موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

کوله پشتی Dynafit مدل Ultra Pro 15L

ناموجود

کوله رانینگ ۱۵ لیتری دینافیت با طراحی تکنیکال جهت سازماندهی وسایل

‎3,696,000 تومان
سایز
رنگ
  • ذغالی
تعداد
مرجع:
4551391757118
توضیحات

در ورزش‌های سرعتی، داشتن تجهیزات سبک و حرفه‌ای بسیار مهم می‌باشد. اگر برای اسکای رانینگ، دوچرخه‌سواری کوهستان و یا هر فعالیت دیگری نیاز به یک کوله رانینگ سبک وزن ولی جادار دارید، کوله رانینگ Dynafit مدل Ultra pro 15L مناسب شماست!

با کوله رانینگ دینافیت، طولانی بدوید!

دغدغه بسیاری از ورزشکاران اسکای رانینگ، داشتن کوله‌ای بسیار سبک، اما به اندازه کافی جادار است تا بتوانند به راحتی در دویدن‌های طولانی‌مدت خود، وسایل موردنیاز را حمل کنند. کوله رانینگ دینافیت با طراحی تکنیکال و ویژگی‌های کاربردی برای مسافت‌های طولانی و چالش‌برانگیز مناسب می‌باشد. این کوله پشتی با حجم ۱۵ لیتر به‌گونه‌ای طرح‌ریزی شده است که مانع سرعت و عملکرد ورزشکار هنگام فعالیت نشود.

کوله رانینگ دینافیت مانند جلیقه‌ای بر روی بدن شما قرار می‌‌گیرد. تسمه‌های شانه‌ای این کوله ۱۵ لیتری به شکل آناتومیکی مدل‌سازی شده‌اند تا هنگام دویدن، بالاترین راحتی را در پشت و شانه‌هایتان حس کنید. این تسمه‌ها مشکل لغزش و لیز خوردن بر پشت بدن را از بین می‌برند. همچنین کمربند این کوله رانینگ به‌طور ایده‌آل با بدن شما سازگار است.

در پشت کوله پشتی ۱۵ لیتری، آستر مشبکی به‌کار رفته است و ساختار آن شامل یک لایه عایق می‌باشد که رطوبت را از وسایل شخصی شما دور می‌کند. کوله‌های رانینگ Dynafit مدل Ultra pro 15L بر اساس آناتومی بدن شما با دو سایز s و m/l به بازار عرضه شده‌اند.

هنگام دویدن، ممکن است چرخش‌های ناگهانی که صورت می‌گیرد به قفسه سینه ورزشکار فشار وارد کند. دینافیت به این مشکل اندیشیده است و ایده‌هایی را بر روی این کوله رانینگ اجرا کرده است. یک محافظ پارچه‌ای و عایق برای جلوی این کوله رانینگ تعبیه شده است که قابلیت جمع شدن در داخل جیبی بر روی بند شانه‌ای را دارد. همچنین از شما و لوازمتان در برابر عواملی مانند تغییرات ناگهانی آب‌و‌هوا پشتیبانی می‌کند.

کوله اسکای رانینگ

کوله ۱۵ لیتری دینافیت، فضاهای زیادی برای سازماندهی وسایل شما دارد که باعث صرفه‌جویی در زمان پیدا کردن آن‌ها می‌شود. به این ترتیب در هنگام ورزش، دسترسی به لوازم موردنیاز را به معنای واقعی بهینه می‌کند و می‌توانید به سرعت، هر آنچه که بخواهید را از درون کوله بیرون بکشید.

یک محفظه اصلی ورزشی، جیب‌های زیپ‌دار اضافی، ذخیره‌سازی مطمئنی را برای وسایل ارزشمند شما فراهم می‌کنند. در قسمت تسمه‌های شانه نیز جیب‌هایی برای نگهداری فلاسک آب و فضاهای اضافی برای دسترسی سریع و راحت فراهم شده است. شما می‌توانید در محفظه اصلی این کوله رانینگ، کیسه آب خود را قرار داده و شلنگ آن را از هر طرف کوله که می‌خواهید رد کنید. نکته قابل توجه در این کوله پشتی ۱۵ لیتری، وجود جیب ضد آب در داخل محفظه اصلی می‌باشد که می‌توانید وسایل ارزشمند خود را در ان قرار دهید.

در قسمت جلوی کوله، فضایی برای حمل باتوم‌های کوهنوردی تعبیه شده است که می‌توانید با بندهای فشرده‌سازی که وجود دارد، آن را بر روی بدنه کوله رانینگ فیکس کنید. این بندها برای استفاده در جلوی بدن شما طراحی شده‌اند که می‌توانید با فشردن آن، حجم کوله را تنظیم کرده و بار را برای افزایش پایداری، به بدنتان نزدیک‌تر کنید.

اگر مایلید به کوهنوردی‌تان سرعت و هیجان بیشتری ببخشید و در برنامه‌های اسکای رانینگ فعالیت بیشتری داشته باشید، در خرید کوله رانینگ دینافیت مدل Ultra Pro 15 L شک نکنید. قیمت کوله رانینگ دینافیت با توجه به طراحی تکنیکال و فضای شگفت‌انگیزی که دارد، بسیار مناسب می‌باشد.

مشخصات و ویژگی‌های کوله رانینگ Dynafit مدل Ultra pro 15L

  • مناسب برای دوندگان و دوچرخه‌سواران کوهستان
  • دارای جیب‌های متعدد جهت قرار دادن وسایل موردنیاز
  • مجهز به نگهدارنده باتوم
  • دارای جیب ضد آب در داخل محفظه اصلی کوله
  • دو محفظه جهت قرار دادن بطری بر روی بند شانه‌ای
  • جیب تاشو در کمربند کوله پشتی اسکای رانینگ جهت فضای بیشتر
  • دارای سیستم پشتی تنفسی
  • مجهز به تسمه های شانه‌ای ارگونومیک
  • وجود شنل جمع‌شو و عایق در جلوی قفسه سینه
  • قابلیت حمل مخزن آب و خروجی شلنگ در دو طرف بندهای شانه‌ای
  • فوق‌العاده سبك و ارگونوميك
  • دارای جیب کمری با قابلیت فشرده‌سازی از دو طرف
جزئیات محصول
4551391757118

توضیحات

برند
Dynafit
کشور مبدا برند
ایتالیا
مناسب برای
مشترک آقایان و بانوان
بازه وزن
260-300 گرم
وزن
285 گرم
حجم
15L
جنس
Elastic Airmesh , Honeycomb
جیب
دارد
مناسب برای
اسکای رانینگ و دوچرخه سواری کوهستان

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود