موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

کاپشن وینداستاپر پلاردار Quechua مدل 2354726

ناموجود

کاپشن وینداستاپر زنانه کچوا با لایه داخلی پلار نرم و لطیف

‎290,000 تومان
سایز
رنگ
  • ذغالی
تعداد
مرجع:
توضیحات

اکثر کوهنوردان و ورزشکاران با برند Quechua آشنایی دارند یا حداقل یک بار اسم این برند فرانسوی را شنیده اند، زیرا این برند خوش نام همیشه در طراحی محصولاتش حساسیت خاصی به خرج داده و محصولاتش را با استانداردهای جهانی هماهنگ کرده است. اما در کنار این رفتار، همیشه قیمت های خود را مناسب نگه داشته است؛ یعنی شما می توانید در کنار کیفیت بالای محصول، آن را با قیمتی مقرون بصرفه تهیه کنید.

طراحی جذاب کاپشن وینداستاپر کچوآ در عین سادگی، ترکیب جذاب و قابل توجهی دارد. این کاپشن بادگیر که پلار داخلی آن با رنگی متفاوت مدل سازی شده، در رو دوخت ها نیز از این رنگ بهره گرفته و نتیجه ی آن ترکیبی زیبا ساخته است.

این کاپشن وینداستاپر زنانه از جنس 97% پلی استر و 3% الاستان تولید شده تا در کنار مقابله با باد، تنفس پذیری خوبی داشته باشد و شما حین فعالیت آسایش بیشتری را تجربه کنید. در واقع این کاپشن بادگیر یک محصول چند کاره است که هر قسمت از مسئولیتش را به خوبی اجرا می کند. هم به عنوان کاپشن با پوشش پلار شما را گرم نگه می دارد و هم یک بادگیر با مقاومت بالاست که شما را از معرض بادهای مستقیم مصون نگه می دارد.

در پایین این کاپشن بادگیر نیز بندهایی کشی طرح ریزی شده تا به شما امکان انتخاب میزان آزادی پایین آن را بدهد. برای مثال در شرایطی که با بادهای شده اید، رو به رو می شوید؛ پیشنهاد می کنیم میزان گشادی پایین کاپشن وینداستاپر را کم تر کنید تا مانع نفوذ باد به داخل آن شوید. در این صورت هیچ گاه وزش باد نمی تواند برنامه های شما را مختل کند، زیرا کاپشن بادگیر از این برند فرانسوی از شما کاملاً محافظت می کند.

کاپشن زنانه

در بسیاری از نمونه های کاپشن که دارای این استاپرهای پلاستیکی هستند؛ شاهد کَنده شدن یا شکستن این قفل های پلاستیکی می شوید. در این کاپشن وینداستاپر برای جلوگیری از این معضلات، استاپرها را به قسمت داخلی دوخته اند تا شاهد آسیب به آن ها نشوید و عملکردشان را از دست ندهند.

کاپشن وینداستاپر کچوآ دارای یک زیپ اصلی با جنسی بسیار مرغوب است. این نوع زیپ باکیفیت را در بازشو جیب های دو سمت کاپشن بادگیر نیز مشاهده می کنید. این زیپ ها در مقابل ضربه و سایش بسیار مقاوم هستند. جیب های  کاپشن وینداستاپر کچوآ دارای آستر مشی است که در قسمت داخلی می توانید آن را به عنوان جیب نیز استفاده کنید.

قیمت کاپشن وینداستاپر از این برند پر طرفدار مانند تمام محصولاتش،  در کنار ویژگی های منحصربفردی که دارد، کاملاً مناسب است و خرید کاپشن کوهنوردی از برند کچوآ، شما را در سرمای زمستان کاملاً گرم نگه می دارد.

به نکاتی که برای شست و شوی این کاپشن وینداستاپر نوشته شده حتماً توجه کنید. زیرا این برند سعی دارد محصولاتش را به گونه ای حفظ کنید که تا مدت های مدیدی مهمان برنامه های شما باشند. برای مثال سعی کنید همیشه با زیپ بسته شسته شود و در هنگام شست و شو از نرم کننده ها استفاده نکنید.

مشخصات و ویژگی های کاپشن وینداستاپر پلاردار Quechua مدل 2354726

  • مناسب برای فعالیت در هوای سرد سال
  • کاپشن وینداستاپر تولید شده از جنس 97% پلی استر و 3% الاستان
  • آستر کاپشن بادگیر از جنس 100% پلی استر
  • دارای رو دوخت های طراحی شده با رنگ متفاوت
  • پلار داخلی همرنگ رو دوخت های کاپشن وینداستاپر
  • دارای جیب هایی زیپ دار در دو طرف با آستر مش  
  • دارای بندهای کشی به همراه استاپر در پایین کاپشن بادگیر برای تنظیم آزادی انتهای آن

جزئیات محصول

توضیحات

برند
Quechua
کشور مبدا برند
فرانسه
مناسب برای
بانوان
بازه وزن
460-500 گرم
وزن
490 گرم
جنس
Polyester 97% , Elastan 3%
جیب
دارد
نحوه بسته شدن
زیپی
قابل استفاده برای
فعالیت در هوای سرد سال

شابک (isbn)
MPN
نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند نیز خریداری کرده اند:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود