موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

شلوارک Dynafit مدل Alpine W 3/4 Tights

ناموجود

شلوارک زنانه دینافیت با تنفس پذیری بالا

‎2,388,000 تومان
سایز
رنگ
  • طوسی تیره
  • سبزآبی
تعداد
مرجع:
404511804
توضیحات

امروزه ورزش کردن از ضروریات زندگی می باشد، زیرا با پیشرفت تکنولوژی و از بین رفتن منابع طبیعی موجب آسیب های جدی برای سلامتی شده و یکی از راه های مقابله و سالم ماندن ورزش کردن است. برای ورزش کردن نیاز است تا پوشاک مناسب با نوع فعالیت انتخاب شود و برای این انتخاب مهم، داشتن اطلاعات کافی از آن ها اهمیت زیادی دارد. به همین منظور شلوارک ورزشی از برند خوش نام Dynafit را به شما توصیه می کنیم که برای بسیاری از فعالیت های ورزشی مناسب می باشد. در ادامه به بررسی این شلوارک ورزشی همه کاره می پردازیم.

شلوارک زنانه Dynafit Alpine 3/4 Tight می تواند انتخاب مناسبی برای فعالیت های ورزشی باشد که علاوه بر راحتی، از استایل بسیار شیکی نیز برخوردار است. این شلوارک زنانه از خاصیت کشسانی 4 جانبه بهره می گیرد که با وزن 127 گرم و جنس 71% پلی استر و 29% الاستان، آزادی حرکتی مناسبی به شما می دهد و باعث می شود مدت زمان زیادی بتوانید از آن استفاده و احساس رضایت کنید.

این شلوارک زنانه ی محبوب دارای جیب های کارآمد و طراحی بسیار هوشمندانه ای است که می توان به خوبی از این ویژگی مناسب بهره برد. این شلوارک ورزشی یک جیب زیپی با امنیت بالا دارد که برای قرار دادن وسایل قیمتی بسیار مناسب است. همچنین با تعبیه یک جیب توری با خاصیت کشسانی عالی که به سه قسمت تشکیل می شود، می توان به راحتی وسایلی مانند بطری یا خوارکی های کوچک را حمل نمود.

این شلوارک زنانه به جهت جذب ماندن بهتر و ایستایی مناسب آن، از نوار کشی الاستیک استفاده شده است که همواره می توان با بندهای تعبیه شده دور کمر شلوارک زنانه برند دینافیت را به اندازه مورد نظر تغییر دهید. همچنین نوارهای دور مچ این شلوارک زنانه از نوارهای پهن سلیکونی تهیه شده اند و برای فعالیت های ورزشی مثل دویدن، کوهنوردی و پیاده روی بسیار ایده آل است.

از دیگر ویژگی های شلوارک زنانه از برند Dynafit استفاده از پارچه های توری می باشد که موجب گردش هوای مطلوب در شلوارک زنانه شده و همین امر باعث می شود به راحتی رطوبت از سطح پوست دور شود و به بهتر شدن عملکردهای ورزشی کمک شایانی کند. همچنین این شلوارک زنانه دارای درزهایی با دوخت مسطح می باشد تا هنگام پوشیدن احساس ناراحتی نکنید. در ادامه امکانات موثر این شلوارک زنانه، می توان به نوارهای بازتابنده طراحی شده بر روی آن اشاره کرد که این نوارها نور مناسبی برای دیده شدن بهتر در شب و یا نور کم ارائه می دهد. قیمت شلوارک ورزشی برندهای مختلف با توجه به کیفیت و دوام آن ها متفاوت است، اما با خرید شلوارک ورزشی از برند دینافیت می توانید فعالیت های ورزشی خود را به بهترین شکل سپری کنید.

مشخصات و ویژگی های شلوارک Dynafit مدل Alpine W 3/4 Tights

  • مناسب برای انواع فعالیت های ورزشی
  • دارای قابلیت کشش 4 جهته برای آزادی حرکتی بهتر
  • با قابلیت تنفس پذیری بالا
  • دارای یک جیب زیپ دار و جیب کشی توری در پشت این شلوارک زنانه
  • دارای درزهایی با دوخت مسطح برای سهولت در پوشیدن
  • طراحی نوارهای بازتابنده برای دیده شدن بهتر در شب
  • کمربند کشی از جنس الاستیک
  • تعبیه بندهای تنظیم اندازه دور کمر

جزئیات محصول
404511804

توضیحات

برند
Dynafit
کشور مبدا برند
ایتالیا
مناسب برای
بانوان
بازه وزن
140-180 گرم
وزن
155 گرم
جنس
Polyamid , Elastan
جیب
دارد
نحوه بسته شدن
کش دار
قابل استفاده برای
انواع فعالیت های ورزشی
قابلیت شبرنگ
دارد

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند نیز خریداری کرده اند:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود