موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

تیشرت Dynafit مدل Trail 2 W S/S TEE

ناموجود

تیشرت زنانه دینافیت با خاصیت ضدبو و ضدباکتری

‎1,300,000 تومان
سایز
رنگ
  • نارنجی سیر
  • صورتی
تعداد
مرجع:
184512337880
توضیحات

تی شرت آستین کوتاه زنانه Dynafit مدل Trail 2 W S/S TEE از سری تیشرت های بسیار سبک و خنک این کمپانی محبوب به شمار می آید و به دلیل طراحی فوق العاده و مناسب با آناتومی بدن خانم ها از تیشرت های پرطرفدار این برند می باشد.

چطور با تغییر دمای هوا هنگام فعالیت به حالت پایدار برسیم؟

با پوشیدن تیشرت آستین کوتاه زنانه برند Dynafit این مسئله را حل کنید، زیرا در این تیشرت از تکنولوژی Thermocool استفاده شده که می تواند پشتیبان مناسبی برای شما هنگام فعالیت های مختلف باشد. این فناوری باعث می شود تا هنگام استفاده از این تیشرت زنانه احساس مطلوب و خوشایندی داشته باشید، عملکرد تکنولوژی ترموکول در تیشرت به این صورت است که به دلیل کانال های متعدد در ساختار پارچه امکان انتقال سریع رطوبت را فراهم می کند و این سرعت انتقال به لطف وسعت سطح آن صورت می گیرد.

نخ های چند کاناله تیشرت زنانه برند دینافیت به علت وجود Thermocool مانند الیاف طبیعی رطوبت را در خود نگه نمی دارد و به دلیل قدرت تبخیر بالا، فرایند خشک شدن به سرعت انجام می شود، در نتیجه این فناوری هوشمند در این تیشرت زنانه با تنظیم حرارت در تغیر ناگهانی هوا باعث می شود دمای بدن در حالت مطلوب و پایدار بماند.

با پوشیدن تیشرت زنانه برند Dynafit تازه بمانید.

این تیشرت زنانه از تکنولوژی Polygiene بهره می برد و علاوه بر با دوام کردن آن باعث می شود که بوی نامطبوع حاصل از تعریق بدن را کنترل و همین طور به سالم ماندن و ماندگاری آن حتی پس از استفاده مکرر کمک می کند. همچنین در قسمت زیربغل این تیشرت زنانه، پارچه های توری و مشبک استفاده شده که باعث تهویه و گردش هوای مطلوب می شود. 

تکنولوژی Polygiene خاصیت ضدبو و ضدباکتری دارد که باعث جلوگیری از رشد باکتری ها می شود و همین امر موجب ماندگاری بیشتر این تیشرت زنانه و صرفه جویی در آب می شود، چون این تکنولوژی لباس را نو و تمیز نگه می دارد. بد نیست بدانید که در مرحله آخر ساخت این تکنولوژی پارچه پلی اتیلن به ساختار آن اضافه شده و موجب می شود که به ندرت تیشرت زنانه نیاز به شستشو پیدا کند. در نهایت طول عمر  این تیشرت زنانه بیشتر و از تولید بوی نامطبوع جلوگیری می کند، همین امر باعث می شود به مدت طولانی از آن استفاده نمود.

اگر قصد خرید تیشرت کوهنوردی با قابلیت تنفسی بی نظیر را دارید، بی تردید تیشرت زنانه برند دینافیت می تواند گزینه بسیار خوبی باشد، زیرا به دلیل طراحی و استفاده از پارچه های مش به کار رفته در بغل و پشت آن، به خوبی از تعرق شدید جلوگیری می کند. از دیگر ویژگی های این تیشرت زنانه می توان به محافظت از پوست بدن در برابر اشعه مضر نور خورشید اشاره کرد تا با خیالی آسوده بتوانید در روزهای گرم و آفتابی از آن استفاده و خاطرات خوشی را در ذهن خود ثبت کنید.

در آخر لازم به ذکر است که قیمت تی شرت آستین کوتاه برند Dynafit دارای ویژگی های کارآمد می باشد و با انتخاب این تیشرت ورزشی زنانه می توانید، نهایت راحتی را به خود هدیه کنید.

مشخصات و ویژگی های تیشرت Dynafit مدل Trail 2 W S/S TEE

  • مناسب برای انواع فعالیت های ورزشی در هوای گرم
  • استفاده از پارچه Thermocool به منظور خنک نگه داشتن بدن
  • دارای قابلیت تنفس پذیری بالا و خشک شدن سریع
  • درزهای دوخته شده به صورت مسطح جهت نهایت راحتی
  • دارای پنل های مش تنفس پذیر جهت گردش هوای مناسب در این تیشرت زنانه
  • قابلیت محافظت پوست در برابر اشعه مضر خورشید
  • جنس پارچه ساخته شده از 100% پلی استر
  • دارای خاصیت ضدبو و ضدباکتری توسط تکنولوژی Polygiene

جزئیات محصول
184512337880

توضیحات

برند
Dynafit
کشور مبدا برند
ایتالیا
مناسب برای
بانوان
بازه وزن
60-100 گرم
وزن
85 گرم
جنس
Polyester 94% , Elastan 4%
قابل استفاده برای
انواع فعالیت های ورزشی در هوای گرم

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند نیز خریداری کرده اند:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود