موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

باتوم Fizan مدل Glacier 2

ناموجود

باتوم کوهنوردی فیزان گِلَسیر 2 با سیستم قفل پیچی

‎1,500,000 تومان
تعداد
مرجع:
توضیحات

از گذشته تا امروز ورزش پیاده روی از علاقه مندان زیادی برخوردار بوده است، زیرا این ورزش ساده بهترین تأثیر را در بدن می گذارد. پیاده روی در عین سادگی می تواند بیش از 90% بدن را درگیر کند. به همین منظور کمپانی ایتالیایی Fizan با تولید باتوم Glacier 2 توانسته است انتظارات فعالان در این رشته پر طرفدار را برآورده کند، حتی این عصای کوهنوردی با ویژگی هایی که دارد فراتر از توقعات ظاهر شده است. باتوم کوهنوردی برند فیزان دارای طراحی ویژه و منحصربفرد می باشد و می تواند به عنوان پای دوم در سفرها شما را همراهی کند تا از شرایط سخت و دشوار بدون آسیب عبور کنید.

این باتوم کوهنوردی از آلومینیوم سخت و مقاوم 7075 ساخته شده که مقاومت بسیار بالای در برابر ضربه های وارد شده در طی مسیر از خود نشان می دهد. میله های آلومینیومی این باتوم کوهنوردی با قطرهای 16 و 18 سانتی متر، اطمینان خاطر مناسبی را برای فعالیت ها ایجاد می کنند. باتوم Fizan مدل Glacier2 به صورت تلسکوپی و از 2 عدد میله فولادی تشکیل شده است، که می توان در کوچک ترین حالت 95 سانتی متر و در بلندترین حالت به 140 سانتی متر تغیر پیدا کند تا در ناهمواری ها باتوم را در بهترین اندازه و مناسب با قد خود تنظیم کنید.

باتوم فیزان

این باتوم کوهنوردی دارای دسته ارگونومیک سازگار با فرم دست می باشد که این امر موجب راحتی مثال زدنی در دسته این عصای کوهنوردی شده است، زیرا دسته Fizan Glacier 2 از جنس فوم EVA Grip طراحی شده است که در برابر لغزش و سُر خوردگی عملکرد مطمئنی را ارائه می دهد. این باتوم تلسکوپی همه کاره با تعبیه مچ بندهای حمایتی قابل تنظیم و طراحی شده با فوم که باعث می شود مچ دست بر اثر فشار بند دچار آسیب نشود. همین طور نوشته شب نما Fizan که روی بند طراحی شده به خوبی در نور کم نمایان می شود تا این مچ بند را ایده آل کند.

از ویژگی های منحصربفرد این باتوم کوهنوردی می توان به طول بیشتر فوم در قسمت دسته اشاره کرد که به شما کمک می کند تا در شرایط دشوار و ضروری، بدون این که زمانی برای افزایش یا کاهش اندازه باتوم صرف شود، به راحتی با جابه جا کردن دست بر روی فوم بتوانید از باتوم دز مسیرهای دشوار عبور کنید.

یکی از مهم ترین قسمت های عصای کوهنوری سیستم قفل به کار رفته در آن می باشد. این باتوم کوهنوردی مجهز به فناوری منحصربفرد قفل Concept با مقاومت بسیار بالا و از دو قسمت مستحکم با مکانیزم یکپارچه ساخته شده که می تواند بهترین عملکرد را از خود نشان دهد. این سیستم نوآورانه با طراحی شیارهایی بر روی قفل و با چرخاندن به راحتی تنظیم می شود. Concept این امکان را به شما می دهد تا در هر شرایطی مانند رطوبت، یخ زدگی، گرما، گرد و غبار با اطمینان به فعالیت مورد نظر بپردازید، زیرا هیچ کدام از این شرایط در عملکرد قفل ها تأثیری ندارد؛ حتی در سخت ترین شرایط!

این باتوم  کوهنوردی جهت سهولت در مسیرهای یخی و ناهموار با تعبیه سخمه از جنس کاربید، توانایی عبور از هر مسیری را فراهم می کند. به دلیل تیز بودن نوک سخمه ممکن است در صورت مراقب نبودن به خود و دیگران آسیب وارد کنید که برای رفع این مشکل دو درب پوش پلاستیکی در اختیار شما قرار داده شده تا با پوشاندن سخمه از خطرات احتمالی در امان باشید.

بد نیست بدانید که این باتوم کوهنوردی دو عدد گل برف و یک جفت گل سنگ دارد تا در هر شرایط آب و هوایی بدون گیر کردن در برف یا سنگ به ادامه فعالیت بپردازید. پس اگر قصد خرید باتوم تلسکوپی که به عبارتی همه کاره باشد را دارید، باتوم کوهنوردی Glacier 2 می تواند بهترین انتخاب باشد، همچنین قیمت عصای کوهنوردی بر اساس قابلیت های باتوم تعیین می شود که این عصای کوهنوردی هم از این امر مستثنی نیست.

مشخصات و ویژگی های باتوم Fizan مدل Glacier 2

  • ایده آل برای طبیعت گردی و پیاده روی
  • باتوم از نوع تلسکوپی و 2 تکه
  • اندازه در کوچک ترین حالت 95 و در بلندترین حالت 140 سانتی متر
  • استفاده از آلومینیوم 7075 با مقاومت بسیار بالا
  • قطر میله های این باتوم کوهنوردی 16 و 18 میلی متر
  • دارای دسته ارگونومیک از جنس فوم EVA  
  • مجهز به مچ بند حمایتی قابل تنظیم تسمه ای با قابلیت شب نما
  • دارای 2 عدد گل برف به قطر 95 میلی متر و دو عدد گل سنگ به قطر 50 میلی متر
  • مقاومت باتوم کوهنوردی در برابر هر نوع شرایط آب و هوایی
  • دارای سخمه از جنس کاربید و مجهز به درب پوش سخمه
  • سیستم منحصربفرد قفل Concept به صورت پیچی با طراحی 2 تکه و تعبیه گیره های تثبیت کننده قفل
  • تحمل وزن بش از 100 کیلو گرم به لطف سیستم قفل پیچی جدید
  • دارای کارابین کوچک با روکش Anodized

جزئیات محصول

توضیحات

برند
Fizan
کشور مبدا برند
ایتالیا
بازه وزن
460-500 گرم
وزن
460 گرم
مناسب برای
پیاده روی و طبیعت گردی
حداقل طول
95 cm
حداکثر طول
140 cm
نوع
پیچی
بند حمایتی
دارد
جنس بدنه
آلومینیوم 7075
جنس سخمه
کاربید
جنس دسته
فوم
نوع سیستم قفل
Concept
قطر گل برف
9.5 cm
قطر گُل سنگ
5 cm

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود