موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

چادر Ferrino مدل Maverick 2

ناموجود

چادر فرینو مَوِریک 2 با ظرفیت دو نفر

‎38,500,000 تومان
رنگ
  • نارنجی 3
تعداد
مرجع:
296624979262
توضیحات

چادر کوهنوردی دو نفره از برند پر طرفدار فرینو، مدل Maverick 2 در سری High Lab طراحی شده است. این چادر کوهنوردی بسیار سبک و کم حجم می باشد و برای آن دسته از کوهنوردانی که نیاز به مقابله با شرایط سخت دارند؛ کاملاً مناسب است. این مدل چادر فرینو، یک چادر تک جداره است و پوسته ای تنفس پذیر و ضدآب دارد که آن را برای شرایط کمپینگ در ارتفاعات کوهستان کاملاً مناسب می کند.

در واقع قیمت چادر کوهنوردی از برند فرینو کاملاً مناسب با ویژگی های منحصر به آن می باشد و به همین دلیل، مورد استقبال بسیاری از کوهنوردان قرار گرفته است. می خواهید بدانید چرا خرید چادر کوهنوردی از این برند را به شما پیشنهاد می کنیم؟ کافی است نگاهی به خصوصیات آن بیاندازید:

متریال به کار رفته در چادر فرینو مدل Maverick 2

کف چادر فرینو مدل Maverck 2 از جنس پلی استر D70 با وزن m/g 95 تولید گشته که با پلی یورتان پوشش داده شده و تا 8000 میلی متر در برابر آب مقاومت نشان می دهد و همین موضوع موجب اطمینان کوهنوردان به ضدآب بودن این چادر کوهنوردی شده است. این چادر فرینو، پنجره ای از جنس TPU (پلاستیک پلی یورتان) دارد که امکان عبور نور به داخل را ممکن می کند و علاوه بر این، به شما اجازه می دهد بدون بیرون رفتن از چادر کوهنوردی و مواجهه با سرما، بتوانید وضعیت بیرونی را چک کنید.

تمامی درزهای چادر فرینو مدل Maverick 2 را با چسب هایی کاملاً مهر و موم کرده اند تا تضمینی برای ضدآب بودن آن باشد. برند Ferrino به کوچک ترین جزئیات نیز توجه کرده تا رضایت کامل شما را در هنگام استفاده از محصولاتش داشته باشد. همین آب بندی درزهای چادر Ferrino مهر محکمی بر تضمین ضدآب بودن آن حتی در شرایط سخت آب و هوایی است!

این مدل چادر فرینو در گوشه های بیرونی دارای حلقه هایی است که به وسیله ی آن، بر روی زمین مستحکم می شود. از درون این حلقه ها طناب هایی رد می شود و به وسیله گیره های آلومینیومی "V شکل" روی زمین ثابت می گردند. این ویژگی موجب استحکام چادر Ferrino بر روی زمین می شود اما می دانید که این کشش، فشاری به گوشه های چادر کوهنوردی وارد می کند؛ لذا Ferrino گوشه های  کف را با ساختار سه لایه تقویت کرده است. تیرک چادر کوهنوردی از این برند ایتالیایی از آلیاژ آلومینیوم 7001 T6 تولید شده که بسیار سبک و با استحکامی بی نظیر است و به دلیل حالت فنری که دارد، از آسیب های ناگهانی به چادر کوهنوردی جلوگیری می کند.

تکنولوژی های چادر فرینو

آزمایش ها نشان داده اند که پارچه های ادغام شده با تکنولوژی مقاوم سازی Teflon سریع تر از پارچه های معمولی خشک می شوند. این چادر فرینو دو نفره با استفاده از این تکنولوژی نه تنها مقاومت بسیار بالایی از لحاظ استحکام پیدا کرده است؛ بلکه از لحاظ دمایی نیز دوام بالایی دارد به طوری که به سادگی یخ نمی زند و سرما را منتقل نمی کند.

تکنولوژی Teflon یک مانع مولکولی پیرامون هر جزء از الیاف پارچه چادر فرینو ایجاد می کند. همین تکنولوژی موجب می شود قطرات آب بر روی پارچه بلغزند و به پایین بریزند. علاوه بر این، هر گونه آلودگی و گرد و خاک که بر روی رویه ی چادر فرینو بنشیند، جذب آن نشده و به راحتی با یک پارچه تمیز و لکه زدایی می شود.

چادر فرینو مدل Maverick 2 دارای دو تیرک از جنس آلومینیوم با طول یکسان است که موجب تنظیم آسان تر آن می شود. البته نا گفته نماند که این مدل چادر فرینو دارای گیره هایی از جنس فلوئورسنت و شبرنگ است تا در تاریکی شب هم قابل رویت باشد. از دیگر ویژگی های منحصربفرد چادر فرینو، تهویه ی آن بوده که به صورت حفره ای در دو سمت آن طراحی شده است. زمانی که نیازی به تهویه ندارید، می توانید آن ها را ببندید و هوای داخل چادر کوهنوردی خود را ثابت و گرم نگه دارید.

لایه بیرونی چادر فرینو مدل Maverick 2 از جنس پلی آمید Ripstop 40D و با رویه ی Texit تا 10000 میلی متر در برابر آب مقاومت می کند. Texit پارچه ای است که قدرت تنفس پذیری بالایی دارد که این قدرت تنفس را به وسیله ی منافذ بی شمار نامرئی که 10 هزار برابر کوچکتر از یک قطره آب می باشد، به دست آورده است. این قابلیت موجب شده قطرات آب یا آلودگی را جذب نکند.

مشخصات و ویژگی های چادر Ferrino مدل Maverick 2

  • مناسب برای کوهنوردی، اکسپدیشن، کمپینگ و طبیعت گردی
  • چادر کوهنوردی چهار فصل تک جداره با پوسته ی ضدآب و تنفس پذیر
  • دارای کاور برای جمع کردن چادر فرینو
  • طراحی حلقه هایی در گوشه چادر Ferrino برای تثبیت مکان آن
  • تقویت گوشه های کف چادر فرینو به صورت سه لایه
  • دارای گیره های Vشکل آلومینیومی برای ثابت کردن چادر فرینو روی زمین
  • طراحی حفره هایی در دو طرف چادر کوهنوردی برای تهویه ی بیشتر
  • درزهای مهر و موم شده با نوارهای چسبی برای تضمین ضدآب بودن کامل چادر فرینو
  • جیب های نگهدارنده در قسمت داخلی چادر فرینو
  • مجهز به قلاب نگهدارنده لامپ و چراغ چادر
  • دارای پنجره شفاف از جنس TPU برای ورود نور به داخل چادر فرینو
  • دارای یک کیت تعمیرات برای چادر فرینو Maverick 2
جزئیات محصول
296624979262

توضیحات

برند
Ferrino
کشور مبدا برند
ایتالیا
بازه وزن
2400-2900 گرم
وزن
2200-2500 گرم
حجم
1.5 مترمکعب
ابعاد بسته بندی
42 * 16 cm
کفی
Polyester 70D , Polyurthane
مناسب برای
کوهنوردی، اکسپدیشن، کمپینگ و طبیعت گردی
ایوان
دارد
کیت تعمیر
دارد
جنس تیرک
Aluminium T6 7001
پشه بند
دارد
تعداد پنجره
1
تعداد در
یک درب ورودی
نوع
4 فصل
ظرفیت
دو نفره
جیب داخلی
دارد
جنس پارچه خارجی
Polyamid Ripstop 40D , Texit
ساختار چادر
تک پوش
تعداد تیرک
2 عدد

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند نیز خریداری کرده اند:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود