موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

عینک Bolle مدل Cobalt 12525

ناموجود

عینک آفتابی کوهنوردی بوله کوبالت 12525 دارای لنز پلاریزه

‎2,340,000 تومان
رنگ
  • مشکی
تعداد
مرجع:
توضیحات

اگر از علاقه مندان به کوهنوردی یا دیگر تفریحات کمپینگ باشید، بی شک با کمپانی معروف بوله آشنایی کامل را دارید. این کمپانی یکی از بزرگترین تولید کنندگان تجهیزات کوهنوردی می باشد. امروزه برند بوله بر روی تمامی محصولات با کیفیت موجود در بازار دیده می شود. یکی از تولیدات اخیر این کمپانی که برای کوهنوردی، سفر و... طراحی شده، عینک آفتابی کوهنوردی است. اما چرا عینک آفتابی کوهنوردی بوله؟ در ادامه بیشتر به مشخصات عینک کوبالت بوله می پردازیم.

عینک آفتابی کوهنوردی بوله، محافظ چشمان شما

تفریحات کوهنوردی خود را با استفاده از عینک آفتابی بوله مدل Cobalt رقم بزنید! اگر قصد خرید عینک کوهنوردی دارید، بهترین گزینه عینک آفتابی کوهنوردی بوله می باشد. اما صبر کنید! ابتدا با اصلی ترین و البته متمایز ترین ویژگی های عینک آفتابی بوله آشنا شوید. جنس فریم عینک آفتابی کوهنوردی Bolle از نایلون فشرده می باشد که مقاومت زیادی را به آن بخشیده است. برای اشاره به ویژگی های متمایز کننده این عینک کوهنوردی، می توانید از قابلیت ضد بخار آن، به عنوان بهترین مارک عینک کوهنوردی اشاره کنیم. شیشه های چند لایه عینک آفتابی کوهنوردی بوله به گونه ای طراحی شدند که سرد و گرم شدن هوا باعث بخار کردن و در نتیجه تاری دید شما هنگام فعالیت نمی شود.

معمولاً سرطان در ناحیه چشم به دلیل تابش مستقیم نور آفتاب است. برای این منظور، عینک ضد بخار برند Bolle از روکش ضد انعکاس مقاومی برخوردار است، به طوری که مانع تابش مستقیم نور آفتاب به چشم شما می شود. اما ویژگی های این عینک آفتابی محدود به همین عنوان ها نیست، این عینک کوهنوردی ویژگی های متمایز کننده زیادی دارد که سبب افزایش فروش عینک کوهنوردی بوله شده است. بهترین مارک عینک کوهنوردی، یعنی عینک بوله از لنزهای پلاریزه با کیفیتی تولید شده که نور خورشید را تراز کرده و منظره زیباتری را برایتان نمایش می دهد. از دیگر مشخصات متمایز کننده آن، می توان به قابلیت اولئوفوبیک و هیدروفوبیک اشاره کرد که مانع جمع شدن آب و چربی بر روی شیشه عینک ضد طوفان کوهنوردی بوله می شود!

عینک کوهنوردی

عبارت ضد طوفان شاید کمی برایتان تعجب برانگیز باشد، اما جالب است بدانید که طراحی عینک آفتابی کوهنوردی بوله مدل Cobalt، به گونه است که علاوه بر مقامت بالایی که در برابر طوفان دارد، باعث شکنندگی باد نیز می شود. به گفته ای ساده تر باید اشاره کرد که بهترین گزینه جهت رفتن به ارتفاعات، عینک کوهنوردی بوله می باشد. یکی دیگر از مشخصات این محصول، طراحی منحصربفرد، و متناسب با ارگونومیک صورت خانم ها و آقایان است. باید بگوییم که عینک کوهنوردی بوله از طراحی Hermo Grip در ناحیه بینی برخوردار است که باعث فیکس شدن آن با صورت شما می شود. به طور کلی باید گفت که عینک آفتابی کوهنوردی بوله گزینه بسیار مناسبی جهت تفریحاتی نظیر کوهنوردی، اسکی، مسافرت و... خواهد بود.

در آخر نیز بد نیست کمی راجع به قیمت عینک کوهنوردی، یا خرید عینک کوهنوردی بحث کنیم. قیمت مناسب با ویژگی ها یکی دیگر از عوامی می باشد که سبب افزایش فروش عینک کوهنوردی بوله شده است. این کمپانی فرانسوی برای افزایش قدرت خرید، محصولات خود را در رنج قیمتی مناسب تری روانه بازار کرده است. با برسی دیگر محصولات مشابه متوجه می شوید که قیمت عینک کوهنوردی بوله در سطح پایین تری قرار دارد. پس اگر قصد خرید عینک کوهنوردی را دارید، باید گفت که با پرداخت کمترین هزینه، صاحب بهترین مارک عینک کوهنوردی می شوید. ناگفته نماند که برای خرید عینک کوهنوردی می توانید از سایت ما به عنوان فعال ترین و البته معتبر ترین سایت در زمینه تجهیزات کوهنوردی و کمپینگ استفاده کنید.

مشخصات و ویژگی های عینک Bolle مدل Cobalt 12525

  • طراحی زیبا و جمع جور متناسب با فرم صورت
  • مناسب برای کوهنوردی و طبیعت گردی در آب و هوای مختلف
  • طراحی شده با توجه به استانداردهای روز دنیا
  • قابلیت شکنندگی باد با وجود محافظ های جانبی
  • امکان جدا شدن محافظ های جانبی در صورت عدم نیاز
  • مجهز به سیستم آب گریز و جمع شدن چربی بر روی عینک
  • برخورداری از طراحی Thermogrip جهت فیکس شدن روی صورت
  • فریم ساخته شده از نایلون فشرده 
  • برخورداری از لنز پلاریزه با قابلیت تراز کردن نور خورشید
  • استفاده از تکنولوژی فانتوم در تولید لنز برای سبکی و وضوح بهتر
  • دارای شیشه کاملاً ضد خش
  • مقاومت بالای عینک در برابر ضربه و فشار
  • لنزهای ساخته شده از مواد NXT بسیار سبک با وزن 14 درصد کمتر از پلی کربنات
  • دارای یک سال گارانتی
جزئیات محصول

توضیحات

برند
Bolle
کشور مبدا برند
فرانسه
مناسب برای
مشترک آقایان و بانوان
بازه وزن
20-60 گرم
وزن
33 گرم
جنس دسته فریم
Nylon
کاربرد
کوهنوردی و طبیعت گردی
UV 400
دارد
نوع لنز
Cat.4
خاصیت ضدبخار
دارد
قابلیت Photochromic
دارد
اقلام همراه
کیف حمل و دستمال
فاصله دو لنز
19 mm
طول دسته
128 mm
بادگیر طوفان
دارد
جنس لنز
NXT

شابک (isbn)
MPN
نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود