موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

کوله پشتی Lowe Alpine مدل Peak Attach 30

ناموجود

کوله پشتی فنی لو آلپاین پیک اَتَچ 30 لیتر دارای محفظه مخزن آب

‎2,450,000 تومان
رنگ
  • مشکی/آبی
تعداد
مرجع:
توضیحات

کوله پشتی Lowe Alpine مدل Peak Attach 30 برای صعود های فنی، اسکی و کوهنوردی مناسب است. کوله پشتی صعود Peak Attach با سیستم پشتی تنظیم کننده ای که دارد می تواند مناسب با آناتومی و اندازه ستون فقرات هر فرد تغییر کند و فاصله گردن تا کمر را پوشش دهد. این کوله پشتی فنی به دلیل استفاده در فعالیت های زمستانی در سیستم پشتی خود مش یا سیستم توری طراحی نکرده است تا هنگامی که مشغول فعالیت هستید و شروع به تعریق کردید در پشتتان احساس سرما نکنید. سیستم پشتی کامل به ستون فقرات شما می چسبد و از نفوذ سرما جلوگیری می کند، اما با این وجود نه تنها از تعریق بیشتر جلوگیری می کند بلکه به گونه ای طراحی شده است که با شیار هایی روی سیستم پشتی، موجب تنفس پذیری و خشک شدن شما نیز می شود.

بر روی بندهای سر شانه کوله پشتی مخصوص اسکی، تسمه هایی با قابلیت تنظیم سایز وجود دارد تا باعث راحتی بیشتر شما حین حرکت شود. به لطف تکنولوژی Torso Fit می توانید ارتفاع بندهای سرشانه را تغییر دهید و آن را متناسب با فرم بدنتان تنظیم کنید. روی درب کوله پشتی Low Alpine مدل Peak Attach یک جیب زیپ دار طراحی شده و برای لوازم حساسی چون گوشی که نیاز به مراقبت بیشتر دارند، در داخل درب آن، یک جیب بزرگ زیپ دار تعبیه شده است. در داخل درب کوله پشتی 30 لیتری Peak Attach، یک تسمه برای حمل و نگهداری طناب وجود دارد. روی بدنه کوله حلقه های نگهدارنده برای نگهداری و حمل لوازم مورد نیاز وجود دارد. همچنین بندهایی به همراه نگهدارنده های نوک باتوم در جلوی کوله قرار دارد تا زمانی که نیاز به استفاده از باتوم ندارید، انتهای آن به کسی یا جایی آسیب نزند. وجود جیب هایی در دو طرف کوله پشتی دغدغه شما را از حمل بطری های آب و لوازمی که نیاز دارید در دسترس باشند را از بین می برد. در کنار این جیب ها، بندی پهن برای نگهداری تخته اسکی طراحی شده که می توانید با تسمه های قابل تنظیم آن را به کوله پشتی فیکس کنید.

کمربند کوله پشتی Peak Attach با فیکس شدن کامل روی کمرتان، بار کوله پشتی را به خوبی پخش می کند تا آسیبی به شما وارد نشود. این کمربند قابلیت جداسازی دارد و دارای دستگیره های نگهدارنده ابزار فنی است. می توانید آن را در زمان صعود جدا کرده و به کمرتان ببندید تا لوازم مورد نیازتان را به آن وصل کنید و دسترسی راحت تری داشته باشید.

  • مناسب برای صعودهای فنی، اسکی و کوهنوردی
  • قابلیت تنظیم سیستم پشتی متناسب با آناتومی منحصر به ستون فقرات هر فرد
  • مجهز به جیب های بزرگ در دو طرف کوله برای قرارگیری قمقمه یا لوازم مورد نیاز
  • دارای نگهدارنده باتوم و تبریخ با گیره های اتصال نوک باتوم جهت حمل ایمن
  • توانایی تنظیم حجم کوله پشتی با بند های فشرده سازی
  • طراحی بند های کشی برای نگهداری لوازم مورد نیاز
  • مجهز به سیستم آبرسانی و محفظه مخصوص عبور مخزن آب
  • طراحی یک جیب زیپدار روی درب کوله و جیبی دیگر در داخل آن
جزئیات محصول

توضیحات

برند
Lowe Alpine
کشور مبدا برند
انگلیس
مناسب برای
مشترک آقایان و بانوان
بازه وزن
1500-1900 گرم
وزن
1162 گرم
حجم
30 لیتر
محفظه مخزن آب (camel bag)
دارد
قابل استفاده برای
صعودهای فنی، اسکی و کوهنوردی
سیستم حمل
Torso Fit

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود