موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

کاپشن وینداستاپر Protective مدل PR_3637

ناموجود

کاپشن وینداستاپر پروتکتیو با پوشش میکروپلار و رنگ بندی متنوع 

‎295,000 تومان
سایز
رنگ
  • آبی روشن
  • نارنجی
  • دلفینی
تعداد
مرجع:
توضیحات

اکثر کوهنوردان با این چالش که چه پوشاکی برای کوهنوردی استفاده کنند مواجه هستند پوشاکی که متناسب با شرایط آب و هوایی حاکم بر منطقه باشد و به هنگام کوهنوردی یا طبیعت گردی مانع از انجام فعالیت های فیزیکی نشود. به هنگام برنامه اگر در فصول خنک، از لباس خیلی گرم استفاده شود، در حین فعالیت سنگین احساس گرمای شدید کرده و همچنین برعکس این قضیه هم صادق است. به همین منظور پوشاک کوهنوردی لایه بندی هستند تا جهت سازگاری با شرایط چه در آب وهوای سرد و چه گرم بتوان لایه ها را کم و زیاد کرد.

در آب و هوایی نسبتاً سرد پوشیدن لباس های زمستانی سنگین سبب تعریق شده و همچنین پوشیدن لباس نازک و سبک باعث می شود احساس سرما کنیم بنابراین در این شرایط پوشیدن کاپشن های وینداستاپر بسیار کارآمد می باشند. زیرا کاملاً در برابر وزش باد از شما محافظت می نماید و همچنین مقاومت نسبی در برابر قطرات باران نیز هم دارد.

یکی از برندهای فعال در زمینه تولید این محصول Protective بوده که علاوه بر دارا بودن موارد فوق از مزیت های دیگری چون پوشش میکروپلار درون کاپشن جهت افزایش گرمایش، جیب های زیپی جانبی و قفسه سینه برای حمل وسایل ضروری، قابلیت تنظیم مچ آستین و همچنین پایین لباس برای جلوگیری از نفوذ سرما نیز برخوردار است. این محصول دارای کلاه بوده که کاملاً سر را پوشش داده و هچنین جلوی کلاه به گونه ای طراحی شده است که مانند نقابی عمل کرده و از برخورد قطرات باران به صورت جلوگیری می نماید. کاپشن وینداستاپر پروتکتیو دارای رنگ بندی متنوع بوده تا هر فرد مطابق با سلیقه خود بتواند رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کند. دوخت و طراحی این محصول بسیار ظریف بوده و همین امر نظر کاربران بسیاری را به خود جلب می نماید.

جزئیات محصول

توضیحات

برند
Protective
کشور مبدا برند
چین
مناسب برای
آقایان
بازه وزن
700-900 گرم
وزن
730 گرم
جنس
Polyester 100%
جیب
دارد
نحوه بسته شدن
زیپی
خاصیت ضد آب
ندارد
قابل استفاده برای
کوهنوردی و طبیعت گردی

شابک (isbn)
MPN
نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند نیز خریداری کرده اند:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود