موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

چادر Ferrino مدل Svalbard 3 T9 4000

ناموجود

چا‌در فرینو اسوال بارد با ظرفیت سه نفر

‎36,900,000 تومان
رنگ
  • نارنجی سیر
  • یشمی
تعداد
مرجع:
2966110612
توضیحات

از خرید چادر کوهنوردی برند فرینو هیچ وقت پشیمان نمی‌شوید! به شما اطمینان می‌دهیم که با خرید چادر فرینو تا سالیان طولانی نیازی به خرید مجدد این محصول ندارید. این اطمینان حاصل تجربه مجموعه سیاه کمان و تمام کوهنوردانی است که از این برند استفاده کرده‌اند. اگر برای 4 فصل سال نیاز به پناهگاه امنی دارید، ما چادر فرینو مدل svalbard با ظرفیت سه نفر را به شما توضیه می‌کنیم. این چادر کوهنوردی 4 فصل، روح ماجراجویی برند فرینو را به بهترین نحو به تصویر می‌کشد و یک همراه مطمئن در تمام روزهای سال است.

متریال به کار رفته در ساخت چادر فرینو مدل Svalbard 3  

وقتی چادر فرینو مدل Svalbard مناسب استفاده در هر شرایط آب و هوایی است، یعنی ار باران و برف گرفته تا روزهای معتدل بهار و تابستان را پوشش می‌دهد، به همین دلیل جنس و متریال به کار رفته در آن اهمیت زیادی دارد. پارچه چادر فرینو از پلی استر 100% بازیافتی ساخته شده که Rip-Stop نیز هست، یعنی در برابر پارگی و سایش مقاومت بالایی دارد. پوش بیرونی چادر فرینو که مانند یک کت عمل می‌کند، از پلی ارتان آلومینومی ساخته شده و عایق حرارتی و ضد آب تا عمق 3000 میلی‌متر است.

پوش داخلی با اینکه کاور دارد؛ اما باز از پارچه پلی استر ریپ استاپ ساخته شده که دافع آب نیز هست و قابلیت تنفس پذیری دارد، تا هوا به خوبی در آن جریان پیدا کند. برای اینکه آب از درز پنجره و در وارد نشود، درزهای نواری دور آنها تعبیه شده است که تضمینی برای ضد آب بودن باشد. در مورد کف چادر فرینو مدل Svalbard، باید بگوییم مقاومت آن در برابر نفوذ آب، تا 8000 میلی‌متر است، زیرا از پلی استر آکسفورد ساخته شده و با پلی ارتان عایق حرارتی، کاور شده است.

بیشتر بخوانید: قوانین کامل مراقبت از چادر کوهنوردی

میله‌ها برای اینکه هم مقاومت بالایی داشته باشند و هم سبک باشند، از آلیاژ آلومینیوم T6 7001 ساخته شده‌اند. پوش داخلی چادر، با توجه به کاغذ راهنمایی که در داخل کاور دارد، از تیرک‌ها آویزان می‌شود. برای اینکه نصب میله‌ها برای شما راحت و بی‌دغدغه باشد، از دو رنگ متفاوت استفاده شده تا شما به اشتباه نیافتید. حتی گیره‌های اتصال تیرک به چادر فرینو نیز از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است. این مقاومت بالا، باعث می‌شود تا در شرایط بد جوی نیز، از مستحکم ماندن چادر کوهنوردی مطمئن باشید.

ورودی چادر فرینو و تهویه‌ هوای آن

برای اینکه باد مستقیم وارد نشود، در دو طرف فضایی دهلیز طور طراحی شده است که برای قرار دادن وسایل حجیم نیز کاربرد دارد. بدین صورت یک فضای اضافی قبل از ورودتان به چادر Ferrino خواهید داشت.

درب ها نیز قابلیت باز شدن به صورت کامل را دارند. پشه بند هم همینطور! حتی پشه بند را می‌توانید در یک جیب مخصوص جمع کنید تا در مواقعی که به آن نیاز ندارید، دست و پا گیر نباشد.

برای تهویه‌ی هوا، در شرایط سرد نمی‌شود پنجره را باز گذاشت؛ بنابراین آستین‌های تهویه تعبیه شده است که باعث ضد طوفان شدن و عدم ورود سرما به داخل می‌شود.

خوب است بدانید، وقتی چادر فرینو مدل Svalbard به صورت بسته یا رول شده هست نیز یک دریچه تهویه هوا وجود دارد که به صورت تدریجی باعث جریان هوا می‌گردد و اگر چادر باز و برپا باشد، همین دریچه محافظی در برابر آب و هوای بد خواهد بود.

اکسسوری‌های چادر Ferrino مدل Svalbard 3

در آب‌وهوای برفی و طوفانی، نوارهای کناری را در گوشه‌های کف بچسبانید و با استفاده از تبر یخ و وسایلی از این دست؛ گوشه‌ها را محکم کنید؛ البته این کار برای شرایط بسیار طوفانی و حاد جوی است. برای ایجاد جریان هوا، تمام اطراف را با استفاده از طناب و تسمه‌هایی که دارد، طوری تنظیم کنید که متناسب با شرایط آب و هوایی باشد.

یکی دیگر از امکانات چادر فرینو، مجهز بودن به سیستم بازتابی چند نقطه‌ای است؛ یعنی در بادهای شدید از شکستن تیرک‌ها و یا تغییر شکل چادر جلوگیری می‌کند.

در نهایت نیز با تعبیه کردن گیره برای آویز کردن چراغ چادر و همراه داشتن کیت تعمیر، هر آنچه که یک چادر خوب کوهنوردی باید داشته باشد، را دارا هست و حتی چیزی فراتر!

بیشتر بخوانید: راهنمای کامل تعمیر، نگهداری و تمیز کردن چادر کوهنوردی

قیمت چادر Ferrino مدل Svalbard 3 با توجه به امکاناتش از سوی شرکت فرینو تعیین شده است. یک چادر کوهنوردی باکیفیت از یک برند ایتالیایی معتبر، قطعاً نه تنها لذت بک برنامه را بیشتر می‎‌کند، بلکه تضمینی از ایمن ماندن را به فرد می‌دهد. اطمینان خاطر از تجهیزات کوهنوردی، قطعاً قوت قلب بالایی است که هر فرد به ان نیاز دارد.

مشخصات و ویژگی‎‌های چادر فرینو مدل Svalbard 3

  • ساخته شده از پارچه بازدارنده آتش مطابق با استاندارد CPAI 84 
  • پارچه بیرونی عایق حرارتی از جنس پلی‌استر ریپ استاپ 70D آلومینیوم ضدآب تا 3000 میلی متر 
  • پوش داخلی ساخته شده از پلی استر ضدآب تنفسی 
  • مجهز به پنجره TPU 
  • درزها و دوخت مقاوم در برابر آب 
  • تقویت 3 لایه در مناطق تحت فشار بیشتر
  • دارای 3 تیرک Duraluminium 
  • میخ های ساخته شده از آلومینیوم 
  • مجهز به دو ورودی و یک اتاق اضافی برای قرار دادن وسایل 
  • دارای پشه بند 
  • یک حلقه جهت اتصال چراغ چادر 
  • مجهز به کیت تعمیر و کیف حمل 
  • فرم طراحی مناسب و مقاومت در باد قوی بدون تغییر شکل تیرک ها 
جزئیات محصول
2966110612

توضیحات

برند
Ferrino
کشور مبدا برند
ایتالیا
بازه وزن
4400-4900 گرم
وزن
حداقل: 3950 گرم | حداکثر: 4150 گرم
ابعاد
120 * 210 * 220 سانتی‌متر
حجم
1.9 مترمکعب
ابعاد بسته بندی
19 * 54 سانتی‌متر
کفی
پلی استر آکسفورد 210D
ایوان
دارد
کیت تعمیر
دارد
جنس تیرک
Duraluminium 7001 T6
پشه بند
دارد
تعداد پنجره
1
تعداد در
2 عدد
نوع
4 فصل
ظرفیت
سه نفره
جیب داخلی
دارد
جنس پارچه داخلی
پلی‌استر Ripstop 70D
جنس پارچه خارجی
پلی استر Aluminised Ripstop
مقاومت در برابر آب رویه
3000 میلی متر
مقاومت در برابر آب کفی
۸۰۰۰ میلی متر
ساختار چادر
دوپوش
تعداد تیرک
3 عدد
جنس میخ
آلومینیوم

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند نیز خریداری کرده اند:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود