موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

کیسه خواب دو نفره صخره مدل Family 201

ناموجود

کیسه خواب دو نفره صخره از جنس پلی استر بسیار بادوام

‎790,000 تومان
رنگ
  • قرمز روشن
  • سبز 1
  • آبی
تعداد
مرجع:
توضیحات

کیسه خواب دو نفره مدل Family 201 مناسب برای مسافرت، کمپینگو تورهای آفرود در سه فصل بهار، تابستان و پاییز است؛ همچنین می‌توان از آن به عنوان یک توشک و پتو در هر جایی استفاده کرد. این کیسه خواب مسافرتی دو نفره در ساک خود بسته بندی شده و جای کمی در ماشین شما می‌گیرد.

کیسه خواب دو نفره فامیلی از بهترین الیاف سیلیکونی ساخته شده است، این الیاف فوق العاده گرم و سبک هستند و گرما را برای مدت طولانـی در خود نـگه داشتـه و مـانع از هدر رفـتن انـرژی می‌شوند، همچنین مقاوت بالایی نسبت به رطوبت محیط از خود نشان می‌دهند، و شما را در هر شرایطی گرم نگه می‌دارد.

رویه کیسه خواب دو نفره از پلی استر بسیار بادوام و مقاوم در برابر آب است و در لایه آستر داخلی از پارچه کتان استرچ WAY-2 بسیار مرغوب، گرم و سازگار با پوست تولید شده است، این پارچه استرچ از عرض خاصیت کشسانی دارد تا غلتیدن و جابجا شدن به راحتی صورت گیرد و از طول ثابت است (کشسان نیست) تا داخل شدن به کیسه خواب آسان شود.

یک زیپ سرتاسری دو طرفه در هر دو سوی کیسه خواب کار شده است تا ورود و خروج از کیسه برای هر دو نفر راحت باشد و مانند یک پتو بتوان از آن استفاده کرد. یک کلاه بزرگ در قسمت بالایی تعبیه شده تا در صورت سرد بودن هوا سر شما در داخل آن قرار بگیرد. همچنین نوار پهن زیر گردنی در مواقع سرما از ورود هوای سرد به داخل کیسه خواب جلوگیری می‌کند.

کیسه خواب مسافرتی دو نفره مدل Family 201، بسیار پهن طراحی شده است تا 2 فرد بزرگ سال به راحتی در آن بخوابند و به این طرف و آن طرف غلت بزنند.

ویژگی های کیسه خواب دو نفره مسافرتی Family 201

  • می‌توان با پوشش و محل خواب مناسب، از این کیسه خواب دو نفره در زمستان هم استفاده کرد.
  • در مواقع لازم به عنوان یک زیرانداز نرم و راحت قابل استفاده است.
  • عرض مناسب محصول به این کیسه خواب این قابلیت را می‌دهد تا در مواقع لازم یک کودک به همراه 2 بزرگسال در آن بخوابند.
  • بند قابل تنظیم در کلاه برای تغییر سایز آن.
  • یک زیر انداز مناسب نقش بسیار مهمی در حفظ گرما ایفا می کند لزا در جاهایی که احتمال انتقال سرما از کف وجود دارد حتما از یک زیر انداز مناسب استفاده کنید.

توجه داشته باشید، دمای درج شده بر روی کیسه خواب ها نسبی می‌باشند و به عوامل محیطی و جسمی بستگی دارند. در هنگام خواب باید جوراب گرم. لباس بیس گرم و کلاه استفاده شود، به همراه زیر انداز عایق و در درون فضای بسته پناهگاه و یا چادر 2 پوش ضد باد. شرایط جسمانی مانند جنسیت، فشار خون، نوع غذای میل شده قبل از خواب و میزان آب بدن در رسیدن به درجه دماهای ذکر شده بسیار مهم هستند.

منبع: سایت انیسه

جزئیات محصول

توضیحات

برند
Sakhreh
کشور مبدا برند
ایران
مناسب برای
مشترک آقایان و بانوان
بازه وزن
3400-3900 گرم
وزن
3500 گرم
جنس
بهترین الیاف سیلیکونی
مناسب برای
مسافرت، کمپینگ و تورهای آفرود در سه فصل بهار، تابستان و پاییز
پرشده از
سیلیکون
نوع پوشش
الیاف
عایق
الیاف مصنوعی

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود