موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

چادر Ferrino مدل Shaba 3

ناموجود

چادر فرینو دوپوش شابا با ظرفیت سه نفر

‎29,500,000 تومان
رنگ
  • آبی تیره
تعداد
مرجع:
29662974
توضیحات

چادر فرینو مدل Shaba 3 یک چادر سه نفره ایده آل برای کمپینگ، کوهنوردی و پیاده روی در بهار، تابستان و پاییز است! این چادر فرینو دارای فضایی همانند اتاق است و ارتفاع سقف بلندی دارد. در واقع این چادر کوهنوردی برای افرادی طراحی شده که علاقه مند به کمپینگ هستند؛ اما نمی خواهند راحتی خود را نیز از دست بدهند و به گونه ای از طبیعت لذن ببرید که گویی در خانه خودشان هستند! چادر دوپوش از این برند ایتالیایی در مدل Shaba 3 تمام راحتی شما را تضمین می کند.

طراحی این چادر Ferrino بسیار ویژه و متفاوت است که به صورت دو پوش تولید شده و به شما امکان این را می دهد در هر لوکیشن و اقلیمی بتوانید چادر کوهنوردی مناسب به همراه داشته باشید. پس در هوای گرم و روز های تابستانی پوش اول را باز کنید و هر زمان نیاز به گرمای بیشتری داشتید؛ پوش خارجی را روی آن بپوشید تا درز های آن را بپوشاند و گرمای درون چادر کوهنوردی را برایتان حفظ کند.

مدل های چادر دوپوش برای شرایط آب و هوایی در اکثر روز های سال طراحی شده و در تولید این چادر فرینو تمام جوانب احتیاط به طور کامل رعایت شده تا به حداکثر تهویه و راحتی دست پیدا کنید و علاوه بر حفظ آسایش درون چادر کوهنوردی، برپایی و جمع کردن آسانی نیز داشته باشد تا دغدغه ذهنی برای شما به وجود نیاورد.

متریال استفاده شده در چادر کوهنوردی فرینو

یکی از مهم ترین نکاتی که برای کیفیت یک چادر فرینو مدل شابا 3 باید در نظر بگیرید، متریال و مواد تشکیل دهنده ی آن است. کف چادر فرینو مدل  Shaba از جنس پلی استر 150D Oxford با وزن m/g 110 تولید شده و با عایق حرارتی پلی یورتان پوشش داده شده که تا 2500 میلی متر ضدآب باقی می ماند. پوش داخلی چادر فرینو از جنس پلی استر Diamond است که تکنولوژی تنفسی و ضدآب مجهز شده و پوش بیرونی از جنس پلی استر 70D Diamond با وزن m/g 75 است که با عایق بندی حرارتی پلی یورتان با پوشش آلومینیوم، کاور شده است و تا 2000 میلی متر ضدآب است.

چادر فرینو

یک کمپینگ بی دغدغه، با چادر فرینو مدل Shaba 3

فرینو در تولید این چادر دوپوش، ورودی هایی بزرگ و عریض طراحی کرده تا در روزهای گرم سال جریان هوا به بیشترین حد خود برسد و با تهویه از عرق کردن شما جلوگیری کند. این برای جلوگیری از ورود حشرات به داخل چادر فرینو، به توری های پشه بندی مجهز شده تا آسایش لازم درون چادر کوهنوردی شما تضمین شده باقی بماند. البته می توانید این توری ها را جمع کرده و در جیب مخصوص این چادر دوپوش قرار دهید.

چادر فرینو دارای ایوانی در جلوی آن است که می توانید برای افزایش فضا، از این قسمت استفاده کنید یا فقط فضایی برای نگهداری بوت ها و کوله پشتی شما باشد. فضای ایوان دارای زیراندازی می باشد که می توانید از آن بهره ببرید. اگر در روزهای آفتابی قصد نشستن داشتید؛ حتماً درب چادر فرینو را باز کرده و به عنوان سایه بان از آن استفاده کنید تا مورد آزار نور مستقیم خورشید قرار نگیرید. این زیرانداز ایوان قابل جابه جایی است، پس زمانی که به آن نیاز نداشتید کافی است جمعش کرده و در یکی از جیب های داخلی یا بگ حمل قرار دهید.

متوجه شدید که چادر فرینو تمامی تلاشش را برای آسایش کاربران خود انجام داده و حتی به کوچک ترین جزئیات نیز توجه کرده است؟ به همین دلیل این مدل از چادر فرینو بسیار مورد توجه کوهنوردان و طبیعت گردان قرار گرفته است. با توجه به همه ی این ویژگی های بی رقیب، قیمت چادر کوهنوردی مدل Shaba 3 در نظر کوهنوردان بسیار مناسبی است و خرید چادر کوهنوردی از این برند پر طرفدار برای شما روزهای کمپینگ بی دردسر و شاد در بسیاری از روزهای سال می سازد!

چادر Ferrino

مشخصات و ویژگی های چادر Ferrino مدل Shaba 3

  • مناسب برای کوهنوردی، کمپینگ و طبیعت گردی
  • چادر دوپوش ایده آل برای سه نفر
  • چادر فرینو طراحی شده با دو ورودی دارای پشه بند
  • به همراه کیت تعمیر لوازم چادر کوهنوردی و یک کیف حمل
  • مجهز به تسمه های جمع شونده و حلقه های نگهدارنده داخلی
  • تقویت سه لایه در قسمت های گوشه ی کف چادر فرینو
  • دارای ایوانی در جلوی چادر Ferrino برای فضای بیشتر
  • دارای تیرک های فایبرگلاس فوق العاده محکم با رنگ متفاوت و میخ های استیل
  • پوش داخلی چادر فرینو از جنس پلی استر Diamond (عایقی حرارتی با تکنولوژی تنفسی و ضدآب)
  • متریال کف چادر Ferrino از جنس Polyester 70D پوشش داده شده با پلی یورتان

جزئیات محصول
29662974

توضیحات

برند
Ferrino
کشور مبدا برند
ایتالیا
بازه وزن
6000-7000 گرم
وزن
6100-6800 گرم
حجم
4.8 مترمکعب
ابعاد بسته بندی
22 * 51 cm
کفی
Polyester D70 , Polyurthane
مناسب برای
کوهنوردی، کمپینگ و طبیعت گردی
ایوان
دارد
کیت تعمیر
دارد
جنس تیرک
Fiber Glass
پشه بند
دارد
نوع
3 فصل
ظرفیت
سه نفره
جیب داخلی
دارد
جنس پارچه داخلی
Polyester Diamond
جنس پارچه خارجی
Polyester Diamond D70 , Polyurthane
مقاومت در برابر آب رویه
2000 mm
مقاومت در برابر آب کفی
2500 mm
ساختار چادر
دوپوش
تعداد تیرک
3 عدد
جنس میخ
Steel

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود