موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

کوله پشتی Lowe Alpine مدل Appalachian 70+15

ناموجود

کوله پشتی کوهنوردی لوآلپاین آپالاچیان 70 لیتر مناسب برنامه ای چند روزه

‎4,200,000 تومان
رنگ
  • سبز 02
تعداد
مرجع:
توضیحات

اگر قصد مسافرت، کوهنوردی و طبیعت گردی را دارید، سیاه کمان به شما کوله پشتی Lowe Alpine که یک کوله ایده آل برای فعالیت هایی فضای باز است را پیشنهاد می کند. قطعاً برای انتخاب یک کوله پشتی استاندارد باید فاکتورهایی را در نظر داشته باشیم؛ نظیر حجم کوله پشتی، نوع فعالیت، ساختار و طراحی آن. کوله پشتی لوآلپاین به شکل استوانه ای طراحی شده است و با ظرفیت 15+70 لیتری جزو دسته کوله پشتی های چند روزه محسوب می شود.

راحتی مثال زدنی با کوله پشتی Lowe Alpine

کوله پشتی لو آلپاین مجهز به تنظیم رگلاجی برای ستون فقرات و تکنولوژی بسیار کاربردی Torso Fit System بوده که می تواند در مسیرهای طولانی کمک شایانی به کوهنورد کند. این سیستم نوآورانه در تمام بندهای قابل تنظیم کوله لو آلپاین به بهترین شکل با آناتومی بدن ساخته و پرداخته شده است که همین امر باعث می شود تا به ایده آل ترین شکل بر روی شانه ها قرار گیرد. کوله پشتی Lowe Alpine دارای پدهای تنفسی بسیار نرم در بندهای شانه و کمر می باشد. این سیستم تهویه مناسب باعث می شود که گردش هوا به خوبی صورت گرفته و از تعریق شانه ها و به خصوص قسمت کمر جلوگیری کند.

طراحی کوله پشتی Lowe Alpine به خوبی فرم بدن را مهار کرده و سبب می شود عملکرد کوهنورد به بالاترین سطح خودش برسد. این مدل کوله پشتی لو آلپاین پرکاربرد دارای ویژگی هایی است که می تواند نظر هر ورزشکار را به خود جلب کند.  از این خصوصیات می توان به حجم قابل افزایش آن اشاره کرد، زیرا با تنظیم درب کوله، حجم آن را از 70 لیتر با 15 لیتر افزایش تبدیل به کوله 85 لیتری می شود، که این امکان را برای حمل وسایل بیشتر ایجاد می کند.

همچنین کوله پشتی Lowe Alpine دارای بندهای قابل تنظیم متعددی برای حداکثر راحتی حین انجام فعالیت است، که این بندها شامل بندهای کمر و شانه و سینه می باشند که هر کدام دارای مزیت هایی هستند تا کوهنورد بتواند در سلامت کامل به ادامه فعالیت خود بپردازد. وظیفه کلی طراحی این بندها به این صورت است که فشار ناشی از بار و وسایل را به طور مساوی در بدن تقسیم کند تا به یک نقطه فشار بیشتری وارد نشود.

این کوله پشتی کوهنوردی دارای محفظه نگهداری کیسه آب و خروجی شلنگ جهت دسترسی آسان است. برای قرار دادن ابزارها مانند باتوم، تبر یخ و کلنگ بندهایی در دو طرف پایین کوله طراحی شده تا به راحتی آن ها را حمل کنید. در قسمت جلو کوله پشتی لوآلپاین مجهز به کش هایی بوده که به صورت ضربدری طراحی شده اند و  این امکان را به شما می دهند تا وسایلی نظیر کلاه کاسکت را روی کوله قرار دهید.

کوله پشتی کوهنوردی

از امکانات قابل توجه کوله پشتی Lowe Alpine  که بسیار کاربردی است، می توان به داشتن کاور باران و همینطور محفظه جدا برای قرار دادن کیسه خواب در قسمت پایین کوله پشتی با درب زیپی اشاره کرد. کوله پشتی Lowe Alpine با مدل Appalachian و ظرفیت 15+70 دارای جیب های متعددی که به راحتی می توانید وسایل مورد نیاز خود را در آن قرار دهید.

اگر قصد خرید کوله پشتی کوهنوردی را دارید، می توانید از برند قدیمی لوآلپاین که از فعالان تولید در این زمینه است را تهیه و خاطرات لذت بخشی را ثبت نمایید، همچنین قیمت کوله پشتی کوهنوردی با توجه به ویژگی ها و با ظرفیت بالای آن بسیار مناسب می باشد.

مشخصات و ویژگی کوله پشتی Lowe Alpine Appalachian

  • کوله طراحی شده جهت فعالیت های کوهنوردی، طبیعت گردی، کمپینگ و برای سفرهای چند روزه
  • دارای درب قابل تنظیم و افزایش حجم کوله
  • قابلیت رگلاج  و تنظیم سیستم پشتی کوله بر روی ستون فقرات
  • استفاده از تکنولوژی Torso Fit System جهت راحتی در حمل و قابلیت تنظیم
  • استفاده از پدهای بسیار نرم در بندهای شانه و کمر
  • دارای محفظه جدا برای قرار دادن کیسه خواب
  • دارای کاور باران جهت محافظت از کوله در هوای بارانی
  • طراحی استوانه ای شکل کوله جهت متناسب بودن با فرم بدن
  • مجهز به یک جیب زیپ دار بر روی درب و یک جیب زیپ دار داخل درب کوله
  • بندهای اتصال تبر، کلنگ و باتوم بر روی کوله
  • دارای دو جیب مش در دو طرف کوله پشتی جهت قرار دادن بطری آب
  • دارای محفظه نگه دارنده کیسه آب و خروجی شلنگ آن
  • دارای بندهای کشی در جلوی کوله جهت قرار دادن کلاه کاسکت و لوازم دیگر
جزئیات محصول

توضیحات

برند
Lowe Alpine
کشور مبدا برند
انگلیس
مناسب برای
مشترک آقایان و بانوان
بازه وزن
2400-2900 گرم
وزن
2560 گرم
حجم
70+15 لیتر
محفظه مخزن آب (camel bag)
دارد
کاور باران
دارد
محفظه کیسه خواب
دارد
قابل استفاده برای
کوهنوردی، طبیعت گردی، کمپینگ و سفرهای چند روزه
سیستم حمل
Torso Fit System

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود