موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

کوله پشتی Deuter مدل Futura 26 SL

ناموجود

کوله پشتی دیوتر فوتورا با حجم 26 لیتر مناسب بانوان

‎5,100,000 تومان
رنگ
  • ذغالی
  • صورتی تیره
  • دلفینی روشن
تعداد
مرجع:
324931095
توضیحات

خرید کوله پشتی کوهنوردی برای همه‌ی کوهنوردان انتخاب چالشی محسوب می‌شود و پیدا کردن کوله‌ای که نیازهای مرتبط با پیمایش را طی کند و از طرفی با آناتومی بدن هماهنگ باشد تا باعث افزایش خستگی مضاعف نشود، حقیقتاً کار دشواری است. البته شما می‌توانید با مطالعه بلاگ راهنمای خرید کوله کوهنوردی کارتان را راحت‌تر کنید، اما همچنان این حقیقت غیر قابل انکار است که این دغدغه‌ها در بین آقایان و بانوان مشترک است. اما شاید برای بانوان انتخاب سخت‌تر باشد. زیرا اکثر کوله پشتی‌ها با آناتومی بدن آقایان هماهنگی بیشتری دارد. به همین دلیل در سالهای اخیر، طراحی مخصوص بانوان اهمیت بیشتری کسب کرد و کوله پشتی Deuter مدل Futura 26 SL یک نمونه بسیار با کیفیت و قوی در بین انواع کوله پشتی‌ کوهنوردی است که کاملاً بر اساس آناتومی بدن خانم‌ها تولید شده است. 

کوله پشتی دیوتر، نامی آشنا در عرصه کوله‌های کوهنوردی است. این بار با تولید مدل Futura 26 SL به صورت تخصصی خانم‌ها را در اولویت قرار داده است تا در برنامه‌های یک روزه نهایت لذت و راحتی را تجربه کنند. با قرار دادن سیستم حمل AIR-COMFORT در زمان پیمایش حالت تنفسی قوی را به وجود می‌آید، تا در زمان تعریق هوا به راحتی بتواند جریان پیدا کند و مانع از چسبیدن کوله به صورت مستقیم با کمر انسان می‌شود که علاوه بر حالت تنفسی، از لحاظ حمل نیز راحتی بیشتری را برای کوهنورد رقم می‌زند.

کوله پشتی دیوتر

کوله پشتی دیوتر مجهز به سیستم هیدراتاسیون است؛ یعنی اینکه برای نوشیدن آب نیازی نیست کوله پشتی دیوتر را حتماً از شانه پایین بیاورید و با باز کردن محفظه‌ی داخلی تازه به بطری آب برسید! با این سیستم، کوهنوردان به آسانی حتی در زمان حرکت، به سادگی از لوله‌ی نوشیدن آب که معمولاً بهکمل بگ یا کیسه حمل آب معروف است؛ می‌توانند آب بنوشند بدون اینکه از سرعت حرکتشان کم شود. به طور کلی می‌توان گفت کوله پشتی دیوتر با دارا بودن سیستم هیدراتاسیون در اصل برای انتقال آسان آب طراحی شده است.

اگر بخواهیم از محفظه کلی کوله پشتی Deuter صحبت کنیم، باید بگوییم با دارا بودن حجم 26 لیتری، نه تنها برای تمام تجهیزاتی که در یک روز نیاز می‌شود، فضای کافی دارد، بلکه برای اشیای گران قیمت و مهم نیز محفظه‌ی جدا تعبیه کرده است، تا در شلوغی کوله گم نشوند. شاید بهترین گزینه قرار دادن کلید، ساعت و ... از این دست کالاها باشد. نکته جالب توجه درباره‌ی فضاهای خاص کوله پشتی Deuter مدل Futura 26 SL داشتن محفظه‌ای برای لباس‌های خیس است؛ پس با خیال راحت اگر به رودخانه برخوردید، اول ساعت خودتان را در جیب مخصوص بگذارید، بعد در دل آب گام بردارید و نگران لباس خیس‌ نباشید! البته قبل از آن از همراه داشتن پوشاک خشک و زاپاس مطمئن باشید!! برای یک سری وسایل مانند لیوان، یا حتی کلاه نیز، بر روی بند کوله دیوتر حلقه‌ای تعبیه شده است تا به راحتی امکان اتصال آن‌ها وجود داشته باشد. در آخر با قرار دادن جیب‌های کناری، طراحان دیوتر کار را برای محفظه‌های داخلی یکسره کردند و چیزی کم نگذاشتند. یک کاور باران نیز برای کوله در نظر گرفتند، تا هیچ کمبودی در این کوله احساس نشود.

خرید کوله پشتی دیوتر

کوله پشتی دیوتر با قرار دادن بندهای راحت و سازگار با آناتومی بدن، بسیار مناسب بر روی کمر و سر شانه‌ی بانوان کوهنورد قرار می‌گیرد. البته نحوه بستن بند کوله پشتی کوهنوردی قواعد خاصی دارد، که با آگاهی از آن بهتر می‌توانید کوله را بر روی بدن سوار کنید.

خرید کوله پشتی دیوتر مدل Futura 26 SL با قیمت بسیار مناسب، یعنی تضمین خرید کالای بادوام، وقتی می‌گوییم قیمت مقرون به صرفه، یعنی شما با خرید این کالا، تا سال‌ها نیازی به خرید کوله پشتی ندارید. بنابراین عملاً در هزینه صرفه جویی کرده‌اید.

مشخصات و ویژگی‌های کوله پشتی Deuter مدل Futura 26 SL

  • ایده آل برای بانوان در برنامه‌های یک روزه
  • حلقه حمل تجهیزات بر روی کوله
  • دارای سیستم هیدراتاسیون
  • دارای کاور باران برای محافظت کوله پشتی در برابر نفوذ آب
  • سیستم حمل Aircomfort فوق‌العاده تنفسی و راحت
  • جیب های کناری برای گذاشتن لوازم
  • محفظه داخلی برای اشیاء گران قیمت و محفظه دیگر برای قرار دادن لباس‌های خیس
  • بندهای کمری راحت و سازگار با آناتومی کمر و لگن بانوان
جزئیات محصول
324931095

توضیحات

برند
Deuter
کشور مبدا برند
آلمان
مناسب برای
بانوان
بازه وزن
1200-1500 گرم
وزن
1250 گرم
ابعاد
20 * 28 * 54 سانتی‌متر
حجم
26 لیتر
جنس
%60 پلی‌استر 600D و 40% پلی‌آمید 210D
قابل استفاده برای
برنامه‌های یک روزه
سیستم حمل
Aircomfort

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود