موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

زیرانداز بادی کیسه خواب Sea To summit مدل Comfort Light Insul Mat Large

ناموجود

زیرانداز بادی کیسه خواب سی تو سامیت کامفورت لایت اینسولوشن مَت لارج

‎2,300,000 تومان
رنگ
  • سبز مغز پسته ای
تعداد
مرجع:
توضیحات

زیرانداز بادی کیسه خواب لارج سی تو سامیت مدل Comfort Light Insul Mat Large یک زیرانداز سبک کوهنوردی و محصول کمپانی سی تو سامیت می باشد که تا به امروز کوهنوردان و طبیعت گردان زیادی از مزایای آن بهره برده اند. زیرانداز کیسه خواب بادی Sea To Summit به گونه ای طراحی شده که به راحتی با شکل بدن شما سازگار می باشد. به نظر شما چه عواملی در طراحی زیرانداز بادی کیسه خواب حائز اهمیت است؟ شاید حدس خیلی از شما درست باشد که پراکندگی یکنواخت فشار روی سلول های بادی یکی از عوامل مهم در انتخاب زیرانداز تک نفره کوهنوردی است که نقش مهمی را در داشتن یک خواب راحت طی برنامه فراهم می آورد.

ساختار دو لایه زیرانداز بادی بلند سی تو سامیت مدل Sea To summit Comfort Light این امکان را فراهم می آورد تا بر روی زمین های ناهموار بتوان لایه زیرین را در حالت باد بیشتر قرار داد تا مانند سدی از انتقال ناهمواری جلوگیری کرده و با باد کردن ملایم لایه رویی احساس نرمی و لطافت بیشتری را داشته باشید. تکنولوژی لمینیت اکستروژن TPU نوعی فرآیند منحصر بفرد است که برای صنایع پزشکی و هوانوردی استفاده می شود اما در زیرانداز بادی سی تو سامیت از خروج هوا جلوگیری کرده و مانع از پوسته پوسته شدن پارچه می گردد. همچنین استفاده از تکنولوژی Thermolite در این زیرانداز سفری از اتلاف گرما جلوگیری می کند. رویه زیرانداز از نایلون 40D مقاوم و سبک ساخته شده که از لغزش آن جلوگیری می کند و همچنین بخش میانی آن از جنس نایلون 20D می باشد.

سوپاپ زیرانداز بادی لارج سی تو سامیت مدل Comfort Light به گونه ای ساخته شده است که قابلیت باد شدن یک طرفه دارد یعنی با ورود یک طرفه هوا از هدر رفتن آن جوگیری می کند و همچنین در صورت نیاز داشتن به آن می توان از طریق دکمه مخصوص هوای آن را به سرعت و به صورت کامل تخلیه کرد. ویژگی های این تشک بادی کوهنوردی فقط به همین جا ختم نمی شود بلکه این محصول دارای حلقه های مخصوص جهت قرارگیری بالشت های بادی سی تو سامیت بر روی خود است و به این شکل بالشت به راحتی بر روی تشک قفل می گردد.

تکنولوژی آنتی میکروبیال که به TPU اعمال شده است از مشکلات ناشی از رطوبت موجود در داخل زیرانداز جلوگیری می نماید. R-Value زیرانداز کیسه خواب سی تو سامیت 4.2 است. نوعی مقیاس سنجش برای کارآمد بودن زیرانداز در مقابل از دست دادن میزان گرمای بدن می باشد که این تنها راهی است که در آزمایشگاه های مخصوص برای جلوگیری از هدر رفتن گرمای بدن بررسی می شود. همراه این زیرانداز کیسه خواب کوهنوردی یک کیت تعمیر و کاور حمل تعبیه شده است تا دغدغه شما را از تعمیر آن کاهش دهد. قیمت زیر انداز عایق بادی سی تو سامیت مدل Comfort light با توجه به ویژگی های بسیاری که دارد کاملاً مقرون بصرفه است و ارزش خرید بالایی دارد. برای خرید زیرانداز بادی سی تو سامیت مدل Comfort Plus می توانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

  • مناسب برای کوهنوردی، طبیعت گردی و کمپینگ و...
  • استفاده از تکنولوژی سلول های ارتجاعی هوا برای افزایش راحتی
  • بکار بردن تکنولوژی لمینت اکستروژن TPU جهت جلوگیری از خروج هوا و جلوگیری از احتمال سوراخ شدن
  • اضافه شدن قابلیت آنتی میکروبیال به TPU استفاده شده در بخش درونی زیرانداز
  • مجهز به کاور حمل همراه با یک کیت تعمیر
  • اختراع سوپاپ چند منظوره برای باد کردن و همچنین خالی کردن سریع باد
  • امکان تنظیم دقیق میزان سختی تشک
  • مجهز به سیستم نصب و جاگیری و قفل برای بالشت های سی تو سامیت
  • دارای تکنولوژی Thermolite جهت جلوگیری از اتلاف گرما
  • قابلیت Exkin Platinum برای انعکاس نور خورشید
جزئیات محصول

توضیحات

برند
Sea to summit
کشور مبدا برند
استرالیا
مناسب برای
مشترک آقایان و بانوان
بازه وزن
700-900 گرم
وزن
755 گرم
ابعاد
6.3 * 64 * 201 cm
لایه میانی
20D Nylon
مناسب برای
کوهنوردی، طبیعت گردی، کمپینگ و...
جنس لایه بیرونی
40D Ripstop Nylon
عایق
Thermolite
R-Value
4.2

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود