موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

کفش لاوان مدل سهند

کفش کوهنوردی لاوان سهند دارای رویه از جنس نبوک

‎7,500,000 تومان
سایز
رنگ
  • نارنجی سیر
  • نوک مدادی
آخرین موجودی 1 قلم
تعداد
مرجع:
166119232795
توضیحات

به احتمال زیاد برای بسیاری از افراد، انتخاب یک کفش مناسب برای کوهنوردی و طبیعت‌گردی، کار بسیار راحتی نمی‌باشد؛ زیرا موارد مهم و زیادی وجود دارد که هنگام خرید باید به آن توجه کرد. توجه به کیفیت، وزن و راحتی کفش در کنار قیمت مناسب، می‌تواند تجربه دلپذیری را برای هر شخصی به‌وجود آورد. اگر شما هم به‌دنبال کفشی سبک و راحت برای برنامه‌های کوهنوردی خود می‌باشید، ما به شما کفش کوهنوردی لاوان مدل سهند را پیشنهاد می‌کنیم.

کفش کوهنوردی سهند یکی از محصولات محبوب و بادوام شرکت لاوان می‌باشد که برای استفاده در سه فصل تولید شده است. این کفش با ویژگی سبک بودن خود به یکی از گزینه‌های مناسب برای کوهنوردی‌های طولانی‌مدت تبدیل شده است.

شرکت لاوان با همکاری شرکت ویبرام ایتالیا، زیره این کفش را به‌گونه‌ای طراحی کرده است که باعث افزایش استحکام در برابر سایش در سراشیبی‌ها می‌شود. همچنین با وجود قابلیت آنتی شوک بودن این زیره و طراحی نیم‌دایره‌ای آن، جذب شوک را در هر قدم تضمین کرده و از ضربات احتمالی وارده به پای شما محافظت می‌کند.

زیره کفش کوهنوردی سهند از جنس EVA با تراکم متوسط تزریقی می‌باشد که عملکرد، راحتی و سبکی کفش را تضمین می‌کند. EVA با تراکم متوسط برای حفظ تعادل در نواحی جانبی استفاده می‌شود.

در طول فعالیت کوهنوردی، بدن انرژی زیادی صرف می‌کند. برای اینکه بتوانید این انرژی را بازیابی کنید، باید فشار کمتری به پاهایتان وارد شود تا کمتر خسته شوید. این خاصیت بر عهده لایه میانی کفش می‌باشد. لایه میانی زیره کفش ترکینگ سهند از جنس تری فلکس ۶ میلی‌متری ساخته شده است.

      کفش کوهنوردی سهند

در قسمت لژ کفش لاوان مدل سهند، عاج‌هایی تعبیه شده است که سطح گسترده‌ای را برای افزایش ثبات در بردارد. در نتیجه از سرخوردن شما در زمین‌های لغزنده جلوگیری کرده و باعث تعادل و پایداری شما می‌گردد. همچنین این عاج‌ها به نحوی طراحی شده‌اند که در صورت قدم گذاشتن بر روی گل ‌و لای، کمترین میزان چسبندگی را داشته باشند.

لثه کفش کوهنوردی لاوان مدل سهند از جنس لاستیک مقاوم با ضخامت 2.5 میلی‌متر می‌باشد که دور تا دور کفش را به خوبی می‌پوشاند. این لثه یا rubber جهت محافظت از چرم در مناطق سنگ و لاخ جاسازی شده است. همچنین جهت محافظت در برابر سایش، سرما، رطوبت و یا ضربات احتمالی و محافظت از انگشتان پا به شما کمک می‌کند.

استفاده از چرم باکیفیت نبوک برای رویه این کفش، تنفس‌پذیری پا را هنگام فعالیت تضمین می‌کند. همچنین وجود لایه آستر Bri Plus Breathable ساخت شرکت Gore در کنار پوشش لاستیکی در اطراف کفش سهند، باعث جلوگیری از نفوذ آب به داخل کفش می‌‌گردد. در قسمت جلویی این کفش، سگگ‌هایی طراحی شده است که بستن و تنظیم بند کفش را آسان‌تر می‌کند.

        کفش لاوان مدل سهند

با وجود امکانات مناسبی که کفش کوهنوردی لاوان مدل سهند در اختیار کوهنوردان و طبیعت‌گردان قرار می‌دهد، خرید این محصول به یکی از مقرون‌ به‌ صرفه‌ترین انتخاب‌ها تبدیل شده است. در واقع شما با خرید کفش لاوان سهند، یک کفش مناسب برای تمامی فصول را در اختیار دارید که علاوه بر داشتن قابلیت‌های فنی، از راحتی و وزن سبکی نیز برخوردار می‌شوید.

مشخصات کلی کفش کوهنوردی لاوان مدل سهند:

  • مناسب کوهنوردی سه فصل و برنامه‌های ترکینگ
  • زیره‌ی ویبرام همراه با آنتی شوک EV
  • زیره میانی تری‌فلکس ۶میلی‌متری
  • عایق آنتی‌رفلکس ۵ میلی‌متری
  • رویه‌ی نبوک ضدآب ۲.۵ میلی‌متری
  • آستر Bri Plus ساخت شرکت Gore
  • مجهز به لثه لاستیک ۲ میلی‌ متری جهت محافظت از چرم در مناطق سنگ لاخ

جزئیات محصول
166119232795

توضیحات

برند
Lavan
کشور مبدا برند
ایران
مناسب برای
مشترک آقایان و بانوان
بازه وزن
1200-1500 گرم
وزن
1210 گرم
نوع
کوهپیمایی (Trekking)
رویه
نبوک ضدآب ۲.۵mm
زیره
ویبرام Maton + آنتی شوک EVA
لایه میانی
تری فلکس ۶ میلی متری
قابلیت نصب کرامپون
ندارد
آستر
Bri Plus Breatteble ساخت شرکت Gore
لثه
لاستیک ۲ میلی متری
قابل استفاده برای
کوهنوردی و طبیعت‌گردی

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند نیز خریداری کرده اند:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود