موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

کیسه ضدآب Sea To Summit مدل Ultra-Sil Pack Liner 50L

ناموجود

کیسه ضدآب سی تو سامیت 50 لیتری اولترا سیل پَک لاینر مقاوم و سبک 

‎390,000 تومان
رنگ
  • آبی
تعداد
مرجع:
توضیحات

درای بگ اولترا سیل 50 لیتری سی تو سامیت برای حمل لباس های کثیف، لوازم جانبی و سایر وسایل دیگر کارآمد می باشد. طراحی بیضی شکل این کیسه ضدآب 50 لیتری سی تو سامیت تمام زوایای داخلی کوله پشتی را پوشش داده و با داشتن خاصیت ضدآبی همه ی وسایل درون درای بگ خشک مانده و از نفوذ رطوبت و آب محافظت می کند. کاور ضدآب داخل کوله پشتی سی تو سامیت مدل ULTRA-SIL PACK LINER 50L از پارچه Cordura و نایلون 30D Ultra-Sil با مقاومت بالا که سیلیکونیزه شده تولید شده که با پوشش پلی اورتان این محصول کاملاً ضدآب و مقاوم فراهم کرده است.

کمپانی Sea To Summit در سال 1983 در Perth استرالیای غربی شکل گرفت زمانی که تولید محصولات سبک بسیار کم بود. Sea To Summit از آنجایی شروع شد که شخص Tim Macartne Snap پس از فتح اورست با رولند آشنا شد و این آغاز رابطه دوستانه آنها محسوب می شود. در همان میان Tim مشغول آماده سازی خود جهت صعودش به قله اورست (Summit) از دریای خلیج بنگال (Sea) بود و یکی از دلایل انتخاب نام برند صعودش از دریا به این قله بود و او اولین نفری محسوب می شد که از دریا به اورست صعود می کرد و اینجا بود که از این چالش بزرگ الهام گرفته شد. کمپانی Sea To Summit یک سیستم کمال گرا در جهت تولید محصولاتی جذاب با ظاهری زیبا و کاربردی می باشد. تولید محصولاتی با کیفیت فراوان در عین حال با حجم بسیار کم و سبک از جمله اهداف این کمپانی بزرگ می باشد که توانسته است نیازهای طیف گسترده ای از افراد را برطرف نماید تا نهایت لذت را از برنامه های مختلف خود ببرند. 

این درای بگ قیمت مناسب، سبکی، طراحی جمع و جور و ساختار عالی و جذابش باعث جلب توجه کاربران و انتخاب آن ها برای برنامه هایشان شده است. درای بگ داخل کوله اولترا سیل سی تو سامیت برای برنامه های هایکینگ، بک پکینگ، مسافرت و دوچرخه سواری قابل استفاده می باشد. درب Hypalon کیسه ضد آب کوله پشتی به عنوان یک کیسه درای بگ شناخته شده که با راحتی هر چه تمام تر رول و توسط یک سگک بسته می شود و از نفوذ هر گونه رطوبت، گرد و خاک جلوگیری می کند. درزهای کیسه ضدآب کوهنوردی سی تو سامیت با نوارهای مخصوص کاملاً ضدآب و منحصربفرد دوخته شده است. خرید درای بگ سی تو سامیت 50 لیتری با ویژگی های خاص و عملکرد عالی سبب شده وسایل را حفظ و سالم نگه دارد و دوست داران طبیعت  را برای همراه داشتن این محصول مشتاق تر کند.

  • مناسب برای حمل لباس های کثیف، لوازم جانبی و سایر وسایل دیگر در داخل کوله
  • ساخته شده از پارچه Cordura سیلیکونیزه شده و نایلون با مقاومت بالا 30D Ultra-Sil
  • قابل استفاده برای بک پکینگ، کوهنوردی، هایکینگ، مسافرت و دوچرخه سواری
  • دارای درزهای بادوام و مقاوم در برابر آب
  • طراحی جمع و جور و فوق العاده سبک و باثبات
  • قابلیت جمع شدن آسان درب به صورت رول از جنس Hypalon ضدآب و غیر جذب رطوبت
  • استفاده از پوشش پلی اورتان جهت خاصیت ضدآبی

جزئیات محصول

توضیحات

برند
Sea to summit
کشور مبدا برند
استرالیا
بازه وزن
60-100 گرم
وزن
74 گرم
ابعاد
70 * 16 * 49 cm
حجم
50 لیتر
جنس
PU coated siliconized Cordura
مقاومت در برابر آب
water proof
مناسب برای
بک پکینگ، کوهنوردی، هایکینگ، مسافرت و دوچرخه سواری

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود