موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

عینک Bolle مدل Graphite 12562

ناموجود

عینک آفتابی کوهنوردی بوله گرافیت 12562 دارای لنز با تکنولوژی فانتوم

‎2,754,000 تومان
رنگ
  • سبز
تعداد
مرجع:
توضیحات

جلوگیری از اشعه های ماوراءبنفش در هنگام کوهنوردی یا طبیعت گردی، تنها با عینک آفتابی کوهنوردی انجام پذیر است! همان طور که می دانید، کوهنوردی و دیگر ورزش های مربوط به آن همراه با تابش مستقیم آفتاب، علاوه بر آسیب های اشعه های ماوراءبنفش، باعث اختلال در عملکرد دید نیز می شود. برای این منظور، کمپانی Bolle، به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تجهیزات ورزشی، اقدام به تولید عینک ورزشی مناسبی تحت عنوان عینک آفتابی کوهنوردی مدل Graphite کرده است. در ادامه با اصلی ترین ویژگی های عینک کوهنوردی بوله آشنا می شوید.

اصلی ترین ویژگی های عینک آفتابی کوهنوردی بوله

چرا خرید عینک کوهنوردی بوله را به شما تأکید می کنیم؟ سؤالی که شاید برای شما هم پیش بیاید، دلیل اهمیت عینک کوهنوردی بوله می باشد. دلیل اصلی اهمیت و افزایش فروش عینک کوهنوردی Graphite، ویژگی های منحصربفرد آن می باشد. طراحی این عینک آفتابی کوهنوردی متناسب با ارگونومی و فرم صورت انجام شده؛ به طوری که در تمامی رنج های سنی قابل استفاده است. طراحی شیشه این عینک طبیعت گردی، از دیگر دلایل افزایش فروش عینک کوهنوردی بوله می باشد. شیشه این محصول مجهز به سیستم ضد بخار است که بهترین گزینه جهت استفاده در ارتفاعات می باشد. بی شک می دانید که استفاده از عینک های ساده در شرایط آب و هوایی سرد، باعث بخار کردن و ایجاد اختلال در دید شما می شود. برای جلوگیری از این اتفاق، شیشه چند لایه عینک آفتابی کوهنوردی مدل گرافیت متناسب با سخت ترین شرایط و از همه مهم تر با قابلیت ضد خط و خش طراحی شده است.

شیشه عینک کوه برند بوله از مقاومت زیادی در برابر وزش باد و ضربات احتمالی برخوردار است. اما اگر بخواهیم از ویژگی های شگفت انگیز این عینک کوهنوردی بیشتر برایتان بگوییم؛ باید گفت که کیفیت لنزهای به کار رفته در آن، اچ دی و با قابلیت تراز کردن پرتو های نوری می باشد که دید زیباتر و وضوح بهتری را به شما می بخشد. در طراحی عینک کوهنوردی ضد بخار برند Bolle از ترکیب شیمیایی اولئوفوبیک (چربی گریز) و هیدروفوبیک (آب گریز) استفاده شده است که از ماندن آب یا چربی بر روی عینک جلوگیری و باعث دید بهتر شما می شود.

همان طور که می دانید، اشعه های فرابنفش موجب سرطان چشم و تاری دید می شود. برای این منظور، عینک طبیعت گردی برند بوله با توجه به استانداردهای روز طراحی شده است. لنز UV400 استفاده شده در این عینک آفتابی کوهنوردی علاوه بر شفافیت بالایی ک دارد، به دلیل چند لایه بودن تنها اجازه عبور نور را در جهت عمودی می دهند و مانع تابش مستقیم نور خورشید به چشم شما می شوند. اکنون که با مشخصات عینک کوهنوردی برند بوله مدل گرافیت آشنا شدید، باید گفت که این عینک کوهنوردی بهترین گزینه جهت کوهنوردی، کمپینگ و... می باشد.

می توان گفت قیمت عینک کوهنوردی مدل گرافیت یکی دیگر از ویژگی های منحصر بفرد این برند می باشد؛ چرا که با برسی قیمت عینک کوهنوردی متوجه می شویم که قیمت عینک کوهنوردی گرافیت در رنج پایین تری قرار دارد. به طور دقیق تر یعنی اینکه شما با پرداخت کمترین هزینه، صاحب بهترین عینک کوهنوردی می شوید. اما خبر خوش اینکه اگر قصد خرید عینک کوهنوردی بوله را دارید، می توانید بدون دغدغه و با اطمینان کامل از سایت ما خرید خود را انجام دهید.

مشخصات و ویژگی های عینک Bolle مدل Graphite 12562

  • طراحی شده با توجه به استانداردهای روز دنیا
  • دارای محافظ قابل تنظیم و جدا شونده برای جلوگیری از نفوذ باد در قسمت های جانبی
  • قابلیت ضد مه، ضد چربی و آبگریز
  • محافظت کامل در برابر تابش مستقیم نور خورشید
  • فریم ساخته شده از نایلون مقاوم و انعطاف پذیر
  • دارای لنز با تکنولوژی فانتوم جهت وضوح عالی و وزن سبک
  • برخورداری از لنزهای UV400 با کیفیت اچ دی پلاریزه
  • مناسب برای صعود، کوهنوردی و طبیعت گردی
  • لنز طراحی شده با مواد NXT بسیار مقاوم و 14 درصد سبک تر از پلی کربنات
  • قابلیت فتوکرومیک در لنزهای عینک کوهنوردی
  • طراحی Thermogrip جهت فیکس شدن روی صورت
  • دارای یک سال گارانتی
جزئیات محصول

توضیحات

برند
Bolle
کشور مبدا برند
فرانسه
مناسب برای
مشترک آقایان و بانوان
بازه وزن
20-60 گرم
وزن
34 گرم
جنس دسته فریم
Nylon
کاربرد
صعود به ارتفاعات، کوهنوردی و طبیعت گردی
UV 400
دارد
نوع لنز
Cat.3
خاصیت ضدبخار
دارد
قابلیت Photochromic
دارد
اقلام همراه
کیف حمل و دستمال
فاصله دو لنز
17 mm
طول دسته
116 mm
بادگیر طوفان
دارد
جنس لنز
NXT

شابک (isbn)
MPN
نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود