موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

کوله پشتی Jack Wolfskin مدل Highland Trail 50L

ناموجود

کوله پشتی ۵۰ لیتری جک‌ولف‌اسکین هایلند مناسب برای برنامه‌های چند روزه

‎11,150,000 تومان
رنگ
  • ذغالی
  • نارنجی تیره 1
  • قرمز
  • *طوسی تیره*
تعداد
مرجع:
949366
توضیحات

روز تعطیل است و شما برای رفتن به کوه آماده شده‌اید؟ اما آنقدر تعداد وسایلتان زیاد است که محفظه‌ای برای نگهداری آن‌ها ندارید؟ و یا کیفی که دارید، مناسب برنامه‌های کوله‌گردی نمی‌باشد؟ پیشنهاد ما به شما، خرید کوله پشتی Jack Wolfskin مدل Highland است. این کوله‌‌پشتی با حجم 50+5  لیتری می‌تواند بهترین گزینه، برای ماجراجویی‌های شما در فضای طبیعت باشد.

این کوله پشتی که از مجموعه کوله‌های Highland است، نامی آشنا در میان کوهنوردان حرفه‌ای می‌باشد. کوله پشتی Jack Wolfskin Highland Trail XT 50 به حدی فضا برای تجهیزات و لوازم‌ کوه شما دارد که می‌تواند پاسخگوی برنامه‌های چندروزه شما هم باشد.

یک کوله کوهنوردی خوب، علاوه بر اینکه باید محفظه‌ی کافی و جاداری برای تمام تجهیزات شما داشته باشد، لازم است انعطاف‌پذیر بوده و از وزن سبکی نیز برخوردار باشد. کوله پشتی جک ولف‌‌اسکین هایلند به‌خوبی تمام این ویژگی‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد.

این محفظه، دسترسی سه گانه از قسمت بالا و پایین و جلو کوله دارد که باعث می‌شود، به سرعت و آسانی هرچه تمام‌تر به محتویات کوله دسترسی داشته باشید. با یادگیری اصول کوله‌چینی، می‌توانید به‌سادگی تجهیزات خود را در کوله‌پشتی قرار داده و در صعودهای آلپاین در تمامی فصول سال استفاده کنید.

          کوله پشتی کوهنوردی

از کمپینگ در بیابان و جنگل‌های بارانی گرفته تا کوهنوردی در بسیاری از مکان‌های دنیا، می‌توانید کوله جک‌ولف را به‌همراه داشته باشید. چرا که این کوله از تکنولوژی X-Transition برای سیستم پشتی بهره می‌برد. این سیستم، تهویه پشتی خوبی را ارائه می‌دهد که حمل بارهای سنگین را به طرز شگفت‌آوری آسان می‌کند. دو پایه آلومینیومی x شکل، در بدنه‌ی پشتیِ کوله به‌‌کار رفته است که وزن بار را به‌طور هوشمندانه‌ای بین شانه‌ها و ستون فقرات، تقسیم می‌کند.

علاوه بر این، تسمه‌هایی در پشت کوله پشتی‌های Highland تعبیه شده است، که قابلیت تنظیم ارتفاع و طول را باتوجه به قد شما فراهم می‌آورد. دوخت و طراحی استاندارد این محصول، باعث جاگیری صحیح و راحت کوله پشتی بر روی بدن افراد با سایزهای مختلف شده است.

            کوله پشتی ۵۰ لیتری

ویژگی جالب و کوچکی که در این کوله وجود دارد، جداسازی سَری بالای کوله و استفاده از آن به عنوان یک کیف همراه است. این سَری، دارای بندهای سگک‌داری برای آویز است که می‌توانید با آن، به راحتی به مسیر خود ادامه دهید.

جنسِ پارچهِ کوله‌ی جک ‌ولف، از ماده Cross Rip 300D و 100% پلی آمید می‌باشد که در برابر ساییدگی و خراش بسیار مقاوم است. پارچه بادوامی که در بدنه و کفِ کوله استفاده می‌شود، حفاظت طولانی‌مدت را در مسیرهای سخت تضمین می‌کند. جنس اسکلت و قاب کوله نیز از ماده Aluminium Huney Comb بوده که باعث سبک بودن کوله پشتی Jack Wolfskin می‌شود.

در کوله‌ی 50 لیتری جک ولف‌اسکین، جیب‌ها و محفظه‌های زیادی تعبیه شده است که امکان سازماندهی وسایل را فراهم می‌کند. همچنین در این کوله پشتی چندروزه، یک جیب داخلی برای قرارگیری کیسه آب و یک جیب در بخش جلویی برای جدا کردن وسایل مرطوب و خشک تبعیه شده است. یکی دیگر از ویژگی‌های جالب کوله پشتی ۵۰ لیتری جک ولف، وجود فضایی برای حمل کردنِ بطری آب بر روی کمربند لگنی آن می‌باشد. جیب‌های دیگری هم در بدنه این کوله ایجاد شده است تا شما بتوانید، هرچه را که می‌خواهید جاسازی و نظم دهید.

            کوله کوهنوردی

مشخصات و ویژگی‌های کوله پشتی Jack Wolfskin مدل Highland Trail 50L

  • سیستم پشتی راحت و قابل تنظیم با قاب آلومینیومی X شکل
  • کمربند قابل تنظیم
  • دارای تسمه‌های نگهدارنده باتوم
  • بند سینه قابل تنظیم بهمراه سوت اضطراری
  • تسمه‌های شانه قابل تنظیم
  • دارای محفظه نگهدارنده کیسه آب
  • محفظه اصلی با قابلیت دسترسی سه گانه از جلو، بالا و پایین
  • دارای کاور باران
  • استفاده پارچه بسیار سبک

 

جزئیات محصول
949366

توضیحات

برند
Jack Wolfskin
کشور مبدا برند
آلمان
مناسب برای
مشترک آقایان و بانوان
بازه وزن
2000-2500 گرم
وزن
2100 گرم
ابعاد
77* 36 * 32 cm
حجم
50 L
جنس
Cross Rip , Polyester 100%
محفظه مخزن آب (camel bag)
دارد
کاور باران
دارد
قابل استفاده برای
برنامه‌های چند روزه
سیستم حمل
X-Transition

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود