موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

کاپشن پریمالوفت Salewa مدل Chivasso 2 Primaloft

ناموجود

کاپشن پریمالوفت سالیوا چیواسو 2 با کاور فشرده سازی

‎1,980,000 تومان
سایز
رنگ
  • ذغالی
  • آجری روشن
تعداد
مرجع:
توضیحات

کاپشن پریمالوفت سالیوا مدل Chivasso 2 با طراحی زیبا و فرم ایستایی عالی محصولی است که هم می تواند برای کوهنوردی و طبیعت گردی و هم در فصل زمستان برای مصارف شهری قابل استفاده باشد. خیلی از کوهنوردان دچار این چالش هستند که از چه پوشاکی برای برنامه های کوهنوردی خود استفاده کنند که علاوه برکارایی و سازگاری با شرایط محیطی، کاملاً سبک بوده و در هنگام فعالیت دست و پا گیر نباشد بنابراین این کاپشن پریمالوفت Salewa علاوه بر موارد ذکر شده بسیار سبک بوده و علاوه بر داشتن لایه عایق گرمایشی، نسبت به قطرات باران بسیار مقاوم بوده می تواند بهترین کارایی را در شرایط آب و هوایی سرد داشته باشد و از شما در مقابل سرما محافظت نماید. 

Salewa در 8 ژوئیه سال 1935 توسط Josef Liebhart تاسیس گشت.این شرکت در ابتدا کیف دوربین، کوله پشتی و توپ فوتبال چرمی تولید می نمود. سال 1948 شروع جدیدی برای این شرکت به حساب می آمد و این کمپانی با گسترش تولیدات خود در سال 1955 حامی هرمان هابر برای صعود به کوه های Andes شد. Eagle ایجاد شد تا قدرت و کیفیت محصولات Salewa را اثبات نماید. در سال 1985 یک همکاری قوی بین سالیوا، رینهولد مسنر و کورت آلبر سبب ایجاد ایده های جدید در خصوص محصولات شد و به صورت جدی مورد آزمایش قرار گرفتند. در سال 2001 Salewa در تولیدات خود تحولی ایجاد نمود و شروع به تولید کارابین های سبک  و کاپشن های 350 گرمی نمود و در مسیر موفقیت پیش رفت. در سال 2003 توانست شعبه هایی در فرانسه و اسپانیا تأسیس نماید و در سال 2005 این کمپانی با قرار دادن خلاقیت در مسیر کاری خود محصولات کفش را نیز به خطوط تولید خود اضافه نمود.در سال 2007 با تأسیس شعبه ای در کلرادو در صدد کنترل بازار آمریکای شمالی برآمد. بعدها میزان شعب این کمپانی قدرتمند افزایش یافت. در سال 2014 یک لوگوی جدید برای این کمپانی معرفی گردید و از آن پس محصولات آن با لوگوی جدید در بازار جهانی به ادامه رقابت پرداخت. در حال حاضر Salewa صنعت تولیدات Alpine را رهبری می نماید و پس از سال ها چالش و رقابت شدید امروزه Salewa یکی از قوی ترین تولیدکنندگان تجهیزات آلپاین و کوهنوردی به شمار می آید.

در ساختار کاپشن پریمالوفت Chivasso 2 دو جیب زیپی جانبی برای گرم کردن دست ها  و همچنین یک جیب بر روی قفسه سینه برای قرار دادن وسایل ضروری نیز می باشد. این کاپشن سالیوا دارای مؤلفه های دیگری است که آن را نسبت به سایر محصولات متمایز می سازد که می توان به زیپ محکم، نوارهای الاستیک لبه های آستین و پایین لباس و کاور فشرده سازی جهت کم کردن حجم آن نیز اشاره نمود و این ویژگی های منحصر بفرد می تواند گزینه بسیار عالی برای خرید کاربران باشد.

  • مقاومت در برابر قطرات باران
  • فرم طراحی یقه با لبه الاستیک برای افزایش راحتی 
  • مجهز به دو جیب بیرونی جانبی و قفسه سینه 
  • استفاده از عایق گرمایشی پریمالوفت
  • طراحی ارگونومیک آستین با لبه الاستیک
  • دارای کاور فشرده سازی 

جزئیات محصول

توضیحات

برند
Salewa
کشور مبدا برند
ایتالیا
مناسب برای
آقایان
بازه وزن
420-460 گرم
وزن
423 گرم
جیب
دارد
نحوه بسته شدن
زیپی
خاصیت ضد آب
دارد
قابل استفاده برای
کوهنوردی، طبیعت گردی و مصارف شهری
نوع پوشش
الیاف

شابک (isbn)
MPN
نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود