موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

کلاه EX2 مدل 351315

ناموجود

کلاه آفتابی کوهنوردی ای ایکس 2 با لایه محافظتی سر و گردن

‎320,000 تومان
رنگ
  • آبی روشن
  • *طوسی*
تعداد
مرجع:
576126137
توضیحات

کلاه آفتابی کوهنوردی ناجی صورت کوهنوردان در آفتاب شدید کوهستان است؛ اما با خرید کلاه آفتابی کوهنوردی نامناسب نه تنها لذت یک برنامه‌ی خوب از شما گرفته می‌شود، بلکه امکان بروز سردرد و عوارض بعد از آن هم موجود است. بنابراین باید محصولی انتخاب کنید که علاوه بر پوشش صورت، حالت تنفس خوب را داشته باشد تا از تعریق جلوگیری کند. مانند کلاه آفتابی کوهنوردی EX2 مدل 351315 که گزینه‌ی خوب خرید محسوب می‌شود.

در کوهستان تابش خورشید به دلیل ارتفاع زیاد، خیلی بیشتر از سطح شهر است. مسلماً تابش مستقیم باعث آفتاب سوختگی بیشتری می‌شود. به همین منظور استفاده از لوازم پوشش دهنده صورت جایگاه ویژه‌ای دارد. کلاه آفتابی کوهنوردی EX2 با دارا بودن پرک بزرگ و متناسب به خوبی صورت را در برابر گزند آفتاب، مصون می‌دارد. 

خرید کلاه EX2

از ویژگی‌های خوب این محصول، لایه‌ی توری است که در کل سطح سر کشیده شده و در همین حین لایه‌ی بالایی با داشتن دو برش در دو طرف کلاه آفتابی کوهنوردی، باعث جریان هوا می‌شود تا از تعریق سر تا جای ممکن بکاهد و بخارهای موجود را به راحتی خارج کند؛ بنابراین از سردردهای ناشی از تجمع گرما خبری نیست.

همانطوری که از پهناوری دشت و کوه صحبت می‌کنیم، از آفتاب لذت می‌بریم، به همان نسبت هم باید مراقب پوست در برابر اشعه خورشید باشیم. گردن و جلوی صورت معمولاً حساس‌ترین نقاط محسوب می‌شوند که با لبه کلاه آفتابی کوهنوردی، پوشانده نمی‌شوند. برای همین برند EX2 کالایی را طراحی کرد تا دور تا دورش یک لایه پارچه توری دوخته شود و حفاظی برای گردن و صورت باشد و در عین حال حالت تنفسی و هواپذیری نیز داشته باشد. شما با به سر گذاشتن این کالا، فقط چشمانتان معلوم است و به خوبی تمام سطح صورت، گردن، حتی پشت گوش‌ها کاور می‌شود.

خرید کلاه کوهنوردی

برای نگهداری بهتر این محصول چند نکته در موقع شست‌وشو رارعایت کنید. سعی کنید با دست بشورید و از چنگ زدن‌های بی‌مورد جلوگیری کنید. دمای آب را در حدود 40 درجه نگه‌دارید. موقع آبکشی. برای خشک کردن فقط کافی است در یک سطح صاف پهن کنید تا در فضای باز خشک شود و لطفاً از اتو استفاده نکنید، کلاه به سرعت چروک‌هایش از هم باز می‌شود. 

شما به خرید کلاه کوهنوردی EX2 نه تنها از تابش آفتاب در امانید، بلکه از گرد و خاک هم خلاصی پیدا می‌کنید. با پرداخت قیمت بسیار مناسب، از کیفیت بالا بهره‌مند می‌شوید.

مشخصات و ویژگی‌های کلاه آفتابی لبه دار EX2 مدل 351315

  • جنس 100% پلی استر
  • سایز کلی 60 سانتی‌متر
  • دارای لایه توری برای محافظت از گردن و صورت
  • حالت تنفسی از طریق برش در دو طرف کلاه
  • قابلیت انعطاف در سر توسط کش در پشت کلاه آفتابی کوهنوردی
  • مناسب کوهنوردی، کوهپیمایی، طبیعت‌گردی و...
جزئیات محصول
576126137

توضیحات

برند
EX2
کشور مبدا برند
چین
مناسب برای
مشترک آقایان و بانوان
بازه وزن
100-140 گرم
وزن
100 گرم
جنس
100% پلی استر
قابل استفاده برای
کوهنوردی، طبیعتگردی و ماهیگیری

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود