موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

کپسول گاز Alps 110 g مدل DE0144

ناموجود

کپسول گاز آلپس 110 گرمی مناسب تمام فصول

‎135,000 تومان
رنگ
  • آبی
تعداد
مرجع:
8110145450
توضیحات

کپسول گاز 110 گرمی آلپس به عنوان کپسول گاز کوچک همراه، برای کوهنوردی، طبیعت گردی، مسافرت و کمپینگ مناسب می باشد. در واقع کپسول گاز کمپینگ یکی از لوازم ضروری کاربران، طبیعت گردان و کوهنوردان است. کپسول گاز سفری آلپس به گونه ای طراحی شده است که برای تمامی فصول و هر شرایط آب و هوایی سازگار می باشد. این کپسول کوهنوردی الپس یکی از بهترین کپسول کوهنوردی به شمار می رود و با ویژگی های منحصربفرد بسیار کارآمد می باشد. این محصول از کپسول گاز کوهنوردی از مرغوب ترین گازهای پروپان و ایزوبوتان پر شده است و امکان استفاده با بازدهی بالا،حرارت عالی و سوخت پایدار را می دهد.

کپسول سفری چهار فصل آلپس دارای کاربردهای فراوانی چون استفاده برای وسیله های گرمایشی، سرشعله ها جهت پخت و پز،چراغ های روشنایی و ... می باشد. کپسول اجاق گاز کوهنوردی آلپس دارای قابلیت شارژ مجدد بعد از اتمامی گاز را دارند. 

کپسول گاز آلپس یک کپسول مسافرتی شارژی همراهی عالی در طی برنامه ها بوده و با دارا بودن حجم و وزن مناسب به راحتی قابل حمل می باشد. بدنه این کپسول گاز مسافرتی قابل شارژ بسیار مقاوم بوده و از بهترین آلیاژ و Valve با ایمنی بالا تهیه شده است. آلپس این کپسول اجاق گاز مسافرتی به عنوان یکی از پر مصرف ترین برندهای سوخت گاز مایع جهت افزایش ضریب امنیتی مطابق با استاندارد EN 417 ساخته شده است. از ویژگی های مهم دیگر این کپسول اجاق کوهنوردی طراحی سوپاپ اتوماتشان می باشد؛ یعنی پس از استفاده و جداسازی کپسول از سرشعله سوپاپ به طور خودکار عمل کرده و راه خروجی گاز را می بندد و به شما اجازه استفاده مجدد از کپسول را می دهد.

یکی از عوامل هایی که در فروش کپسول گاز سفری اهمیت دارد این است که در زمستان یخ نزند و این کپسول گاز آلپس هم از این قاعده مستثنی نیست. قیمت کپسول کوهنوردی آلپس با داشتن مزیت های منحصر بفرد بسیار مقرون بصرفه بوده است.

با خرید کپسول کوهنوردی همراهی مطمئن برای برنامه های خود بسازید.

  • مناسب برای تمام فصول
  • ترکیب گاز پروپان و ایزوبوتان
  • دارای استاندارد EN 417
  • سازگار با هر اجاق خوراک پزی و چراغ روشنایی رزوه ای
  • استفاده از بهترین آلیاژ در بدنه و Valve با ایمنی بالا

جزئیات محصول
8110145450

توضیحات

برند
Alps
کشور مبدا برند
کره جنوبی
بازه وزن
100-140 گرم
وزن
110 گرم
ابعاد
5 * 9 cm
ترکیب
پروپان و ایزوبوتان
قابل استفاده برای
تمام فصول

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند نیز خریداری کرده اند:
محصولات مرتبط
هیچ موردی نیست

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود