موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

کفش سیمپا مدل آلپن

ناموجود

کفش کوهنوردی سیمپا آلپن قابلیت ضدآبی و با زیره مقاوم

‎663,000 تومان
سایز
رنگ
  • شتری
  • خاکستری
تعداد
مرجع:
توضیحات

کفش کوهنوردی سیمپا به دلیل داشتن کفی مناسب، به گونه ای احساس راحتی را به شما هدیه می دهد تا در زمان کوهپیمایی از مسیر پیش رویتان لذت ببرید. مهم ترین آیتم برای هر کوهنورد، داشتن یک پوتین کوهنوردی مناسب است. کفش کوهنوردی، امروزه دستخوش تغییرات چشمگیری شده و به راحتی می تواند تمام خواسته ها و نیازهای کوهنوردان را بر طرف کند. کفش سیمپا مدل آلپ دارای بندهایی بسیار مستحکم است که چفت کردن آن ها، مچ پا را به خوبی نگه می دارد. تعبیه مش در داخل این کفش کوهنوردی، تنفس پذیری عالی برای آن به ارمغان آورده است. اگر کفش کوهنوردی به درستی ایستایی در قسمت مچ پا نداشته باشد، درهنگام فرود می تواند بسیار خطر آفرین باشد. معمولاً پس از کوهنوردی، پا دچار کوفتگی می شود، حال اگر در این شرایط سنگ و یا چوبی زیر پای شما بلغزد؛ فشار زیادی به مچ پای شما وارد کرده و احتمال شکستگی آن به وجود می آید. پیچیدن مچ پا از دلایل اصلی شکستگی آن می باشد که با پوتین کوهنوردی مناسب، تا حد زیادی می تواند از بروز این عارضه جلوگیری کرد.

همان طور که همیشه شنیده اید، پا قلب دوم انسان است و سلامت آن برای همه، به خصوص کوهنوردان بسیار مهم است. بنابراین، یک کفش کوهنوردی که مناسب با شرایط کوهنوردان طراحی شده باشد. نه تنها سلامت پای شما را تضمین می کند؛ بلکه موجب راحتی بیشتر شما حین فعالیت خواهد شد. کفش کوهنوردی سیمپا با رویه ای از چرم طبیعی تولید شده که مقاومت بسیار بالایی در برابر سایش دارد. زیره کفش سیمپا از جنس پلی اورتان (PU) بوده که به دلیل استحکام مناسب و مقاومت خوبش؛ در مسیرهای سنگلاخی از پاهای شما محافظت می کند. با استفاده از تکنولوژی Gore_tex در طراحی و تولید کفش سیمپا، این محصول کاملاً در مقابل رطوبت و آب، مقاوم است. این پوتین کوهنوردی، می تواند بهترین عملکردش را در محیط های مرطوب یا در هوای بارانی به نمایش بگذارد.

براي پيشگيری از آسيب های ورزش كوهنوردی در درجه ی اول، باید به سلامت و بهداشت پا توجه کنید که در اين بين، اهميت كفش کوهنوردی و تأثير آن بر سلامت بدن به وضوح قابل درک است. قیمت کفش کوهنوردی از برند سیمپا با توجه به عملکردی که به کاربر خود ارائه می دهد؛ بسیار مناسب است و خرید کفش کوهنوردی از این برند سرشناس، ماجراجویی های کوهنوردی شما را لذت بخش تر از پیش می کند.

کفش کوهنوردی

مشخصات و ویژگی های کفش سیمپا مدل آلپن

  • مناسب کوهپیمایی و طبیعت گردی‌های طولانی مدت
  • رویه ساخته شده از چرم طبیعی و بسیار مقاوم
  • مجهز به زیره پلی اورتان PU
  • استفاده از تکنولوژی Gore_tex برای قابلیت ضد آب شدن کفش سیمپا
  • طراحی مش در قسمت داخلی پوتین کوهنوردی
  • دارای کفی مقاوم با ماندگاری بالا
  • قابلیت جذب شوک و ضربه

کفش کوهنوردی

 

جزئیات محصول

توضیحات

برند
Simpa
کشور مبدا برند
ایران
مناسب برای
مشترک آقایان و بانوان
بازه وزن
500-700 گرم
وزن
600 گرم
رویه
چرم طبیعی
زیره
پلی اورتان
خاصیت ضد آب
دارد
قابل استفاده برای
کوهپیمایی و طبیعت گردی‌های طولانی مدت

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود