موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

کیف لپ تاپ Salewa مدل Messenger M

ناموجود

کیف دوشی لپ تاپ سالیوا مسنجر اِم مناسب انواع لپ تاپ تا اندازه 15 اینچ

‎3,350,000 تومان
رنگ
  • *طوسی*
تعداد
مرجع:
33175505267
توضیحات

فرض کنید به جلسه کاری مهمی دعوت شده اید. در ابتدا شما به ظاهری شیک و مرتب احتیاج دارید اما در کنار آن به همراهی لپتاب، تبلت، گوشی و لوازم الکترونیکی که امروزه پایه اصلی ارتباطات هستند؛ نیازمندید. بدون یک کیف دوشی لپ تاپ که تمام این لوازم را درون آن قرار دهید؛ شما یک فرد غیر حرفه ای به نظر می رسید.

کیف لپ تاپ سالیوا دقیقاً برای همین شرایط طراحی گشته؛ یعنی برای خرید کیف لب تاپ کافی است یک فرد خوشپوش و شیک باشید که به کلاس های آموزشی یا جلسات اداری می رود. در این صورت، شما مناسب ترین فرد برای انتخاب کیف لپ تاپ سالیوا هستید. طراحی این مدل از کیف سالیوا حیرت انگیز می باشد. زیرا به همه ی جوانب آن توجه شده و با فکر به تمام نکات ریز، یک کیف دوشی لپ تاپ بی نقص طراحی کرده است. کیف دوشی لپ تاپ سالیوا با سیستم پشتی بسیار کاربردی تولید می شود. این سیستم پشتی به وسیله یک پد و لایه مش پوشیده شده که اگر نیاز داشتید این کیف لپ تاپ را می توانید بر دوش بکشید. تنفس پذیری لایه ی مش در این قسمت آسایش شما را تأمین خواهد کرد. همان طور که گفتیم کیف لپ تاپ سالیوا با دارا بودن یک بند در قسمت پایینی، خیلی راحت به شما امکان پوشیدن آن را به صورت کوله می دهد. اما اگر کیف سالیوا را به صورت دوشی استفاده می کنید؛ یک پد بسیار نرم نیز در قسمت بند کیف دوشی لپ تاپ وجود دارد که فشار وارد شده به دوش شما را کاهش می دهد.

این کیف دوشی لپ تاپ به وسیله ترموپلاستیک های بسیار با کیفیتی تولید شده که دارای تأییدیه Bluesign می باشد. حضور این متریال موجب مقاومت بالای این کیف دوشی لپ تاپ در مقابل آب و باد گشته است. این کیف دوشی سالیوا یک لپ تاپ 15 اینچی و تبلت را در خود جای می دهد که هر کدام جای مخصوصی دارند. علاوه بر آن فضای اضافه ای نیز برای بقیه ی لوازمتان در اختیار شما می گذارد. حتی گوشی خود را می توانید در جیب روی در کیف لپ تاپ قرار دهید تا دسترسی سریعی به آن داشته باشید.

قیمت کیف لپ تاپ با توجه به ویژگی های انحصاری اش و اینکه از تولیدات یکی از بهترین برند های جهانی است؛ کاملاً مناسب می باشد و شاید هر شخصی را ترغیب به خرید کیف لب تاپ کند.

مشخصات و ویژگی های کیف لپ تاپ Salewa مدل Messenger M

  • مناسب برای حمل و نگهداری لپ تاپ تا اندازه 15 اینچ
  • تولید شده از جنس TPU با ضمانت نامه Bluesign
  • زیپ های کیف دوشی لپ تاپ از نوع YKK
  • دارای یک جیب زیپی کوچک روی در کیف دوشی لپ تاپ
  • تنوع فضایی داخل کیف سالیوا برای قرار دادن لپ تاب و تبلت
جزئیات محصول
33175505267

توضیحات

برند
E9
کشور مبدا برند
ایتالیا
مناسب برای
مشترک آقایان و بانوان
بازه وزن
700-900 گرم
وزن
750 گرم
ابعاد
11 * 38.5 * 43 cm
جنس
TPU
مناسب برای
انواع لپ تاپ تا اندازه 15 اینچ

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند نیز خریداری کرده اند:
محصولات مرتبط
هیچ موردی نیست

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود