موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

دستکش The North Face مدل CHD0100

ناموجود

دستکش کوهنوردی نورث فیس با گرمایش بالا

‎235,000 تومان
سایز
رنگ
  • مشکی
تعداد
مرجع:
382013416875526
توضیحات

دستکش کوهنوردی نورث فیس، هم گرم و هم تنفس‌پذیر! دو ویژگی که هر لباس کوهنوردی باید داشته باشد، تنفس پذیری برای جلوگیری از تعریق و گرمایش برای جلوگیری از نفوذ سرما است که دستکش کوهنوردی نورث فیس به خوبی از پس این کار بر می آید. دستکش کوهنوردی نورث فیس یک پوشش عالی برای دستان شما در صعودها و فعالیت‌های کوهنوردی به خصوص در فصل سرماست.

شاید شما هم از سنگینی دستانتان هنگام پوشیدن دستکش در برنامه‌های ورزشی به خصوص کوهنوردی ناراضی بوده اید. یا اینکه موقع پوشیدن دستکش، گرفتن لوازمی مثل تبریخ، کلنگ و باتوم برایتان دشوار شده است. دستکش کوهنوردی نورث فیس همه این چالش‌ها را برای شما حل می‌کند. این دستکش کوهنوردی با وزن تنها 106 گرم، هم احساس سبکی و آزادی عمل را به شما هدیه می‌دهد و هم گرمایش دستانتان را در هوای سرد تضمین می‌کند.

از ویژگی‌های دیگری که در دستکش کوهنوردی نورث فیس به چشم می‌خورد، قابلیت کار با صفحات لمسی است. زمانی که آن را در دست دارید، دیگر نیازی به در آوردنش نیست و با گوشی موبایل خود و صفحات لمسی دیگر کار کنید. در قسمت انگشت شصت و اشاره این دستکش کوهنوردی از پارچه تاچ اسکرین استفاده شده تا بدون در آوردن آن به راحتی کارتان را انجام دهید.

دستکش نورث فیس

برای تنظیم اندازه قسمت بالایی دستکش کوهنوردی نورث فیس با مچ دست می‌توانید از نوار چسبی که بر روی آن دوخته شده استفاده کنید تا هم کاملاً با اندازه مچ دست تنظیم شود و هم از نفوذ سرما به داخل جلوگیری کنید. کشسانی دو طرفه‌ای که در بخش بالایی و مشکی رنگ این محصول وجود دارد، باعث می‌شود که کاملاً متناسب با دست‌ها شود؛ این ویژگی هم به فیکس شدن بهر کمک می‌کند. 

قسمت کفی دستکش گورتکس کوهنوردی نورث فیس که نسبت به سایر بخش‌ها بیشتر در معرض سایش قرار دارد، از ترکیب دو پارچه استفاده شده تا هنگام گرفتن ابزار دچار سایش و پارگی نشود. این ضخامتی که در این ناحیه با دوخت پارچه چرم ایجاد شده، به هیچ وجه انعطاف‌پذیری و آزادی عمل شما تحت تأثیر قرار نمی‌دهد.

در آخر، درباره قیمت دستکش کوهنوردی برند نورث فیس باید بگوییم نسبت به مدل‌های دیگر هم رده خود کاملاً مناسب و مقرون بصرفه است، بنابراین خرید دستکش کوهنوردی از این برند محبوب را به شما کوهنوردان و ورزشکاران عزیز پیشنهاد می‌کنیم.

مشخصات و ویژگی‌های دستکش The North Face مدل CHD0100

  • مناسب کوهنوردی و انواع فعالیت‌های فضای باز
  • کاملاً تنفس پذیر برای جلوگیری از تعریق دست‌ها
  • قابلیت کار با صفحات لمسی از طریق انگشت شصت و اشاره
  • کفی ساخته شده از چرم مقاوم در برابر سایش
  • مچ بند چسبی قابل تنظیم برای فیکس شدن با مچ دست
  • کشسانی دو طرفه پارچه دستکش کوهنوردی نورث فیس 
  • دوخت آستر در داخل محصول برای ایجاد گرمایش بیشتر
جزئیات محصول
382013416875526

توضیحات

برند
متفرقه
کشور مبدا برند
چین
مناسب برای
مشترک آقایان و بانوان
بازه وزن
100-140 گرم
وزن
106 گرم
قابل استفاده برای
کوهنوردی و انواع فعالیت‌ها در فضای باز

شابک (isbn)
MPN
نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود