موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

کلاه پلار Camp مدل 1790

ناموجود

کلاه پلار کمپ از پارچه میکروپلار نرم با گرمایش مطلوب

‎180,000 تومان
رنگ
  • مشکی
تعداد
مرجع:
توضیحات

هدف Camp طراحی، ساخت و توزیع تجهیزات برجسته برای کوهنوردان، دوندگان و اسکی بازان و همچنین علاقه مندان به کوهستان می باشد. نوآوری از طریق تحقیق و توسعه اساس اصلی کارهای این کمپانی می باشد و همچنین تولید محصولات با کمترین وزن جزء اهداف اصلی Camp می باشد.

کمپانی قدرتمند Camp یک شرکت پیشرو در صنعت پوشاک نیز می باشد که در سال 1889 تأسیس و اولین روزهای کاری خود را در یک کارگاه کوچک در پریما ( کوه های اطراف لکو ) شروع کرد. این کمپانی با داشتن 125 سال سابقه تاکنون با تولید محصولاتی سبک و با کیفیت بخش عظیمی از بازار جهانی را به خود اختصاص داده است.

سر عضوی حساس و اساسی بدن است که حتماً باید از آن در مقابل عوامل محیطی محافظت گردد. بنابراین در فصول سرد و برنامه های کوهنوردی نیازمند محصولی کاربردی و با عملکرد بالا هستیم. کلاه های پلار در برنامه های کوهنوردی، طبیعت گردی کاملاً پاسخگو هستند و کمپانی Camp با طراحی و ساخت کلاه پلار 1790 گامی مؤثر در برطرف نمودن این نیاز برداشته است. استفاده از پارچه میکروپلار نرم که علاوه بر جذب مناسب گرمایش لازم را برای شما فراهم می آورد همچنین طراحی بلند تر در بخش گوش ها از نفوذ باد و سرما جلوگیری می نماید.

جزئیات محصول

توضیحات

برند
Camp
کشور مبدا برند
ایتالیا
مناسب برای
مشترک آقایان و بانوان
بازه وزن
20-60 گرم
وزن
26 گرم
جنس
Polyester 100%
نوع
پلار

شابک (isbn)
MPN
نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند نیز خریداری کرده اند:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود