز و در عین حال سخت و دشوار نیاز به یک باتوم سرسخت و کارآمد است. لازمه ی خرید باتوم کوهنوردی مناسب، داشتن اطلاعات کافی از ویژگی ها، قابلیت ها و همچنین قیمت آن است؛ که قیمت باتوم کامپردل مدل Carbon Ultralight نسبتاً بالا است اما در عوض با پرداخت هزینه بیشتر، از امکانات و ایمنی لازم برای فعالیت های ورزشی خود بهره می برید.

 مشخصات و ویژگی های باتوم Komperdell مدل 4 Carbon Ultralight Vario

  • مناسب برای کوهنوردی، کوهپیمایی، طبیعت گردی و...
  • دارای سیستم 0.Powerlock 3
  • حمل آسان و حجم کم به لطف قابلیت تاشو
  • دارای 2 عدد گل برف و یخ برای جلوگیری از فرو رفتن باتوم داخل برف و یخ
  • دارای دسته های لاستیکی Light 280
  • دارای دو عدد بند بر روی دسته ها جهت اطمینان بیشتر در نگه داری باتوم کوهنوردی
  • طول دو برابری دسته ها نسبت به دیگر باتوم ها جهت عملکرد بهتر
  • تشکیل شده از سه تکه با قابلیت تاشو
  • طول سایز باتوم به صورت جمع شده 44 سانتی متر و در بلندترین حالت 120 تا 145 سانتی متر
  • دارای سخمه از جنس تنگستن/کاربید
  • دارای قفل های کلیپسی
  • استفاده شده از آلیاژ متراکم آلومینیوم و بسیار سبک
جزئیات محصول
4112705675

توضیحات

برند
Komperdell
کشور مبدا برند
اتریش
بازه وزن
250-550 گرم
وزن
520 گرم
مناسب برای
کوهنوردی، کوهپیمایی، طبیعت گردی و...
حداقل طول
44 cm
حداکثر طول
145 cm
نوع
کلیپسی
بند حمایتی
دارد
جنس بدنه
Carbon
جنس سخمه
کاربید و تنگستن
جنس دسته
لاستیک
نوع سیستم قفل
Power Lock 3.0
قطر گل برف
9 cm

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود