موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

کوله پشتی Lowe Alpine مدل Airzone Trail ND 24L

ناموجود

کوله پشتی کوهنوردی زنانه لوآپالین با حجم 24 لیتر

‎4,900,000 تومان
رنگ
  • سبزآبی روشن
تعداد
مرجع:
8127405825
توضیحات

بانوان کوهنورد، حتماً برای یک کوهنوردی مطمئن و طی کردن مسافت‌های طولانی، نیاز دارید که یک کوله پشتی کوهنوردی خوب همراهتان داشته باشید. ما خرید کوله کوهنوردی اورجینال لوآلپاین را به شما پیشنهاد می‌کنیم؛ زیرا کوله پشتی کوهنوردی لوآلپاین در عین راحتی و سبکی، ابزارهایی که مورد نیاز شماست را در خود جای داده و خیال شما را از بابت تجهیزات ضروری سفر، راحت می‌کند. طراحی اصولی این کوله پشتی کوهنوردی به همراه ظرفیت متناسبی که دارد، به شما این امکان را می‌دهد تا با خیال راحت تمام وسایل ضروری و مورد نیاز خود را به صورت کاملاً منظم درون آن قرار دهید.

بر روی این کوله کوهنوردی، زیپ بزرگی تعبیه شده که می‌توانید وسایل پرکاربرد و ضروری خود را درون آن قرار داده و دسترسی سریع و راحت‌تری به وسایلتان داشته باشید. جیب‌های خارجی این محصول مشبک بوده و قابلیت کش‌سانی دارند که به راحتی می‌توانید بطری آب یا وسایل اضافی خود را درون آن‌ها قرار دهید. همچنین بر روی این جیب‌ها بندهایی طراحی شده تا بتوانید براساس حجم وسیله‌ای که درون جیب‌ها قرار داده‌اید آن را تنظیم کرده و از ثابت بودنشان مطمئن شوید.

در سمت چپ، بالای جیب خارجی، گیره‌ای با بست کشی، مخصوص حمل باتوم، تبر، یخ شکن و هر وسیله‌ای که نیاز به ایستایی دارد و باید در دسترستان باشد تعبیه گردیده و در پایین این جیب نیز، دو گیره مخصوص نگهداری ابزار کوهنوردی نظیر کلاه ایمنی، چراغ قوه و ... در نظر گرفته شده است.

یکی از طراحی‌های جذاب این کوله کوهنوردی، قرار گرفتن کاور ضدآب آن درون یک زیپ در قسمت زیرین است که در مواقع ضروری، به زیبایی بر روی کوله‌پشتی شما قرار گرفته و در صورت عدم نیاز، به راحتی از آن جدا می‌شود.

از آنجا که طی کردن مسیرهای کوهنوردی همیشه آسان نیست، وجود بندهای کمری پددار در این کوله پشتی به شما کمک می‌کند تا در مسافت‌های طولانی دچار کمر درد نشوید. لایه داخلی این بندها از جنس مش است و از تعریق زیاد جلوگیری می‌کند. بر روی بندهای کمری این محصول نیز، دو زیپ کوچک قرار داده شده تا به راحتی بتوانید به وسایل ضروری خود در حین سفر، دسترسی داشته باشید.

بندهای شانه‌ای محکم و پددار با لایه مش تنفسی از دیگر ویژگی های مهم این کوله کوهنوردی است که با طراحی اصولی و ارگونومیک خود، از فشار بر روی گردن و کمر شما در مسیرهای طولانی جلوگیری می‌کند و سبب حفظ سلامت شانه‌های شما می‌شود. بندهای کوله کوهنوردی لوآلپاین قابلیت تنظیم دارد و می‌توانید تا ارتفاع موردنیاز آن را جابه‌جا کنید. همچنین سوت کوچکی بر روی بند این محصول قرار داده شده تا در مواقع اضطراری بتوانید از آن استفاده کنید.

کوله کوهنوردی

کوله پشتی لوآلپاین مدل Airzone Trail ND 24L دارای سیستم تهویه بسیار مناسبی است که در قسمت پشتی قرار گرفته و با ایجاد جریان هوا و کمترین تماس با کمر شما، از تعریق جلوگیری می‌کند. طراحی آناتومیک سیستم ایرزون در این محصول با ستون فقرات شما کاملاً سازگار است و نهایت راحتی را برایتان فراهم می‌‌کند.

بر روی بدنه داخلی درب کوله کوهنوردی 24 لیتری لوآلپاین زیپ کوچکی قرار داده شده که طراحی جالبی دارد و برای وسایل مهم و ضروری شما بسیار کاربردی است. درون این زیپ، گیره‌ای برای قراردادن کلیدهایتان نیز در نظر گرفته شده تا از گم شدن آن‌ها در میان دیگر وسایل جلوگیری شود. کلیدها را می‌توانید داخل زیپ و یا بیرون زیپ نگهداری کنید. همچنین بر روی این زیپ، برچسب SOS چاپ شده که در موقعیت‌های اضطراری به شما کمک می‌کند جان خود را نجات دهید!

کوله پشتی 24 لیتری لو آلپاین، به طور هوشمندانه‌ای سیستم هیدراتاسیون را در خود جای داده و با داشتن محفظه‌ای برای کیسه آب و خروجی شلنگ آب، این امکان را به شما بانوان کوهنورد می‌دهد که در هر زمان و شرایطی بتوانند آب بنوشند.

از دیگر شاخصه‌های این کوله پشتی، داشتن فریم سبک و در عین حال مستحکم است که باعث حفظ تعادل شما در مسیر گشته و از فشار وسایل موجود در کوله کوهنوردی، بر روی کمر شما جلوگیری می‌کند. این محصول با دارا بودن 7 جیب بیرونی و 3 جیب داخلی به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی بتوانید وسایل خود را بر اساس اولویت و ضروریتی که دارند در آنها جای دهید. اگر تاکنو چیدن وسایل در کوله کوهنوردی برایتان دشوار بود، حتماً "نحوه چیدن کوله کوهنوردی" را با دقت بخوانید!

قیمت کوله پشتی کوهنوردی زنانه Lowe Alpine، با داشتن ویژگی‌های متعدد، بسیار مقرون بصرفه و انتخاب بسیار خوبی برای شما بانوان کوهنورد و طبیعت‌گرد خواهد بود. 

مشخصات و ویژگی های کوله پشتی Lowe Alpine مدل Airzone Trail ND 24L

  • ایده آل برای بانوان در فعالیت های ترکینگ، کوهپیمایی و کوهنوردی سبک
  • قابل استفاده برای برنامه های یک روزه
  • حجم 24 لیتر با وزن 1050 گرم
  • دارای سیستم تهویه Airzone
  • امکان حمل کمل بک و خروجی شلنگ برای آن
  • گیره مخصوص نگهداری کلیدها در داخل کوله
  • بند کمری پد دار با جیب زیپی
  • بند سینه و سوت اضطراری بر روی بندهای شانه‌ای
  • دارای برچسب SOS
  • دارای کاور باران
  • جیب های خارجی و داخلی زیپ دار برای تفکیک لوازم
  • دارای رکاب سرشانه با طراحی آداپتیو فیت جهت راحتی کوهنوردان
  • جیب‌های بیرونی بزرگ از جنس مش با قابلیت کش سانی
  • قابلیت حمل باتوم، یخ شکن و دیگر ابزارهای کوهنوردی
  • دارای تسمه‌های فشرده سازی در دو طرف کوله
  • قابلیت تنظیم ارتفاع و سازگاری با آناتومی ظریف بانوان
  • ابعاد : 26 * 25 * 60 سانتی‌متر

کوله پشتی کوهنوردی زنانه

جزئیات محصول
8127405825

توضیحات

برند
Lowe Alpine
کشور مبدا برند
انگلیس
مناسب برای
بانوان
بازه وزن
900-1200 گرم
وزن
1050 گرم
ابعاد
26 * 25 * 60 سانتی‌متر
حجم
24 لیتر
محفظه مخزن آب (camel bag)
دارد
کاور باران
دارد
جیب
دارد
مناسب برای
برنامه‌های یک روزه
قابل استفاده برای
ترکینگ، کوهیپمایی و کوهنوردی سبک
سیستم حمل
Airzone

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود