موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

کفش ربوآر مدل آگرین 2016

ناموجود

کفش کوهنوردی ربوآر با آستر گورتکس و تنفسی

‎1,220,000 تومان
سایز
رنگ
  • سرمه ای
تعداد
مرجع:
1662262264251
توضیحات

این کفش کوهنوردی از برند ملّی Rebuar مناسب برای ترکینگ، طبیعت گردی و کوهنوردی است. کفش کوهنوردی ربوآر با رویه ی چرم طبیعی و بسیار با کیفیت تولید شده است. این رویه به روش بسیار ظریف و مینیاتوری نبوک تولید شده که مقاومت بالایی دارد و این کفش کوهنوردی ایرانی را از آسیب و سایش مصون نگه می دارد.

مزیت این متریال کفش کوهنوردی نسبت به چرم های دیگر، مقاومت عالی در مقابل خط افتادن یا ترک و سایش می باشد. پس این کفش کوهنوردی ایرانی، علاوه بر حفاظت از پاهای شما و طول عمر بیشتر، زیبایی ظاهری خود را نیز حفظ می کند. کفش کوهنوردی ربوآر را می توانید در دفعات متعدد و به راحتی بشویید؛ اما هم چنان می بینید که کیفیت خود را حفظ کرده است!

ترکیب متریال در زیره کفش کوهنوردی ربوآر

جنس کفی کفش کوهنوردی ایرانی از برند Rebuar از متریال های TPU و PU تولید شده است؛ به گونه ای که بالای کفی و قسمت در تماس با پاهای کوهنوردان، از جنس PU در نظر گرفته شده تا با نرمی و انعطاف پذیری بالایی که دارد، راحتی پا را تضمین کند. اما برای قسمت زیره کفش کوهنوردی ربوآر که با سطح زمین و پیمایش شما در ارتباط می باشد، متریال TPU به کار رفته است. این جنس، نوعی پلاستیک است که از خود در مقابل سایش و ضربه مقاومت نشان می دهد. این زیره بسیار مقاوم بوده و همین متریال یک تنه توانسته این کفش کوهنوردی ایرانی را مقاوم کند.

بخش دیگر مزیت این زیره عالی مرتبط با نوع اتصال کفش به آن می ‌باشد، زیرا این روش به صورت تزریقی انجام می شود که موجب اتصال بسیار قوی زیره شده است؛ به گونه ای که امکان جدا شدن زیره به سختی امکان دارد.

البته برای اطلاعات بیشتر می توانید به بلاگ کفش کوهنوردی زمستانه در سایت سیاه کمان مراجعه کنید و در خصوص جزییات کفش کوهنوردی آگاهی بیشتری داشته باشید.

مزیت های انحصاری کفش کوهنوردی مدل آگرین

این کفش کوهنوردی دارای کفی آنتی شوک است؛ به گونه ای که زمان برداشتن قدم هایتان فشار اضافه وارد به پا و زانوهای کوهنوردان را کم کرده و همین مسأ‌له موجب سلامتی بیشتر شما در طول فعالیت های دراز مدت تان می شود.

آستر داخلی این کفش کوهنوردی نیز به گورتکس مجهز شده که آن را کاملاً ضد آب می کند و در کنار این مزیت، تنفس پذیری بی نظیری به پاهای شما هنگام فعالیت هدیه می دهد.

لازم به ذکر است که به گارانتی این کفش کوهنوردی از این برند ملّی اشاره کنیم. تمام مدل های کفش کوهنوردی از برند Rebuar دارای ضمانتی 6 ماهه در قسمت زیره و سگک هایش می باشد که این مسأله، مُهری بر اثبات کیفیت این کفش کوهنوردی ایرانی است.

در واقع قیمت کفش ربوار با توجه به مزیت های مثال زدنی اش بسیار مناسب است؛ که دلیل دیگری برای تأیید سیاه کمان در خصوص خرید کفش کوهنوردی ایرانی از این برند خوش نام محسوب می شود.

مشخصات و ویژگی های کفش کوهنوردی Rebuar مدل 2016

  • مناسب  برای ترکینگ، طبیعت گردی و کوهنوردی
  • جنس رویه کفش از چرم طبیعی نبوک
  • کاملاً مقاوم در برابر سایش و آب
  • دارای آستر گورتکس برای جلوگیری از نفوذ آب با قابلیت تنفس پذیری قابل توجه
  • جنس کفی ترکیبی از TPU و PU مقاوم در برابر سایش و ضربه
  • دارای قابلیت آنتی شوک برای جذب فشار و شوک وارد شده به پاها
  • 6 ماه گارانتی برای قسمت زیره و سگگ

جزئیات محصول
1662262264251

توضیحات

برند
Rebuar
کشور مبدا برند
ایران
مناسب برای
مشترک آقایان و بانوان
بازه وزن
500-700 گرم
وزن
620 گرم (وزن هر لنگه)
نوع
کوهپیمایی (Trekking)
رویه
چرم نبوک
زیره
TPU
آستر
گورتکس
کفی
PU
قابل استفاده برای
ترکینگ، طبیعت گردی و کوهنوردی

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند نیز خریداری کرده اند:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود