موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

باتوم Masters مدل Summit Light

ناموجود

باتوم کوهنوردی مسترز مجهز به تکنولوژی Tip-Top

‎1,400,000 تومان
رنگ
  • سبز
  • قرمز
تعداد
مرجع:
توضیحات

مهم نیست شما در ابتدای راه کوهنوردی باشید یا یک کوهنورد حرفه ای؛ داشتن باتوم یکی از ضروریات است. باتوم تلسکوپی Masters مدل Summit light از سری باتوم تلسکوپی هایی است که با طراحی ساده، دارای تکنولوژی هایی بوده که آن را برای استفاده مداوم در فعالیت های کوهنوردی و پیاده روی مناسب می کند.

شما هم ممکن است بعضی از وسایلتان را به صورت مشترک با اعضای خانواده استفاده کنید.این مدل باتوم کوهنوردی که در اندازه های مختلفی قابل تنظیم است، می تواند برای هر ورزشکاری با هر قدی قابل استفاده باشد. این باتوم تلسکوپی در حالت بسته 61 سانتی متر ارتفاع دارد که به خوبی روی کوله شما آویزان می شود و برای استفاده بچه ها هم مناسب است؛ و در بلندترین حالت به 135 سانتی متر می رسد.

امنیت در کوهنوردی نکته ای است که برخی به آن توجه نمی کنند و با ابزارهای بسیار ساده و گاهاً بدون تجهیزات به دل طبیعت می روند. امام مهم است تا از سلامت و کارایی وسایل خود مطمئن شوید. سیستم قفل BS (Blocking System) در برخی باتوم های مسترز استفاده شده که یک تکنولوژی متفاوت است. قفلی که در این باتوم تلسکوپی استفاده شده دارای یک پین قرمز با استفاده از نوآوری DuPont است که علاوه بر مقاومت بالا، به شما این اطمینان را می دهد که در هر نوع شرایط آب و هوایی قفل های شما دچار آسیب نشود.

باتوم کوهنوردی

بدنه باتوم مسترز از آلومینیوم 7075 تولید شده که با توجه به چگالی آن از استحکام بالایی برخوردار است؛ و به دلیل سبکی که دارد در بسیاری از لوازم کوهنوردی مورد استفاده قرار می گیرد. برند مسترز نیز با استفاده از این نوع آلومینیوم، یک باتوم تلسکوپی بسیار سبک و مقاوم در برابر خوردگی در اختیار شما گذاشته که می تواند در هر شرایطی همراه شما باشد، زیرا این باتوم کوهنوردی از نظر مقاومت در شرایط سخت با فولاد برابری می کند و به سختی دچار آسیب می شود.

این باتوم تلسکوپی که برای فعالیت های مختلفی استفاده می شود، دارای یک جفت گل برف است که به دلیل داشتن قطر زیاد و شکل خاصی که دارد، از فرو رفتن باتوم تلسکوپی شما در برف و حتی شن جلوگیری می کند. خرید باتوم تلسکوپی برند Masters با توجه به ویژگی ها و نوع استفاده آن می تواند بسیار کارآمد باشد و از کاهش انرژی بدنتان حین حرکت جلوگیری نماید. قیمت باتوم تلسکوپی از این برند نیز با توجه به همین ویژگی ها تعیین شده و برای یک برند ایتالیایی بسیار مقرون بصرفه است.

مشخصات و ویژگی های باتوم Masters مدل Summit Light

  • مناسب برای فعالیت های ترکینگ، طبیعت گردی، کوهنوردی و پیاده روی
  • تولید شده با آلومینیوم 7075 با مقاومت بالا در برابر خوردگی
  • قابلیت تنظیم ارتفاع از 61 تا 135 سانتی متر
  • استفاده از سیستم قفل BS با نوآوری DuPont برای استفاده در هر نوع آب و هوا
  • استفاده از پلاستیک بازیافتی برای قسمت های مختلف
  • دارای بند حمایتی قابل تنظیم
  • مجهز به یک جفت گل برف با سیستم جدید TIP-TOP

باتوم تلسکوپی

جزئیات محصول

توضیحات

برند
Masters
کشور مبدا برند
ایتالیا
بازه وزن
250-550 گرم
وزن
460 گرم
مناسب برای
ترکینگ، طبیعت گردی، کوهنوردی و پیاده روی
حداقل طول
61 cm
حداکثر طول
135 cm
نوع
پیچی
بند حمایتی
دارد
جنس بدنه
آلومینیوم 7075
جنس دسته
فوم
نوع سیستم قفل
BS (Blocking System)
قابلیت آنتی شوک
ندارد
قطر گل برف
100 mm

شابک (isbn)
MPN
نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند نیز خریداری کرده اند:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود