موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

گتر گرانیت مدل CL0365

ناموجود

گتر کوهنوردی گرانیت با طراحی دو لایه و مقاوم در برابر سایش

‎120,000 تومان
رنگ
  • قرمز روشن
  • جگری
تعداد
مرجع:
60781352
توضیحات

گتر از آن دسته تجهیزاتی است که اگر امنیت در برنامه کوهنوردی بخواهید، باید آن را با خود همراه کنید. پس در برنامه ریزی کوهنوردی خود حتماً آن را در نظر داشته باشید. گتر کوهنوردی در برنامه های زمستانی پاهایتان را از سرمازدگی حفظ می‌کند، در بهار از هجوم حیواناتی مثل مار شما را در امان نگه می‌دارد و در زمانی که جان شما را نجات نمی دهد هم مشغول محافظت از شما در مقابل نفوذ سنگریزه یا خار و خاشاک است!

گتر کوهنوردی انواع مختلفی دارد که با توجه به برنامه ریزی کوهنوردی می توانید گتر مناسبتان را انتخاب کنید. اگر به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید؛ کافی است اینجا کلیک کنید تا با انواع گتر کوهنوردی و خصوصیات آن آشنا شوید. در انتخاب گتر کوهنوردی مناسب، کیفیت آن اهمیت بالایی دارد. زیرا سند ضمانت سلامت شما می شود.

گتر کوهنوردی گرانیت به وسیله یک زیپ مستحکم باز و بسته می شود. این زیپ به وسیله بازشو های چسبی در گتر محافظت می شود. علاوه بر این، دارای دو دکمه در ابتدا و انتهای گتر کوهنوردی می باشد که از باز شدن های ناگهانی آن جلوگیری کند.

گتر کوهنوردی گرانیت دارای کش هایی در وسط ساق است که به ایستایی گتر در پاهای شما کمک شایانی می کنند. این کش‌ها در پایین گتر کوهنوردی نیز مشاهده می شوند که با از بین بردن آزادی زیاد پایین گتر، از نفوذ مسائل آزار دهنده ای چون خار و خاشاک جلوگیری می کند. بالاترین قسمت گتر کوهنوردی گرانیت را می توانید به وسیله کش و استاپرهای پلاستیکی طراحی شده، کاملاً به دور پای خود تنظیم کنید تا محافظت کافی را از بالا نیز داشته باشید.

گتر کوهنوردی

گتر کوهنوردی برند گرانیت دارای یک قلاب مستحکم است که می توانید آن را به جلوی کفش متصل کنید تا از دمپای شلوار به خوبی محافظت کند و از حرکت گتر به سمت بالا و عدم پوشش پا جلوگیری کند. این گتر کوهنوردی بندهای قابل تعویض دارد؛ پس اگر در برنامه هایتان بند گتر دچار مشکل شود می توانید به آسانی آن را جایگزین کنید که یک مزیت محسوب می شود. این بند گتر کوهنوردی به شکل های مختلف قابل گره زدن است.

قیمت گتر از برند گرانیت بسیار مناسب است و با توجه به عملکرد آن، خرید گتر کوهنوردی از این برند ملی، سپر بلای پاهای شما در کوهنوردی خواهد شد. این گتر کوهنوردی دارای یک بگ است تا از آن بهتر نگهداری کنید. همان طور که او از شما به خوبی محافظت می کند شما متقابلاً از گتر کوهنوردی خود به خوبی مراقبت کنید.

مشخصات و ویژگی های گتر گرانیت مدل CL0365

  • مناسب برای کوهنوردی و طبیعت گردی
  • طراحی بگ برای محافظت از گتر کوهنوردی در صورت عدم استفاده
  • دارای قلاب برای اتصال گتر به جلوی کفش کوهنوردی
  • طراحی شده با بندهای قابل تعویض 
  • استفاده از کش قابل تنظیم در بالای گتر گرانیت
  • قیمت مناسب و مقرون بصرفه نسبت به کیفیت
  • دوخت گتر گرانیت به صورت دو لایه با مقاومت بالا در برابر سایش

گتر

جزئیات محصول
60781352

توضیحات

برند
Granite Equipment
کشور مبدا برند
ایران
مناسب برای
مشترک آقایان و بانوان
بازه وزن
220-260 گرم
وزن
257 گرم
قابل استفاده برای
کوهنوردی و طبیعت گردی

شابک (isbn)
MPN
نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند نیز خریداری کرده اند:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود