موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

کوله پشتی Salewa مدل Alptrek Bp 42+5L

ناموجود

کوله پشتی سالیوا 42 لیتری با سیستم پشتی تنفسی Dry Back Custom

‎6,300,000 تومان
رنگ
  • *طوسی*
  • سرمه ای
تعداد
مرجع:
321753934283
توضیحات

کوله پشتی سالیوا مدل Alptrek Bp 42+5L، یک کیف کوهنوردی سبک و راحت می‌باشد که برای استفاده در مسافت‌های طولانی طراحی شده است. خرید کوله پشتی سالیوا برای برنامه‌های چند روزه کوهنوردی، پیشنهاد عالی می‌باشد، چرا که این محصول برای حمل آسان بارهای سنگین کاربرد دارد.

ظرفیت کوله پشتی سالیوا 42 لیتر است که می‌توانید به لطف محفظه‌ی درب آن، ۵ لیتر حجم اضافی دیگر را به فضای بار خود اضافه کنید. فقط کافیست ارتفاع آن را تنظیم کنید. این محفظه به عنوان کیف حمل، نیز قابل جدا شدن می‌باشد. اگر می‌خواهید در وزن کیف کوهنوردی خود صرفه جویی کنید یا در هنگام بالا رفتن از کوه، فضای بیشتری داشته باشید، می‌توانید این محفظه را به وسیله‌ی سگک‌ها جابه‌جا کنید.

برند سالیوا، نامی آشنا در بین طبیعت‌گردان می‌باشد که محصولات بسیار باکیفیتی را در زمینه ورزش کوهنوردی تولید می‌کند. این برند حامی کوهنوردان معروفی همچون هرمان هابر برای صعود به قله Andes بوده است. تیم طراحی سالیوا، عملکردهای دقیقی را در هر قسمت از کوله پشتی کوهنوردی سالیوا مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌دهند تا الزامات و ترکیب بهینه از متریال‌ها را انتخاب کرده و به تولید محصولات بپردازند.

کوله پشتی کوهنوردی سالیوا از جنس نایلون سبک می‌باشد، به همین دلیل در برابر سایش مقاوم بوده و بسیار تنفس‌پذیر است. پارچه بادوامی که در بدنه و کف این محصول استفاده می‌شود، حفاظت طولانی‌مدت را در مسیرهای سخت تضمین کرده و مانع عرق کردن می‌شود.

    کوله پشتی سالیوا

راحتی بی‌نظیر در کوله پشتی سالیوا

سیستم حمل کوله پشتی کوهنوردی سالیوا از تکنولوژی Dry Back Custom بهره می‌برد که راحتی را برای شخص تضمین می‌کند. این تکنولوژی به شکل بالشتک‌دار با تهویه مناسب وجود است که با آناتومی بدن فرد تناسب دارد.

همچنین سیستم پشتی کوله سالیوا، قابلیت تنظیم باتوجه به پشت بدن فرد دارد که با توجه به آناتومی شخص، در سه ارتفاع قابل تنظیم می‌باشد. علاوه بر این، تسمه‌های باربر در دو طرف سیستم پشتی طراحی شده است که انرژی فرد را در فواصل طولانی، بهینه نگه می‌دارد. تمام این سیستم به‌کار رفته، وزن بار را به قسمت لگنی فرد انتقال می‌دهد که باعث می‌شود، فشار کمتری به پشت فرد منتقل شود.

یک کوله کوهنوردی خوب، باید محفظه‌ی کافی و جاداری برای تمام تجهیزات شما داشته باشد. در کوله پشتی سالیوا، دسترسی دوگانه از جلو و بالای کیف به محفظه اصلی برای دسترسی سریع و آسان وجود دارد. همچنین جیب‌های زیادی در قسمت‌های مختلف کوله پشتی سالیوا قرار گرفته است که فضای ذخیره‌سازی خوبی برای بار می‌باشد. در کمربند لگنی این کیف دو جیب طراحی شده است که دسترسی راحتی به وسایل ضروری در طول مسیر داشته باشید.

تسمه‌هایی برای کنترل بار بر روی کوله پشتی کوهنوردی سالیوا تعبیه شده است که با محکم کردن آن می‌توانید محصول را بر روی شانه ثابت نگه دارید؛همچنین بند سینه به فیکس نگه داشتن بدنه کوله بر روی شخص کمک می‌کند. نکته جالب، وجود بست‌هایی برای حمل طناب در کنار دهانه کوله پشتی سالیوا است. برای محکم کردن طناب می‌توانید این تسمه‌ها را دور طناب بپیچید. سپس آن را به حلقه‌های دوخته شده کنار دهانه قلاب کرده و محکم به پایین بچسبانید.

قیمت کوله پشتی سالیوا مدل Alptrek Bp 42+5L با توجه به ویژگی‌هایی که دارد، بسیار مناسب بوده و طرفداران زیادی دارد. به همین دلیل خرید کوله پشتی سالیوا را به شما کوهنوردان عزیز پیشنهاد می‌کنیم.

مشخصات و ویژگی‌های کوله پشتی Salewa مدل Alptrek Bp 42+5L

  • مناسب برنامه‌های چند روزه کوهنوردی و طبیعت‌گردی
  • دارای وزنی سبک و معادل 1491 گرم نسبت به حجم آن
  • قابلیت تنظیم کمربند و بند شانه‌ای کوله پشتی کوهنوردی سالیوا
  • مجهز به نگهدارنده باتوم و تبریخ
  • اتصال و حمل راحت طناب 
  • استفاده از سیستم Custom Dry Back جهت قرارگیری مناسب روی بدن
  • دارای تسمه‌های فشرده سازی جانبی برای کنترل حجم
  • قابلیت حمل مخزن آب و خروجی شلنگ
  • جیب های زیپی داخلی تعبیه شده برای قرار دادن وسایل ضروری
  • مجهز به بند شانه‌ای و کمربند لگنی برای انتقال بار
  • دارای یک جیب زیپی در زیر و کاور باران داخل آن
جزئیات محصول
321753934283

توضیحات

برند
Salewa
کشور مبدا برند
ایتالیا
مناسب برای
مشترک آقایان و بانوان
بازه وزن
1500-1900 گرم
وزن
1491 گرم
ابعاد
70 * 30 * 22 cm
حجم
42 لیتر
جنس
Nylon Twill , Nylon Honeycomb
جیب
دارد
جیب داخلی
دارد
قابل استفاده برای
ترکینگ و برنامه‌های چند روزه
سیستم حمل
DRY Back Custom

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود